Ik vind 't wel sneu voor die moeder trouwens, volgens mij vind ze echt dat d'r zoon een engeltje is. Ze kwam nogal naief over in P&W.Enne, Whis en Tucky vinden elkaar gewoon stiekem hartstikke lief, ze zitten nog in de ontkenningsfase, 't komt wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind 't wel sneu voor die moeder trouwens, volgens mij vind ze echt dat d'r zoon een engeltje is. Ze kwam nogal naief over in P&W.

Gisteren zonder vlechtjes gereden en na de les liet ik haar manen lekker wapperen.

Leuk dat je al die leden hebt! Wacht maar, binnenkort is de hele stal lid van hyves
En hij praatte er nog trots over ook, hij deed me echt denken aan Joran die gisteren op TV precies dezelfde houding had

Jus_dOrange schreef:
Ik had een 8,8 voor m'n Nederlandse beschouwing, degene naast me had precies de helft.

Zo moet je ze ook aanpakken hoor, ze moeten 't ff goed voelen en dan snappen ze dat 't gewoon niet kan.

IJp schreef:Heeft die persoon zeker maar voor de helft zitten afkijken bij je? De goeie helft dan...
, nouja op de helft (300 woorden ongeveer), zal ze 't wel zat zijn geweest. 

Miss_Montana schreef:Jeej Suus, kan jij ook lage cijfers halen?
Met je hakken over de sloot steeds net aan overgaan is echt kl0te.

IJp schreef:Zou ik maar eens gaan leren ipv de hele tijd te bokken