Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leuk voor 'm. Wist ook helemaal niet dat hij aan haar verkocht zou worden.

geen lekkere afsluiting dus van dr leven....

"
Ik hou me aan mn woord.
Hahaha..

haha..
hee maai vet zielig van die maagdinges
kelsey zat op giedje en ik op vaaaaai.. maarem.. vandaag komt Samson (andere paardje van lieke wete jullie wel
) naar stal groeneweg
echt gezzellig... giedjes grootte vriend (echt niet normaal, die krijg je echt niet uit elkaar
) lekker bij mijn paardjes in t land 
ik rij in de M1 mee op gied.. en heeeel misschien voor spek en bonen met vaai
kunne we lache... haha!! met die witte hekjes en mijn balansloze paard
whaah!! maarja.. morgen weer lekker lessen 
luxket schreef:L4UR4 schreef:Jeeeej vanaf 26 november woon en werk ik in Duitsland! Ben zoo happy. Het is echt een vet gezellig hotel en alle mensen daar zijn echt vet aardig. Moet alleen dan wel stoppen met mijn lessenMaar niet getreurd I'll be back! Als het goed is werk ik daar tot het einde van de zomervakantie.. tenzij het me zoooo bevalt dat ik daar verder ga (want als ik wil betalen ze voor mij studiekosten om verder te leren).
Wat voor opleiding doe je dan laura???
Wel een heel leuke ervaring
Dus ik ben nog steeds op zoek naar een leuke opleiding en misschien bevalt dit me wel heel goed. Maar ik heb er zeker zin in!
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU! JE HOEFT NIET TE PRO.....
en toen ging ie lopen... Ik me beugels kwijt door die bok dus toen lag ik in t zand.. Dikke knie en die doet echt vet pijn.... Ben nu manke nelis... Auw....
Ik kom dr ook een keer, ga dan met lieke mee
ff kijken hoe t daar is.
... See u there