manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 20:20

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:56

Haha de foto's zijn echt grappig! Vooral het commentaar en de kontenfoto Knipoog Hoe is het met de spierpijn vandaag Marieke? Heb wel een beetje last van spierpijnlijke armen en schouders van mijn remacties haha!
Nel, Elmo is echt superschattig; we willen natuurlijk ook hier foto's!! De gekke Paardoes les moeten we zeker plannen.
En Anne, niet stiekem meer prutsen met potjes verf en peper he, wat je dan ook van plan bent?? Clown Topic is trouwens ook echt grappig; wie heeft er nu van bekant elke seconde foto's dat z'n paard er vandoor gaat?
Heel goed Cis, volgende keer uitgebreid zwaaien Lachen
Kims, duimen dat als ze iets vinden het goed aan te pakken is! Heb je al een idee opgedaan op de computer?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 13:17

hey nel, wij zouden zaterdagmorgen vroeg gaan toch?
ik had gekeken en het is om 08:00 laag water dus dat zou wel heel mooi uitkomen. Hoe laat zal ik dan bij jou zijn?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 13:18

oh trouwens, leuke foto's meiden! dat was weer een heel gecontroleerd buitenritje lees ik al Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 19:59

zij heeft dat dus, zo'n een per seconde stappen plan "hoe slaat een paard op hol" Clown Moest egt lachen, die foto's zo en dan met dat commentaar Vork
Enne peper? Verf? Schijnheilig Ik? *braaf*

Spierpijn?! Tsja, en wie gaat die pijnlijke plekken nou voro je masseren? (zou je collega's maar eens lief aankijken, en zelf flink oefenen om alles soepel te houden Knipoog )
Hoe is t nu met je spierpijn?
*blijft een raar verhaal Clown vliegende Janis en kalme reddende Nous Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:11

Hoi hoi,

Nou cis en ik gaan morgen vroeg op, hebben om 7 uur op stal afgesproken voor een strandrit.
Gaaaaaaaaaaaaap, hopen dat we wakker blijven cis en niet van ons paard af rollen.

Nou heb nog foto's van Elmo, wel een draakje hoor zo'n jong katje.... shoufffff..... shouffff door het huis, trap op trap af...
Overal op springen, aan bijten, aan krauwen.
Hij heeft ook al 2 keer op de dekens van ons bed geplast, moest achter elkaar verschonen...
Nou mag hij niet meer daar komen.
Weten jullie waarom hij dat doet?
Want hij doet het verder nergens.......
Is dat misschien om geuren achter te laten?

Naja maakt niet uit, we zijn toch wel blij met hem....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo dat was het wel even...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:26

Leuke foto's van de buitenrit! Nous de stabiele factor... goh, jullie hebben echt een paard met verrassingen!

Ahhh Nel, wat is ie schattig! Wel balen dat ie op je bed piest...

Ik moet nog tot 3 uur werken vandaag, kortom, kort dagje! Lekker hoor Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:13

Aaah, Elmo is echt cool! Idd flink balen dat ie op je bed piest, lijkt wel of tie zn territorium afzet, maar daar begint ie dan wel op vroege leeftijd mee. Hopen dat hij t snel afleert! En ik heb dezelfde kattebak als jullie Lachen

Bar: Bianz en ik komen zondag kijken naar je! En misschien nog wel andere ook? Ik zal mn fototoetsel meenemen, vind je dat leuk? En kom je dan ook nog een keertje Nous meeten?
Nou Cis en Nel: je niet verslapen morgen he! Heel veel plezier, ze geven mooi weer af, dus dat moet lukken. (vergeet je zweepje niet op Annemoon Clown )

Ik heb vandaag een heerlijk relaxe boxspring-bed gekocht, ben er heel blij mee Haha! Alleen duurt t nog 14 weken voordat ie komt.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 20:27

ik kom ook kijken Bar Ja én ook met fototoestel Knipoog (een heel leeg fototoestel, want ben nu even alle vakantie foto's aan t branden Haha!)
Spreken wij dan ergens af (omg middelburg) heb lichtelijk ff geen idee hoe ik naar de eendracht moet Clown

Elmo is leuk! egt een dropje! Vind dat zwart op zn kopje ook egt leuk Ja heb je leuk 2 koters om op te voeden Knipoog Gelukkig rent Daniel nog niet de trap op en af!
Dat op je bed plassen is wat minder tof..

