Liisette_ schreef:Mel, kan je voor mij die proeven in een document doen? B- proeven! 3 & 4! Want ik kan het niet openen..
Wat moet jij met B proeven?

Ja, is goed.. Alleen hoe?

Gewoon opslaan, en dan versturen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Mel, kan je voor mij die proeven in een document doen? B- proeven! 3 & 4! Want ik kan het niet openen..

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:B proeven zijn inderdaad nog niet eens zo heel moeilijk. Daarom gaan veel mensen ook makkelijker door de B heen dan door hogere proeven. Nickey gaat in februari met Wil L1 starten, daar heb ik wel respect voor. Het enige wat wat minder is, is dat hij in middelgalop moet gaan op een gegeven moment, en Wil gaat altijd al in middengalop
. Maar het gaat vast wel goed komen
.
Nee. Vele figuren ken je al. Op dat moment gaat het meer over de controle die je op dat moment hebt over je zelf, en het paard. Dus niet te zenuwachtig zijn!
Ach, Nickey kan prima rijden. Komt vast goed.Ze ken nog even oefenen.
. Melanieetjuh schreef:Liisette_ schreef:Mel, kan je voor mij die proeven in een document doen? B- proeven! 3 & 4! Want ik kan het niet openen..
Wat moet jij met B proeven?
Ja, is goed.. Alleen hoe?
Gewoon opslaan, en dan versturen?

Heb et een keer voorgelezen in Dronten, viel hartstikke mee.
Zal 't ff voor je fiksen.. Melanieetjuh schreef:Ik ga het proberen Liset!
.
Astor schreef:Heb maar anderhalf uur moeten werken (a)
. Emmaa_ schreef:Weet een van jullie hoe je, je (rubberen) rijlaarzen weer glimmend kan krijgen?. Ik heb namelijk waarschijnlijk in februari een proef, en door het uit het weiland halen van paarden, zijn mijn rijlaarzen helemaal dof geworden. Normaal loop ik dan rond in van die jodphurs, maar als het weiland een modderbad is (en dan met name de weg ernaartoe), zijn mijn sokken zwart als ik er weer uit kom, en het zit niet zo heel lekker. Mijn jodphurs zijn wel heel lekker, met bont voering aan de onderkant.
.
. Misschien toch handig om als ik de volgende keer in de hema ben, kaplaarsjes aan te schaffen
. Emmaa_ schreef:Want ik ga dat hoofdstel van Sabine dus overkopen, en daar zit een pot zadelzeep bij. Misschien toch handig om als ik de volgende keer in de hema ben, kaplaarsjes aan te schaffen
.
. Astor schreef:SABINE IK HEB OOK INTERESSE IN DAT DEKJE
OF IS HIJ AL VERKOCHT? ( A ) ?
Emmaa_ schreef:Zou zadelzeep daar ook voor werken?.
Ben benieuwd of je het nu wel kan openen..