Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lin4Life schreef:jah vorig jaar was echt super druk.
Was niet normaal.
ondernemingsplan ben ik meteen mee begonnen en eigelijk het hele halve jaar bezig geweest..
Moet je ook echt doen..
Een deel bij ons en de 4.4 dachten dat ze het wel makkelijk konden en hadden dus echt stress die laatste paar weken..
Dan hadden ze de takst af en dachten ze van ow dan zijn we al wle op de helft.. alleen de berekeningen nog.. maar die zijn echt vet groot..
Denk je alles af te hebben en dan komt er toch op het eind iets net niet goed uit en moet je weer iets aanpassen waardoor je alles opnieuw moet doen..
maar ik vond het ene super leuke opdracht. je leert er veel mee. in t begin weet je eigenlijk niet waar je in gods naam moet beginnen maar als je eenmaal bezig bent is t wel super leuk.
Als je maar een goede planning maakt en je daaraan houd... want anders krijg je echt serieus super stress.
En je moet goed weten wat erin staat zodat je het in je gesprek die je erover krijgt ook goed kan verdedigen..
Waar over doe je je ondernemingsplan dan?
Ik had een ruitersportzaak.. en dan bij de haerst daar omdat er daar ook eentje komt..
Was vet leuk.. had een 8,5 het hoogste van beide klassen
Lin4Life schreef:Ik heb vrijdagavond met de fries concours, en zaterdag ochtend met guess.
maar vrijdag ga ik hier tussen half 6 en 6 uur weg.
Zaterdag moet ik tussen 6 uur en half 7 weg. ( 's ochtends)
Dymphke.. wil jij niet nog kaartjes voor de zaterdagavond??