14 weken! Bloos! Das ook nie even! Nouja Haha! daarna heb je wel een héérlijk bed! (moeten ze dat ding nog maken ofzo?)

Wij zijn vandaag lekkr gaan fietsen in Rilland Lachen Was heerlijk weer daarvoor. Zo nu en dan net lastig met de wind, maar was leuk.
Veel plezier op buitenrit morgen Nel en Cis

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 13:15

De buitenrit was leuk, wel vroeg maar we zijn er op blijven zitten.
Annmoon vondt het ook wat te vroeg en bedacht zelf elke keer maar terug naar huis te gaan door gewoon om te draaien terwijl ciska met veel moeite haar de andere kant op probeerde te sturen.
Onderweg kwamen we nog enge hardlopers tegen en grasprietjes met tandjes.
Toen we in het bos een drafje wilde doen, bedacht annemoon om even over een zandkorrel te struikelen en lekker op dr buik te gaan liggen....
Maar goed, we zijn op het strand geweest en ook weer heel thuis gekomen!
Toen we wilde vertrekken op buitenrit kwam Daan ineens hinnikent aangerend, hij was over het draad heen gesprongen.
We hadden hem toen terug gezet, maar toen we terug kwamen van buitenrit kwamen Bram en Lenie al vertellen dat ze hem over het terrein zagen rennen, dus hebben ze hem maar in een box gezet.
Wat een beest.....zucht.....

Gisteravond nog les gehad, uiteindelijk 2 uur gereden.
Carolien(instructrice) ging zelf ook nog even op voice om mij te helpen en toen liep ze echt de sterren van de hemel.
Ik zou willen dat ik al die knopjes kon vinden bij mn paard, maar kan helaas nog niet zo goed rijden als haar.
Maar was weer helemaal trots op voice!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 19:16

Hè verdorie die plots overstekende zandkorrels ook! Hoe durven ze! logisch dat je daar dan over struikelt, kan níet anders! Arme Annemoon.. Tsja, van voetjes optillen wordt je nóg moeier Tong uitsteken

en stoute daan Bloos! Er óverheen? Doet ie goed Clown Hoezo ik ben een veulen met een eigen wil en een lekkr eigenwijs karakter. Hoezo ik laat me tegenhouden door wat stroomdraadjes! Nee, want ik ben Stoere Daan! Cool
Zeg en nu? Toch weer gwoon op wei? of..
En knappe Voice in de les Haha!

Hee Thirz (en Bar en Cis), kwam ineens een bekende van ons tegen:
viewtopic.php?f=10&t=816682&hilit=

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:02

Ja Daan gewoon weer op de wei en elke keer weer proberen als we gaan rijden, als ie dan ontsnapt even in een box zetten.
Komt vast goed....

Het is wel rustig zeg hierzo... zo komen we nooit aan de 1000 pagina's.

O ik ga mn zoon drinken geven en weer in bed leggen want hij moppert....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 23:53

Hoi, wij zitten nu in cafe popeye, komen jullie ook nog? Tong uitsteken
Gratis internet hier, dus dan ga je ff bokken he!

Maar goed, ff voor de planning; we willen graag 27 oktober naar Loon op Zand, meegaan:
- Marieke
- Bianz
- Annemijn
- Thirz

Dus vul het lijstje maar aan als je ook mee wilt Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:59

Wil iemand van jullie mij proef lezen? Ik bedenk me namelijk net dat ik helemaal niemand heb die kan lezen Boos!....

Haha die buitenrit van Ciska en Nel klinkt wel grappig... lompe annemoon!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 12:14

Uhm ik wil niet lezen hoor Bar! Bloos Kijken waar jij bent én op tijd lezen en dan ook nog op tijd het góede lezen! nee, k gloof niet dat ik dat een tof plan vind! Misschien Thirz? of Bianz? Lachen

Jahoor Thirz! Zit jij in Popeye?! Nou? Waarom weet ik daar niets vanaf? Hè, nou?!
Clown hihi
Beetje jammer dat t nie op de foto kon Vork Op t gemakje even Bokt bijlezen, posten, nog even relaxt Reelaer site kijken Tong uitsteken *beetje jammer dat daarna de comp wegging. Was wel benieuwd naar t berichtje zo'n 2 uur later Knipoog
En hoe ging t dit keer op de fiets? *zo zonder bodempje brood/friet erna? Tong uitsteken
Vond t wel weer écht super gezellie Hyper!
Ook nog onze grote scheikunde maten gezien Cis: Daniel en Carlo Tong uitsteken Beide geen steek veranderd. Haha! (en ook de rollen verdeling nog niet Clown Daniel loopt 'stoer' weg, en Carlo hobbelt er achteraan Vork )

En Bar? Had je de bekende nog herkent in mn link? Thirz wel Ja in één keer!

