Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 09:49

Sterkte met je paardje Nando... hopelijk is ze snel weer fit, dan kunnen we samen een keer op pad Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:14

alano schreef:
weet iemand waar je een filmpje kan uploaden? ik heb een leuk filmpje van mijn hengst die aan mijn ruin aan het snuffelen is.

http://www.zippyvideos.com/index.php

Nandoman. Duimen dat Mendi toch weer beter loopt vandaag.
Kan je bij mij ook komen cleanen. Ik heb vakantie, maar heb er nog steeds geen zin in Bloos
Bij mijn cavia is gisteren een abces weg gehaald en wil nog niet echt eten. Wel wat hooi, maar moet haar wel bijvoeren.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:26

Myrtje_ schreef:
Owja, en ik ga vanmiddag bij die paarden kijken, hoopr dat het wat word Lachen

Succes!! Houd ons op de hoogte he Tong uitsteken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:28

@Pluutje, Myrtje, Manic & Bonte: Afgod voor jullie medeleven!
Ik zie het weer een beetje positief in. De DA zei nl dat het gewoon heel lang duurt en dat madam geen gekke sprongen mag (had mogen) maken.
Ik ga eens een goed gesprek met m´n paard hebben! Haha!
Want ik zou nou ook wel weer eens onbezorgd willen rijden (Manic! Zodra ik kan kom ik jullie kant weer eens op!).

Huisje is schoon, heerlijk! Het ruikt weer frisssss Pling Straks even boodschapjes doen en paardje pesten Whoosh!

Bonte: sterkte met je caaf! Zo zielig dat ze niet wil eten Verdrietig Gelukkig heb je vakantie en kan je d´r lekker veel aandacht geven!

Ohw ja: succes Myrtje!!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:36

Ik heb gisteren een supergaaf pad gekocht hier op Bokt:

Afbeelding

Hij is reversible, de andere kant is donkerbruin.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:40

Nandoman schreef:
Bonte: sterkte met je caaf! Zo zielig dat ze niet wil eten Verdrietig Gelukkig heb je vakantie en kan je d´r lekker veel aandacht geven!

Gelukkig heb ik vakantie ja. Alles gaat mis en schijt ermee uit. DVDrecorder stopt ermee. Terug naar winkel, 3 weken kwijt. Printer geeft de geest, dus nieuwe. Cavia ziek en nu ook weer regen. Gaat lekker deze vakantie

Mooie pad. Knipoog

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:52

Hé kop op! Ach gut
Ik zat net ook in die diepe put, maar ben er weer vrijwillig uitgeklommen. Straks gaat de zon weer schijnen en rent je caafje weer vrolijk door haar hok en komt alles weer goed met je printer en de dvd recorder Haha!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:58

Bonte schreef:
Gelukkig heb ik vakantie ja. Alles gaat mis en schijt ermee uit. DVDrecorder stopt ermee. Terug naar winkel, 3 weken kwijt. Printer geeft de geest, dus nieuwe. Cavia ziek en nu ook weer regen. Gaat lekker deze vakantie

AAAHHHH!!! ik leef met je mee, das geen fijn vakantiegevoel. Wij hebben ooit ook een cavia gehad trouwens, grappig beestje wel.

@ Nandoman: mooi pad! Volgens heb ik die al eens eerder op bokt voorbij zien komen...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:21

Daar was ik weer, tis raar maar waar ík heb het drúk! Wow!
Succes met je paard Nando! Best balen zo'n terug slagje, ik hoop voor je dat ze vandaag weer wat beter loopt!
Bonte succes met je cavia!

Verder heb ik niet veel te melden.. Dus ik ga er weer vandoor, moet nog een héleboel doen!
Doei! Doei, doei

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:22

Pluutje schreef:
@ Nandoman: mooi pad! Volgens heb ik die al eens eerder op bokt voorbij zien komen...?

Ja, kan wel kloppen. Weet ook niet of dit dezelfde is of een andere. Maar maakt niet uit, ik vind ´m hartstikke mooi Haha!

Wat een k^t weer zeg! Niks leuks aan! De zon mag van mij nu weer snel komen. Ik ga zo even sjoppen en dan hopen dat het daarna weer wat rij-weer is!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:25

Ja, ik wilde m'n fiets (eindelijk) af gaan maken (moet eerst ook nog een nieuwe spuitbus kopen), maar in dit weer wordt het niets... Boos!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:25

Zou eerst naar de film Step Up gaan. Sta ik daar om half 12 te wachten, is mn vriendin er niet. Dus ik maar bellen en smsen, krijg ik dr voicemail.. Doe ik godse veel moeite om dr huisnummer te krijgen, krijg ik dr pa aan de telefoon "hoi, is wendela er, of is ze al weg?' Krijg ik dr aan de telefoon met een vet slaperige stem, ligt ze nog in bed!! Wat blijkt, dr wekker was uitegvallen door een stroomstoring, dus ging ie niet meer af Bloos!

En nu regent het, dus willen mn ouders me straks brengen Haha!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:16

Step up wil ik ooit ook nog zien, lijkt me echt een gave film

Nandoman erg leuke pad, staat je paard mooi.

