Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Bezweet van het wandelen?
.
Wat een opluchting!
.
. 
. Die staat nu veilig in zijn stalletje! Straks (over een half uurtje) ga ik even Sjaan ophalen en klaar maken voor de les... En dan moet ik weer aan de bak!
. Dat gaat nog wat worden... Ik en Sjaan hadden gister ook al hele ruzie in de bak
.
.

Uiteraard staat er niet bijzonder lang les op het programma, maar vroeg opstaan is erg genoeg
. Les gister ging wel, nadat ik heel streng was toegesproken door Danielle
. Ik moet ten alle tijden blijven paardrijden en de baas zijn. En niet zo'n pony het loopje met me laten nemen (en er vooral niet om lachen want dan vind de pony het ook leuk). En dat deed ik dus eigenlijk gister een beetje want het was gewoon grappig hoe Sjaan deed... Ze had echt geen zin! Nou die kop die ze dan heeft.... Het begon al met uit het land halen... Ik heb 10 min stil gestaan en dr geprobeerd te overtuigen alsjeblieft mee te lopen... En zij stond echt een koppige ezel na te doen! Maar uiteindelijk ging het dus best wel.... Ik kon aandraven op de hoefslag en voltes rijden zonder tegen de bakrand tot stilstand te komen
.

. Ik ben nu alweer terug
. Ik kwam om 5 voor 9 en toen was dr nog niemand... Dus stond ik daar, ik maar weer mijn auto in gegaan. Om 10 over 9 maar nog een keer gaan kijken en toen was ze dr wel
. Dus ik heb mijn sollicitatie gehad, ik mocht als eerste (er zijn dr nog twee) omdat ze het wel fijn vond dat ik op veel dagen beschikbaar ben (ivm met een medewerker die met zwangerschapsverlof gaat). Dus ik maak best wel veel kans, maar het is nu nog even afwachten... Hoop wel dat ik het wordt, lijkt me wel leuk om daar te werken!

. Maar als je vragen hebt over dingen kun je het altijd proberen
. Ik heb een wettenbundel, internet en juridische kennis
.
.