xan schreef:Tytje, ik zie je niet staan ???
Moet je zaterdagavond ofzo ??
ja, klopt, ik kan zondag niet.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Heej Jo, ging je nou vandaag voor je tattoo's??? Zo ja, hoe is het gegaan?
Je hebt een mail met de tekeningen voor de kür (ben zo vrij geweest om maar te beginnen) . Kijk even of je het wat vindt. Ik heb het ook naar Manon en Tilly gestuurd. Van Marjolein heb ik geen email-adres.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Heej Jo, ging je nou vandaag voor je tattoo's??? Zo ja, hoe is het gegaan?
Je hebt een mail met de tekeningen voor de kür (ben zo vrij geweest om maar te beginnen) . Kijk even of je het wat vindt. Ik heb het ook naar Manon en Tilly gestuurd. Van Marjolein heb ik geen email-adres.
ja ik zou gaan maar moest werken heb dus afgebeld moet ff kijken waneer ik nu kan
heb de tek gezien ziet er spannend uit haahahaha ik moet altijd ff begrijpen hoe dat gaat via tek dan komt het goed
Nicole1995 schreef:Gaat het toch niet door begrijp ik ,dat we met zijn alle gingen?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Heej Jo, ging je nou vandaag voor je tattoo's??? Zo ja, hoe is het gegaan?
ja ik zou gaan maar moest werken heb dus afgebeld moet ff kijken waneer ik nu kan
heb de tek gezien ziet er spannend uit haahahaha ik moet altijd ff begrijpen hoe dat gaat via tek dan komt het goed

Nicole1995 schreef:Gaat het toch niet door begrijp ik ,dat we met zijn alle gingen?

meelen schreef:Hahahaha....gelukkig maarNicole1995 schreef:Gaat het toch niet door begrijp ik ,dat we met zijn alle gingen?
Linde, er worden hier zo vaak dingen voorgesteld om met z'n allen te gaan doen, maar het komt er toch nooit van. Zo moeten we al drie of vier keer een nieuw topic vieren of zo, we zouden met ze weet ik veel hoeveel naar de zwarte markt gaan om o.a. wenkbrouwen te epileren. En weet ik veel wat nog meer.
Iedereen heeft het te druk met zichzelf, en het is moeilijk om op één dezelfde dag met z'n allen af te spreken.
Het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, ik vermaak mij wel. Even goede vrienden.
.