Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alano schreef:weet iemand waar je een filmpje kan uploaden? ik heb een leuk filmpje van mijn hengst die aan mijn ruin aan het snuffelen is.
Myrtje_ schreef:Owja, en ik ga vanmiddag bij die paarden kijken, hoopr dat het wat word
voor jullie medeleven!
Straks even boodschapjes doen en paardje pesten
Gelukkig heb je vakantie en kan je d´r lekker veel aandacht geven!
Nandoman schreef:Bonte: sterkte met je caaf! Zo zielig dat ze niet wil etenGelukkig heb je vakantie en kan je d´r lekker veel aandacht geven!
Bonte schreef:Gelukkig heb ik vakantie ja. Alles gaat mis en schijt ermee uit. DVDrecorder stopt ermee. Terug naar winkel, 3 weken kwijt. Printer geeft de geest, dus nieuwe. Cavia ziek en nu ook weer regen. Gaat lekker deze vakantie![]()
Pluutje schreef:@ Nandoman: mooi pad! Volgens heb ik die al eens eerder op bokt voorbij zien komen...?
De zon mag van mij nu weer snel komen. Ik ga zo even sjoppen en dan hopen dat het daarna weer wat rij-weer is!

Nandoman schreef:Hoi Tinky, sterkte met je nachtdienst dan maar! Wat doe je precies?
Mijn DA belde net terug! Best wel snel dus. Hij heeft me gerustgesteld dat ik maar moet proberen rustig aan door te gaan zoals ik nu bezig ben (stappen/draven) en dat ze waarschijnlijk een misstapje gemaakt heeft toen ze di avond uit d´r dak ging (en ik er bijna naast hing).
Ben nu wel ietsjes gerustgesteld en probeer toch vol goede moed verder te gaan met de revalidatie. Misschien dat ze vandaag weer normaal loopt, zou kunnen
.Maar goed...gelukkig maar 2x per jaar een week.Is natuurlijk wel zo dat je 1-overdag niet hoeft te werken en 2- 's nachts niet hoeft te slapen...
Ziet gaaf uit.Lekker als je af en toe je kooplusten kan bevredigen

Myrtje_ schreef:Sterkte met je caaf Bonte!!
Ben weer terug van Naiade (@bokt)
Ik mag die D-pony doen!! Ben wel blij dat ik was gebracht, toen we daar waren kwam er een dikke hoosbui. Dr staan daar godse veel paarden voor zo'n stal (iets in de 20).
Maar ben BLIJ![]()
Myrtje_ schreef:Sterkte met je caaf Bonte!!
Ben weer terug van Naiade (@bokt)
Ik mag die D-pony doen!! Ben wel blij dat ik was gebracht, toen we daar waren kwam er een dikke hoosbui. Dr staan daar godse veel paarden voor zo'n stal (iets in de 20).
Maar ben BLIJ![]()

Maar HOE

scooby schreef:gewoon; ik stop
Nou ja, beetje uitleg kan misschien ook....ligt er aan hoe ze reageren.

scooby schreef:Als je slim bent laat je niet over je heen lopen, ja kan de reden vertellen, maar je bent geen gehele veranwoording schuldig.