Ik had vanochtend de DA voor mijn moeders paard. Een maand geleden had hij een dik been, na de geijkte smeersels, coolen en speciale bandages was het na 2 weken dun en bleef dun. Nou dat is mooi dus de training weer opgebouwd, maar helaas hij heeft nu alweer datzelfde been dik. Nu maar wel de DA gebeld; het wordt een maand stappen, insmeren met vochtafdrijvende gel, vochtafdrijvers voeren, want door een irritatie is er teveel vocht in de peesschede ontstaan. Dus we zijn nog wel een poosje bezig

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:18

Nandoman schreef:
Hoi Tinky, sterkte met je nachtdienst dan maar! Wat doe je precies?

Mijn DA belde net terug! Best wel snel dus. Hij heeft me gerustgesteld dat ik maar moet proberen rustig aan door te gaan zoals ik nu bezig ben (stappen/draven) en dat ze waarschijnlijk een misstapje gemaakt heeft toen ze di avond uit d´r dak ging (en ik er bijna naast hing Bloos ).
Ben nu wel ietsjes gerustgesteld en probeer toch vol goede moed verder te gaan met de revalidatie. Misschien dat ze vandaag weer normaal loopt, zou kunnen Knipoog

Fijn dat je DA zo snel terugbelde OK dan! Nu dus gewoon weer rustig oppakken.Revalidatie kan lang duren dus geduld... Clown

Ik ben dierensteward en werk bij het dierenhotel van de KLM.Afwisselend werk maar vaak buffelen en nachtdiensten vind ik waardeloos Boos! .Maar goed...gelukkig maar 2x per jaar een week.Is natuurlijk wel zo dat je 1-overdag niet hoeft te werken en 2- 's nachts niet hoeft te slapen... Haha! Knipoog
Verder veel vliegen dus sociaal leven is ver te zoeken Clown Knipoog

Ik las iets over een zieke cavia...fijne diertjes ...heel veel beterschap Ach gut
en ik zag nog een dekbed met overtrek voorbij komen Haha! Ziet gaaf uit.Lekker als je af en toe je kooplusten kan bevredigen Tong uitsteken
Helaas kan ik met dat soort dingen niet meedoen...voor mij geen pads of andere rommel.
Bij Fax ligt het zadel zo op zijn rug....geen keelriem en fronddeel...weinig poespas.Och scheeld weer met ruimte in de kast he...alhoewel Knipoog

Ik heb vanmorgen trouwens heerlijk gereden...regende wel een beetje maar het is zulk warm weer dat het eigenlijk helemaal geen probleem is.Staat geen wind,is eigenlijk beetje benauwd buiten.
Pony's staan alweer geruime tijd lekker in de wei van hun hooinetje te plukken dus ze vermaken zich wel Bloos

Groetjes,Tinky

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 13:38

Ben ik ook weer Doei! Lachen

Eigenlijk weinig te melden nu.

@ Nandoman: ik duim ook mee voor Mendi OK dan!
@ Bonte: zal hetzelfde doen voor je caafje Haha!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:16

Sterkte met je caaf Bonte!!

Ben weer terug van Naiade (@bokt) Haha!
Ik mag die D-pony doen!! Ben wel blij dat ik was gebracht, toen we daar waren kwam er een dikke hoosbui. Dr staan daar godse veel paarden voor zo'n stal (iets in de 20).
Maar ben BLIJ Bloos! Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:09

Myrtje_ schreef:

Ik mag die D-pony doen!! Ben wel blij dat ik was gebracht, toen we daar waren kwam er een dikke hoosbui. Dr staan daar godse veel paarden voor zo'n stal (iets in de 20).

Gefeli Myrt! Komt allemaal wel goed. Je houdt ons vast wel op de hoogte Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:17

Myrtje_ schreef:

Cool! Gefeliciteerd! Haha!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:19

dankjulliewel Haha!

En nu moet ik nog zeggen dat ik in noord ga stoppen en mn spullen daar halen.. Clown Maar HOE Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Myrtje_ op 24-08-06 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:26

gewoon; ik stop Tong uitsteken

Waar ga je nu rijden dan?

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:27

haha, ja op die manier kan het ook Bloos!
Bij Naiade @ bokt. Das achter de schellingwouderbrug.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:43

scooby schreef:
gewoon; ik stop Tong uitsteken

Haha, kort maar krachtig Tong uitsteken Nou ja, beetje uitleg kan misschien ook....ligt er aan hoe ze reageren. Knipoog

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:58

Als je slim bent laat je niet over je heen lopen, ja kan de reden vertellen, maar je bent geen gehele veranwoording schuldig.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:59

scooby schreef:
Als je slim bent laat je niet over je heen lopen, ja kan de reden vertellen, maar je bent geen gehele veranwoording schuldig.

Nee tuurlijk. Maar ik zou toch niet alleen zeggen "ik stop" en dan omdraaien en weglopen. Misschien hebben ze er ook nog wat aan als je het een beetje uitlegt.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:02

neeee tuurlijk niet haha, maar je hebt ook mensen die oneindig blijven door vragen en voor alles verantwoording gaan vragen.