Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wil iemand me nog sponseren? Haha
)
en was benieuwd of het net zo lekker zou gaan als vorige week. Ze liep al om 10 uur mee, wat een groot voordeel is, maar laat haar daarna wel langer met rust zodat ze niet constant iemand in stal heeft, want ze is al zo nukkig op stal (zacht uitgedrukt...). Op stal aangekomen vloog mevrouw alweer met de oren in haar nek de tralies in, dus toen besloten dat ik haar lekker op de wasplaats ging zetten, er reden toch 2 eigen paarden minder in onze les, dus dan was er wel plek op de wasplaats. En toen was het hele probleem opgelost en stond ze vrolijk van de poetsbeurt te genieten. Daarna gezadelt en richting bak. Had met poetsen al gemerkt dat ze spierpijn had, dus langer de tijd gegeven om los te komen. Met flink wat buigoefeningetjes liet ze uiteindelijk weer compleet los en kon ik haar helemaal over de schoft rijden.

. Maar daarom vroeg ik het ook, ik heb er altijd veel plezier in, en ben als ik lekker gereden heb best enthousiast. Maar als anderen daar eigenlijk niet op zitten te wachten dan laat ik het voortaan ook maar 

Ik heb wel elke dag zin om te rijden, want het is zon fijn paard, wil echt nog steeds lopen met die dikke buik
Maar mijn zadel begint nu een beetje naar voren te vallen enzo, dus het goede weer moet komen dat ik lekker wat kan buiten rijden met der 
Zimieka doet t weer na 1 weekje kreupel..
en de tweede 175
dan krijg ik over een diagonaal wel een heel erg lang paard.
Maar eerst moet t nog zeker 28 dagen blijven zitten he