Oja Niekie jij bent zekers de beste * en met de mooiste zit* dresuurruiter en tsjah Kim is de beste springruiter, maar dat is logisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superlenie schreef:Niekie schreef:Nou dan ben ik bang voor plagiaat.. jij was toch de ster in : Neeltje danst met paarden?
Hier is maar 1 wijs antwoord op...
[arro-modus aan]
"distanciëren, distanciëren, distanciëren...... "
[arro-modus uit]
DeedeJee schreef:Nou Niekie jij hebt niks te klagen hier, men vindt jou over het algemeen prachtig om te zien dressuurrijden!
Ik heb net lekker samen met dokter Frank alle paardjes laten enten. Nu is iedereen op de manege jaloers, want wie wil nou geen tijd doorbrengen met dokter Frank
DeedeJee schreef:Ik mag vanavond lekker mee springen van Jan. Hoop dat ik het trek!
superlenie schreef:Zei ik het nietHet is dus dingen doen volgens de methode van Hemfpling en we gaan voornamelijk grondwerk enzo doen. * joy *
superlenie schreef:En bijna... bijna is nog niet helemaal! Jij liet gewoon zien hoe je in moeilijke situaties tóch op je paard kan blijven zitten.
Je bent weer eens een inspiratie bron voor alle andere ruiters!
DeedeJee schreef:Nog een dikke week en dan gaan de mutsen met hoedjes naar Outdoor Gelderland! Heb er wel zin in, lekker paardjes kijken en gekke dingen doen.
DeedeJee schreef:Nu is iedereen op de manege jaloers, want wie wil nou geen tijd doorbrengen met dokter Frank