Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Leuk joh dat hij het ontbijt wil maken je merkt echt dat hij groter wordt
Zirano schreef:Moet hij wel een koekje of cakeje voor mij over laten hoor kan ik lekker proeven

Dabo schreef:Mogguh!
Voor ons vandaag geen Kerst-diner! Wij eten vanavond lekker snert met worst en een geroosterd broodje erbij![]()
Azzaro schreef:naja met willie gaat het wel weer hoor! Was soort van ruzie om een lang verhaal kort te maken en dat is eigenlijk elk jaar zo
,ach ja hij weet het,ik moet toch up to date blijven he
maar hij za wel op de hoogte zijngebracht door Liquita, dat zijn 2 handen op een buik op Bokt, maar verder zal ik het hierbij laten.

Hij wilde zo graag naar buiten, maar eenmaal in de paddock wilde hij achter mij aan er weer uit!
hahaha Ik zou eerst Bella erbij zetten, maar Linda vroeg of Roxy erbij mocht, dus toen heb ik Bella met Raisa ernaast gezet
Foto van vanmiddag:

Zirano schreef:Hoi Brenda even niet gezien maar morgenavond ben ik er weer hoor,is dan even de laatste keer met Zirano of zie ik je donderdag(of moet je dan werken?)