Thirz? Waar is onze zon? Zo worden we onderweg natuurlijk nooit bruin! *zennnn* *zonnnn* Cool
*niet dat ik klaag hoor, tis voorlopig nog droog Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:36

Ja waar is de zon????
Wij willen bbq-en bij het veerse meer....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 12:38

Nou Nel, doen wij even de zonnedans!

Go jij! Go jij! zonnetje Go jij! Go jij! Zonnetje Go jij! Go jij!
Zonnnnnn
Go jij! Go jij! zonnetje Go jij! Go jij! Zonnetje Go jij! Go jij!

Doe je mee Nel?
En de anderen ook!

*danst verder*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:41

Die Marielle reed toch op dat grote paard... was een beetje zo'n gothic mensje toch?
Opzich vind ik dit weer heerlijk om wedstrijd te rijden, als de zon nu doorkomt wordt het bloedheet...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 12:50

nou spreken we af: boven ons hoofd schijnt de zon, blijft t bij jou bewolkt Knipoog Ik fiets nl liever in de zon Haha!
*en mn moeder die zeker denkt te weten dat t zo gaat regenen, hoor ik maar even niet Schijnheilig De buienradar zei vanmorgen: geen regen! Dus dat houden we zo Clown

Jups was mariella inderdaad. Reed helemaal achteraan *proest*

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:59

Goh, laat ik maar eens posten, ik zie dat t alweer veel te lang geleden is Clown

@ Nel: ahhh Elmo is echt een poepie! Heeft ie ondertussen alweer buiten de kattenbak gepiest?
@ Bar: hoe ging je wedstrijd?
@ Thirz: zet mij ook maar bij t lijstje hoor! Ik wil ook graag mee Ja

Hebben jullie het leuk gehad gisteren? Ik ben nog met mijn schoonouders naar zoutelande geweest. Was wel weer gezellie. Vanmorgen ben ik met Nous op buitenrit geweest, het ging echt super!! Nous was echt rustig gewoon. Lekker een lang handgalopje gedaan. Toen ik 's morgens aankwam in de wei zaten de paarden allemaal zeeeer geconcentreerd naar de kerkdienst te luisteren die een weide verderop aan de gang was haha! Het leek wel alsof ze het echt konden volgen Haha! Allemaal op een rijtje en met de hoofden naar de tent Haha!

Ik weet niet wat ik heb, maar ben al de hele week continu mijn huis aan het opruimen. Ik ga nu maar eens aan de slag met de computerkast whaha. Doegg Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:54

Nou, geen zon gezien
Maar toch een leuk dagje, leuk je eindelijk eens in het echt te zien op wedstrijd Bar! Ik vond dat jullie t goed deden, ben benieuwd naar de foto's, je vader bleef maar doorklikken Clown

Whaha, Kim ik denk dat Nous helemaal bekeerd is door de tent Haha! Maar fijn dat ze zo relax was...wie weet rijden we ook ooit nog eens een wedstrijd met dit paard!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:03

Jahoor...en nu komt het zonnetje door! Scheve mond
Maargoed, de weerman had zeker naar Bar geluisterd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:45

Hihi Thirza Haha!
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:46

Jaaa mn fanclub Knipoog
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 19:24

*uch* ja je vader bleef maar doorklikken Schijnheilig
Ik niet, dus ik heb slechts 60 foto's van je wedstrijd Haha! Ben ze aan t uploaden, zal de leukste hier plaatsen. Eindelijk een wedstrijd in t echt bewonderd Ja Vond het ook goed gaan hoor Bar!
hihi, Thirz en Shaar Haha! *stiekem waren wij wat bang van de gemene Shaar Knipoog

Jaja, Flinke fan club hoor Ja leuke foto! Beetje jammer dat ik mn roze spandoek thuis vergeten was.. *of nouja, die paste niet meer in de Toetoet Scheve mond
En de zon? waar? *kijkt buiten* Ja inderdaad een klein zonnetje! Humz.. Nouja, t was iig wel droog!