Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vastpakken denk ik..en lekker gaan rennen wat ze een periode heeft gedaan...maar toch vind ik het ongelofelijk
pfieuw de zon schijnt
vera23 schreef:lalalallalalala lalalaaalalallaalalalpfieuw de zon schijnt
haha zo rond 6 uur neem jarno mee dus kan niet lang blijven haha

veel plezier! 
.......Ik heb een hele mooie foto dat Diddlepony Blando op zijn knieën gooit en Eefje heeft ook een bewijs dat Diddlepony stijgert naar Blando.........
Echt ongelooflijk!

djinnie schreef:Oe, wat zie ik nu...? Die stoute Blando die die arme diddle probeert te bijten? Geen wonder dat die arme diddle steigert. Wat kan zo'n klein pony'tje anders om aan zo'n grote bullebak te ontkomen... Ja ja, die open mond van Blando zegt genoeg!!!![]()
Hahahahahahahaha, wat een actie van die twee scheetjes toch!
......maar je mag Moonlight vast wel een keertje bij de onschuldige diddle zetten hoor.
......Hij heeft toch zo'n hele mooie dikke staart en manen???????????
hahahahahahahaaaaa (lieve kleine stoute diddle ) spettertjuh schreef:Hallo allemaal
Nou Eef en ik hebben eindelijk bewijs dat Diddle helemaal geen lief klein onschuldig ponietje is.......Ik heb een hele mooie foto dat Diddlepony Blando op zijn knieën gooit en Eefje heeft ook een bewijs dat Diddlepony stijgert naar Blando.........
![]()
![]()
Ik zet mijn foto er vanavond even op (ben nu op mijn werk)

Da was wel grappig

(lag er toen wel bijna naast maar heb haar toen evn een goeie tik gegeven) 

Eefje23 schreef:Hier HET bewijs dat kleine lieve schattige Diddle pony niet zo schattig is als sommige mensen ons willen laten geloven!!!
Maar goed, hij kan er eigenlijk niets aan doen want toen we het bewijs aan zijn bazin lieten zien was haar reacte als volgt:
Ahhhh, wat lief!Echt ongelooflijk!
) Hij moet wel van zich afbijten....ewn Diddle levert alleen maar goed werk af, want die sullige Blando gebruikt nu ook al zijn tanden
Kaar, kan je niet wat eerder naar huis gaan