xan schreef:ATE schreef:ik wacht het af hoe het allemaal gaat
Ik heb nu al weer van die smurfen liedjes in mijn hoofd
???????????????????
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:ATE schreef:ik wacht het af hoe het allemaal gaat
Ik heb nu al weer van die smurfen liedjes in mijn hoofd

smuidra schreef:Is het de bedoeling dat we eten en drinken meenemen dinsdagavond???????![]()
![]()
![]()
Zo ja wat?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoor nog van jullie!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En hoe laat
![]()
![]()
Tytje schreef:Hoi iedereen,
We hebben een heerlijke vakantie in Spain gehad!!!! Ik heb je berichtje gelezen hoor Xan, volgend jaar beter. Ik had nog wel een sms je gestuurd, maar wist natuurlijk niet dat de telefoon stuk was.
Ja, we hadden verleden week bezoek van Gordon, echt lachen zag!! Gordon zou bij ons op de camping komen voor zijn programma Gillend naar huis toe. De halve camping in rep en roer. Michael en ik zaten nog op het strand. Ik zei dat we dan ook maar even moesten gaan kijken bij Gordon. Dus wij weer terug op de camping, nou het was een compleet gekkenhuis, want Gordon was gearriveerd!! Ik vond het allemaal een beetje ovedreven en ik ben gaan douchen, is ook lekker hoor de hele douche ruimte voor mij alleen.
Toen ik weer naar onze caravan ging, kwam Stephanie naar mij toe en zei dat Gordon zo langs zou komen, want Stef had gezegd dat haar oma ook bij ons was en dat wilde Gordon wel zien. Ik geloofde er niks van. Stefs vriendin kwam al bij ons zitten, te wachten op Gordon. Ik zei nog dat Gordon dat tegen iedereen zegt dat hij wel langskomt. Had het nog niet gezegd en daar kwam hij aan met zijn film crew!!!
Hij kwam bij ons zitten en we hebben gebabbeld, toen (helaas) wilde hij de binnenkant van de caravan zien. Caravan is 35 jaar oud en alles is bruin en oranje, dus dat zei ik ook. Lachen dus, toen hij in die kleine caravan kwam.
Hij is echt wel een poosje geweest. Ik heb natuurlijk geen idee wat ze uitzenden, maar het was een leuke ervaring, vooral voor mijn meiden. Thierry had geen idee wie het was en begreep de drukte om de caravan al niet, hij kwam namelijk net uit het zwembad. Toen moest Gordon ook wel lachen.
De uitzendingen beginnen 3 september, weet niet precies wanneer wij komen.
Een heel verhaal, maar het was ook wel een belevenis, zo'n grote camara voor je snufferd.
ATE schreef:En we zijn ook nog naar de Tijdgeest geweest. Niet vertellen dat we ook voor een dichte deur hebben gestaan bij dierenspeciaalzaak 't Twiske heben net ff naar hippo geweest samen met liquita heb een heel leuk kleurtje shabrak gekocht fel groen met bijpassende beenbeschermers voor al we op paarden kamp gaan
LIQUITA schreef:Was weer erg gezellig he Ate. Ik heb gelijk een nieuwe Club Hypo Card aan gevraagd.
Sandra heeft de familie Veldt ook uigenodigd voor de BBQ.
LIQUITA schreef:ATE schreef:En we zijn ook nog naar de Tijdgeest geweest. Niet vertellen dat we ook voor een dichte deur hebben gestaan bij dierenspeciaalzaak 't Twiske heben net ff naar hippo geweest samen met liquita heb een heel leuk kleurtje shabrak gekocht fel groen met bijpassende beenbeschermers voor al we op paarden kamp gaan![]()
Tytje schreef:Wat geweldig leuk johHoi iedereen,
We hebben een heerlijke vakantie in Spain gehad!!!! Ik heb je berichtje gelezen hoor Xan, volgend jaar beter. Ik had nog wel een sms je gestuurd, maar wist natuurlijk niet dat de telefoon stuk was.
Ja, we hadden verleden week bezoek van Gordon, echt lachen zag!! Gordon zou bij ons op de camping komen voor zijn programma Gillend naar huis toe. De halve camping in rep en roer. Michael en ik zaten nog op het strand. Ik zei dat we dan ook maar even moesten gaan kijken bij Gordon. Dus wij weer terug op de camping, nou het was een compleet gekkenhuis, want Gordon was gearriveerd!! Ik vond het allemaal een beetje ovedreven en ik ben gaan douchen, is ook lekker hoor de hele douche ruimte voor mij alleen.
