Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 07:51

Goede morgen all Doei!

Biz en Ko Ach gut het zit je ook niet mee he dit jaar Ach gut
Marieke.. waar woon je?? Als ik niet een rit Parijs-Polen hoef te maken mag je gerust met mij meerijden.. ben denk ik wel vroeg..

Hoop zo dat het zaterdag droog blijft.. m'n vader wordt namelijk a.s. maandag 50 en dat wordt zaterdag gevierd met een bbq in de tuin.. We hebben wel 2 party-tenten opgezet, maar toch...

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:27

mijn paarden zijn van suiker Clown ik wil ze met regen en onweer niet buiten hebben.

john of de verzorgster van karin zou ze buiten zetten , maar als het slecht weer is hoeft dat van mij niet hoor!

Nous echt balen!! No Cheer

heb een klein uurtje vrij omdat ik tommie van fallon heb, zit dat beest gelijk in me huis te schijte.... schiet lekker op! heb het hem even laten weten dat dat niet mag! Boos!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:30

Komt helemaal goed hoor Kimmie.......ik zal de instructies doorgeven aan Naomi Knipoog Het is echt een lieve meid en nergens te beroerd voor als je wat vraagt. Ik weet niet hoe het weer zich houd maar een buitje kunnen ze echt wel hebben maar als het te erg wordt mag ze Blando en Spetter ook even binnen zetten.

Stoute Tommie, je zal weten dat hij in huis is.......... Duivel

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:31

Lekker hoor zo'n onopgevoede pup Haha! Knipoog

Nou ik kom vanavond nog ff naar stal...zal ik nog wat lekkers meenemen als afscheidstractatie Huilen

Mel komt vanmiddag voor de knollies....Ga nu naar mijn werk

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:50

Nee Tam, helaas vanavond geen les. Mike kon trouwens wel, maar er was verder niemand die wilde. En heb je de weersvoorspelling gezien Bloos Haha! Kun je niet gewoon een dagje later op vakantie gaan Clown

@moskaikim: Boos! stomme hond Boos! Koe

Vanochtend ff gelopen met Biz Bloos Rondje bak. Hij loopt niet goed, maar hij strompelt in ieder geval niet zo als gisteren. Ik weet alleen niet of dat dat komt door de pijnstilling van gisteren of dat het echt ietsjes beter gaat.

Had vorige x van Steffi Traumeel tabletten gekregen, zag ineens weer het potje staan dus die heb ik 's avonds en vanochtend maar ff gegeven. het kan in ieder geval geen kwaad, tis homeopatisch Vork

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:11

Arme Bizzie hij was gister echt heel zielig.......ik hoop echt dat het snel weer beter gaat met hem...nu Kootje nog en de andere kreupele paardjes......en alles is weer gelukkig.....

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:16

nous ik heb ook traumeel gel, misschien is dat wat voor de rest van biz zijn been, het staat in mijn kastje van moskai, vanavond komt mijn zusje daar kan je het eventueel aan vragen maar john weet ook waar mijjn sleutel ligT.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:29

moskaichamp schreef:
nous ik heb ook traumeel gel, misschien is dat wat voor de rest van biz zijn been, het staat in mijn kastje van moskai, vanavond komt mijn zusje daar kan je het eventueel aan vragen maar john weet ook waar mijjn sleutel ligT.

Thanx, maar die gel heb ik zelf ook, altijd handig Knipoog Ik moet 2x daags wat anders smeren (Dolobenegel), die traumeel gel ga ik ook tussendoor nog gebruiken. Missch dat Steffi dinsdag nog wat kan doen voor zijn pootje Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:42

Naomi komt zo in ieder geval even Spetter en Blando binnen halen want er komt een aardige lange bui aan met rode vlekken...........Het is echt een hele lieve meid dat ze dat allemaal doet............ Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Naomi super meisje Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:50

Damber schreef:
Goede morgen all Doei!

Marieke.. waar woon je?? Als ik niet een rit Parijs-Polen hoef te maken mag je gerust met mij meerijden.. ben denk ik wel vroeg..

Hoop zo dat het zaterdag droog blijft.. m'n vader wordt namelijk a.s. maandag 50 en dat wordt zaterdag gevierd met een bbq in de tuin.. We hebben wel 2 party-tenten opgezet, maar toch...

Bedankt voor je aanbod Lachen maar Anous komt me ophalen Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:07

In Belgie (zeeuws vlaanderen) wordt al veel wateroverlast gemeld op het nieuws door zware (onweers)buien....denk dat degene die zijn paardjes nog buiten heeft ze maar binnen moet halen........ Ja
Dit heb ik niet zelf verzonnen hoor...........hoorde het op het nieuws........ Schijnheilig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:16

Volgens buienradar gaat het zo rond 12 uur heel hard regenen inderdaad!

