Heb de vorige keer denk op stage gestemd... het kan idd maar 1 keer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Zo maak je nog eens wat mee Jarrah!Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het wildplassen was en zijn "geval" aan het afslingeren was?
jarrah schreef:taverno schreef:Zo maak je nog eens wat mee Jarrah!Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het wildplassen was en zijn "geval" aan het afslingeren was?
Hehe, nou ja als hij lopend wildplast vind ik dat wel knap...
Ik dacht daar in eerste instantie ook aan omdat die banketstaaf nou niet bepaald stijf was... maar hij ging er echt gericht in het poortje mee rond lopen trekken en zwaaien en doen... Echt masturberen zal het dan niet te noemen zijn, maar hij wilde wel aandacht trekken door aan zijn penis te zitten en hem laten zien... Lijkt me niet echt gezond
ruitje schreef:Ik heb het even gechecked maar er zijn echt 161 unieke bezoeken op 1 dag geweest, alle mensen die gestemd hebben komen binnen via de link hyves/inbox dus ik denk dat Mireille heel veel vrienden heeft hahaha, die moeten jullie ook gewoon inschakelen
taverno schreef:Ik moest al om 7.00u werken,morgen ook en overmorgen ook.Ik zal wel weer de enige sukkel zijn hier.
Wie hebben er nu morgen wedstrijd?Venga weet ik .