Toen ik weer naar onze caravan ging, kwam Stephanie naar mij toe en zei dat Gordon zo langs zou komen, want Stef had gezegd dat haar oma ook bij ons was en dat wilde Gordon wel zien. Ik geloofde er niks van. Stefs vriendin kwam al bij ons zitten, te wachten op Gordon. Ik zei nog dat Gordon dat tegen iedereen zegt dat hij wel langskomt. Had het nog niet gezegd en daar kwam hij aan met zijn film crew!!!
Hij kwam bij ons zitten en we hebben gebabbeld, toen (helaas) wilde hij de binnenkant van de caravan zien. Caravan is 35 jaar oud en alles is bruin en oranje, dus dat zei ik ook. Lachen dus, toen hij in die kleine caravan kwam.
Hij is echt wel een poosje geweest. Ik heb natuurlijk geen idee wat ze uitzenden, maar het was een leuke ervaring, vooral voor mijn meiden. Thierry had geen idee wie het was en begreep de drukte om de caravan al niet, hij kwam namelijk net uit het zwembad. Toen moest Gordon ook wel lachen.
De uitzendingen beginnen 3 september, weet niet precies wanneer wij komen.
Een heel verhaal, maar het was ook wel een belevenis, zo'n grote camara voor je snufferd.
. Ik ga zeker kijken, vind het altijd al erg leuk om te zien, maar nu is het extra leuk. ATE schreef:Heb ik ook steeds last van, hihi.nha lekker dan ....Online
Geen online vrienden
LIQUITA schreef:ATE schreef:Heb ik ook steeds last van, hihi.nha lekker dan ....Online
Geen online vrienden
.incognito schreef:Ik was vanmiddag even naar Veldt en heb NoNo even bewonderd.
Zonder problemen liep hij zo de stapmolen in.
Jose durft het bijna niet meer te zeggen, daarom doe ik het nog even.![]()
![]()
![]()
HIJ IS ECHT GEWELDIG.![]()
![]()
![]()
.
Vrijdag gaan we een nieuwe proef schrijven. voor 8.
We gaan er wat leuks van maken.
Als het hem af krijgen zal ik hem gelijk scannen en mailen.
En dan maar weer even wat data prikken om te gaan oefenen.
ik heb er weer zin in.
ATE schreef:incognito schreef:Ik was vanmiddag even naar Veldt en heb NoNo even bewonderd.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
ik heb er weer zin in.
wij hebben ook ff geknuffeld met nono vanmiddag wouden hem eigenlijk ff buiten in padoc zetten maar wisten niet of jose het goed zou vinden hij is echt lief hoor
ja de kuur ik wil best meedoen maar dan moet de kuur wel te snappen zijn anders laat ik het over aan jullie

)
)
, dus ga het er vanavond even uitrijden. incognito schreef:Helemaal SmurfsIk was vanmiddag even naar Veldt en heb NoNo even bewonderd.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
ik heb er weer zin in.
xan schreef:Ik heb alleen een nieuw vliegen-netje en een borstel gekocht. Niet veel bijzonders dusAte en Liquita, lekker gewinkeld dus. Ben benieuwd naar de aankopen.
.xan schreef:Je moet het gewoon vragen hoor, als het niet uitkomt hoor je het ookEn over NoNo buiten zetten, dat mogen jullie altijd hoor. Ik wilde het vanmorgen eigenlijk vragen maar durfde het niet zo goed.
. xan schreef:Ja, volgens mij wordt het ook erg druk én GEZELLIGDe BBQ wordt een gezellige groep. Leuk met zoveel mensen hoor.
.
)
LIQUITA schreef:Xan en Incognito, gaan jullie de kür op de manege schrijven? Zo ja, hoelaat dan?
incognito schreef:Ik laat het weten als ik ook wil komen. Is een beetje afhankelijk van het weer.LIQUITA schreef:Xan en Incognito, gaan jullie de kür op de manege schrijven? Zo ja, hoelaat dan?
We gaan hem bij mij thuis schrijven.
Kunnen de kinders lekker spelen.
Waarschijnlijk 's ochtends.
Als je ook wilt komen, laat het even weten, dan
geef ik je mijn adres. Gezellig.