Ik denk dat ik Evita ook maar binnen hou Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:19

Ireentjuh schreef:
Volgens buienradar gaat het zo rond 12 uur heel hard regenen inderdaad!

Ik denk dat ik Evita ook maar binnen hou Clown

Ja Biz blijft idd ook maar een dagje binnen Sigaar

nou weer regen Huilen Huilen ik wil gewoon een echte zomer, met zon zon en soms een klein zomers buitje Cool
Hier druppelt het soms al Verdrietig

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:28

Marieke_ schreef:
Damber schreef:
Goede morgen all Doei!

Bedankt voor je aanbod Lachen maar Anous komt me ophalen Knipoog

oke Lachen

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:35

Ik kom eventueel vanavond wel even kijken, Moon hoeft dus niet perse door iemand anders binnen gehaald te worden. Dat doe ik dan vanavond wel. Die Dikke kan wel tegen een buitje en wel meer dan 1 ook... Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:58

Ik denk dat moon wel binnen staat omdat hij anders alleen zou staan maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Voor zover ik weet zijn alle paarden naar binnen. In ieder geval Blando en Spetter zijn binnen gehaald door naomi. Je zou Tessa even kunnnen bellen, ik geloof dat zij de rest naar binnen zou halen.

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:44

He Kaar, thanx. Ik zal d'r wel even sms-en. Want het is niet mijn dag vandaag, dus als ik voor niets op en neer cross is ook zo zonde he... Haha! Zeker met dit weer... Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:05

Stelletje suikerbeesten! Koe Zo hard regent het niet en het is niet koud!

In Limburg en Gelderland heeft het even flink huisgehouden.... Kaar, de wind komt uit oost/zuidoost, dus wat er in België/ Zeeuws Vlaanderen is gevallen, hebben wij geen last van, trouwens, wat daar is gevallen, kan hier niet meer vallen! Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:21

Hoor ik net dat Warenko binnen is gezet... Huilen .....met de allerbeste bedoelingen, dat wel...

Lieve allemaal, ik ga zeer binnenkort op vakantie en Warenko heeft dan ook vakantie, in het weiland wel te verstaan! Dat vindt ie prima, hij kan er tegen enzo.
John weet wanneer hij wél naar binnen moet, dus dat zit wel goed.
Tot, vanavond!

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:26

Mogen ze dan buiten blijven Jet? Lijkt me dat ze met dit weer toch weer naar binnen moeten? Vanwege het land? Pfff, verwarrend dit.

Als de paarden niet perse naar binnen hoeven mag Moon ook gewoon buiten blijven. Hij kan er wel tegen. Alleen vindt hij misschien minder leuk, maar das dan pechie voor hem. Op de nieuwe stal gaat ie waarschijnlijk ook gewoon dag en nacht, desnoods in zijn uppie (tenslotte staat ie in stal ook alleen). Volgende week ben ik ook op vakantie (ga maandag weg) en het zou fijn zijn als hij dan buiten mocht blijven.

Overigens: dit is geen commentaar op mijn lieve weidegenoten (Vandaag was dat Tessa) die lief Moon naar binnen hebben gehaald. Ik vind het super lief dat jullie zo met mijn paardje begaan zijn. Maar ik heb hem het allerliefste buiten, daar is ie voor gebouwd.. Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:37

wat een pokke weer Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:59

Biz loopt vandaag weer een stuk beter dan gister Go jij! Go jij! Julia was er ook over te spreken maar ze raadde me wel aan om een scan te laten doen, er zou nl best iets met een pees kunnen zijn.
Was te laat om een afspraak te maken bij Raaphorst, dus maandagochtend maar een afspraak maken. Waarsch kon ik nog wel aankomende week terecht Lachen

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:00

Fijn dat Biz al een stuk beter liep! Hopenlijk loopt het met een sisser af, Nous. Dat zou fijn zijn zeg!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:45

Hooi!! Ik had geen zin om alles te lezen hoor! Maar fijn dat bizje beter loopt anous en gezellig dat mariek ook weer even langskomt. Mijn zadel is binnen en ik kan niet wachten tot Steffi is geweest!!! Voor de rest ben ik volop bezig met een project en ben ik waarschijnlijk niet veel op stal. Voor de rest niets meer te vertellen!!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:48

Madelon,ik ben er morgen niet dus doe het even via deze manier.Ik hoop dat jullie het daar naar je zin krijgen en ook ik wacht natuurlijk de foto's af hihihi.
Vind het ook jammer dat je weg gaat.

Het zit ook niet mee he met biz.Wel fijn dat hij al een stuk beter loopt.Ik duim voor jullie in de hoop dat het niet alste ernstig is.