Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:56

Ja Ik vind 't wel sneu voor die moeder trouwens, volgens mij vind ze echt dat d'r zoon een engeltje is. Ze kwam nogal naief over in P&W.

Enne, Whis en Tucky vinden elkaar gewoon stiekem hartstikke lief, ze zitten nog in de ontkenningsfase, 't komt wel. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:04

Hahaha nou ik hoop dat het niet veel verder gaat. Anders krijgen we zo'n stel dat onafscheidelijk is Nagelbijten / Gniffelen

Tja, beide moeders zijn mss nogal naief. Nathalee zelf was ook alles behalve een engel. Maar als moeder zijnde wil je natuurlijk noet geloven dat je zoon of dochter tot zoiets in staat is

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:06

Ik denk ook zomaar dat Pa van der Sloot er meer van weet dan de verhalen doen vermoeden.

En Daury zat in Nederland. Kan best dat die oudere met een bootje, waar Joran heel veel aan verschuldigd is, zijn eigen vader is geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:09

Oh echt wel, pa is zeker geen lieverdje. Trudy, wie weet heb je daar wel de sleutel tot de ontknoping Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:13

Ik ga naar school Doei, doei Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 12:19

Doewoi Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:54

Howoi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 15:24

Uch Nagelbijten / Gniffelen

Vanavond lekker vlechtjes maken bij Whissemeissie Lovers Gisteren zonder vlechtjes gereden en na de les liet ik haar manen lekker wapperen.

Btw, over Joran gesproken. Had net een jongen aan de balie van 17 jaar. Zat doodleuk tegen zijn vriend te vertellen dat hij van het weekend een meisje had geduwd en zij was gevallen. Maar volgens hem was het meisje dus een h0er en verdiende het Gestoord

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:06

Hallo ik ben effe thuis, ga een slicker vermaken en dan eten en daarna naar stal.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:08

Vermaak ze IJp, ben benieuwd Haha!

Beau, helaas is Joran niet de enige die een wat mindere kijk op vrouwelijk schoon heeft. Vraag me af of die knulletjes later wel respect voor een vrouw kunnen opbrengen...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:16

Ha we hebben trouwens al 20 leden op de Starnmeerhyves... Maar (nog) geen Trudy.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:23

Lekker dat je zo vroeg naar stal kan IJp. Heb je niet nog een vacature openstaan voor mij? Tong uitsteken Leuk dat je al die leden hebt! Wacht maar, binnenkort is de hele stal lid van hyves Ja

@Trudy: Ja ik vraag het me idd ook af hoe die gasten later worden. Ze zijn iig zeker weten niet goed bij hun hoofd dat ze zo omgaan met vrouwen En hij praatte er nog trots over ook, hij deed me echt denken aan Joran die gisteren op TV precies dezelfde houding had Misselijk

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:24

Ja maar ik begin ook al om 7 uur ongeacht waar ik ook werk. Tenzij we er niet eerder terecht kunnen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:25

Doei!

Ik had een 8,8 voor m'n Nederlandse beschouwing, degene naast me had precies de helft. Nagelbijten / Gniffelen

Morgen heb ik wetenschapsdag en wordt de poster van m'n PWS gekeurd. Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:29

Ik heb wel eens een jongen meegemaakt die mij constant aan het afkraken was omdat ik vrouw ben. Steeds van die opmerkingen: volgens mij ben je gewoon een man die zich voordoet als een vrouw, vrouwen kunnen niks etc. etc.

Ik heb hem toen teruggepakt ik een volle keet (waar ook zijn eigen collega's bij zaten): ik ben meer vrouw dan jij ooit man zal zijn.... Waarop hij vroeg waarom dan?
Omdat ik mensen met respect behandelen en echte mannen dat ook zo bij vrouwen doen, volgens mij ben jij maar een slecht aftreksel van het mannelijk geslacht.

De beste jongen heeft nooit meer zijn mond tegen me open gedaan, zeker niet omdat zijn eigen collega's er erg hard om zaten te lachen. En beaamde dat je mensen niet zo behandeld zoals hij dat doet. (Ze waren hem ook al een tijdje zat zeg maar met die k*t opmerkingen van hem)

Ha ik ben ook gewoon zo goed met woorden...... Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:30

Jus_dOrange schreef:
Doei!

Ik had een 8,8 voor m'n Nederlandse beschouwing, degene naast me had precies de helft. Nagelbijten / Gniffelen

Clown

Heeft die persoon zeker maar voor de helft zitten afkijken bij je? De goeie helft dan...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:30

Whoehahaha, you go girl! *LOL* Zo moet je ze ook aanpakken hoor, ze moeten 't ff goed voelen en dan snappen ze dat 't gewoon niet kan. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:31

IJp schreef:
Heeft die persoon zeker maar voor de helft zitten afkijken bij je? De goeie helft dan...

Hihi ik denk 't *LOL* , nouja op de helft (300 woorden ongeveer), zal ze 't wel zat zijn geweest. Tong uitsteken

Volgens mij had ze heel veel puntenaftrek omdat haar tekst geen beschouwing was, en 't PTA heet "beschouwing schrijven". Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:42

Hahaha IJp te gekke actie joh! Idd zo hoort het *LOL*

Jeej Suus, kan jij ook lage cijfers halen? Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:48

Ja ja, als jullie ooit problemen hebben met van die arrogante mannen? Ik help je zo van het probleem af ( van die mannen dus!) Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:50

Hihihi Call IJp Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:51

Miss_Montana schreef:
Jeej Suus, kan jij ook lage cijfers halen? Clown

Dat kan ik wel, maar voor de vervolgopleiding die ik wil gaan doen moet ik ingeloot worden en als ik cum laude slaag hoef ik niet mee te doen aan de loting, en als ik wel ingeloot moet worden heb ik met hogere cijfers meer kans. Ik probeer dus hoge cijfers te halen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:53

Idd, groot gelijk hoor. Sowieso is het heerlijk als je alleen maar goede cijfers haalt Ja Met je hakken over de sloot steeds net aan overgaan is echt kl0te.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:53

Zou ik maar eens gaan leren ipv de hele tijd te bokken Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:57

IJp schreef:
Zou ik maar eens gaan leren ipv de hele tijd te bokken Tong uitsteken

Ik heb morgen wetenschapsdag, dus ik moet om half 11 aanwezig zijn, bij m'n PWS poster gaan staan, doen alsof 't ergens over gaat en dan weer gaan. *LOL*