Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:21

Ik zeik wat af! Stomme taaltik!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:29

sorry Jet, je hebt helemaal gelijk, bij deze heb ik m aangepast!!!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:32

Je bent een geweldig snelle verbeteraar en krjgt een TIEN!!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:35

JIPPIE!!!!! wou dat mijn lerares dat vroeger tegen me zei haha

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:42

heetje wat kunnen jullie slap ouwehoeren zeg hahahaha best geinig joyce je past er echt helemaal bij haha gaaf man tot snel allemaal

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:50

Jetta schreef:
Oh.....uh...."geleeft"??? Sorry Joyce, maar dat moet zijn : geleefd.......

Sörry!

Ja, Joyce daar heeft Jet erg veel last van dus kijk uit voordat je op de knop ' verzenden' drukt

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 23:03

Jetta schreef:
Je bent een geweldig snelle verbeteraar en krjgt een TIEN!!

Krjgt??????????????????? FOEI JET!!!!!!!!!!!!!!!

Leuke foto's Renée, maar moest je nou echt die foto van mij op de klompjes erbij doen

Heerlijk lesje gehad, begon wat zwaar.. Ko had geloof ik ff niet zo veel zin
Halverwege de les kreeg ik een mega hoge bok Neej de bok was dit x niet tijdens de galop, ik zat nog in draf!. Hierna was Ko ineens superlos en supervoorwaarts. Echt heerlijk, ik hoefde bijna niets te doen.. Ik moet me dus vaker gaan boosmaken
De bok scheen nogal hoog te zijn, Mike zag me nl al weer vliegen maar nee ik ben blijven zitten, had zelf niet echt het idee dat hij superhoog was.. het ging ook zo snel
Na de les hoorde ik van Lyd dat zij die bok had gezien, volgens haar was het bijna de handstand wat Ko deed Hahaha, ik zet hem bij deze op de nominatie voor BOKT-paard

Wel trusten allemaal

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 00:00

Fijn John!!!! Ik stuur gewoon de volgende keer jou als Robin bij mij weer eens niet wil komen!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:43

pff de hele ochtend geen bokt kunnen kijken Kreeg al bijna afkickverschijnselen

Vanmiddag gaat mijn nichtje (2 jaar) hobbelen op Diddle

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:41

hallo allemaal

ik ben vanmorgen lekker naar farretje geweest het ging heel goed met hem hij stond lekker te slapen in de zon echt een heerlijk gezicht joh
heb hem lekker gepoetst en geknuffeld maar hij had niet veel tijd voor me hij had het veel te druk
ja zegt hij tegen mij moet je kijken wat een werk ik nog heb er staat nog zoveel gras om te maaien en nou moet ik die twee koters ook nog opvoeden ik dacht dat ik met pensioen was!!!!!

jeetje eindelijk bokt doet het weer ik werd helemaal gek hiero joh
ik heb me wezeloos zitten vervelen echt erg wie heeft er tussen 9 en 15.00 uur iets te doen voor mij ??!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 16:52

Jeetje, het was wat laat voor mij gisteravond....ik was al niet lekker, nu ben ik ziekjes....en BÖKT doet het weer!

Zaar is naar Renkie, hardstikke fijn, zo'n dochter!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:42

ah Jet, beterschap en ik hoop dat je snel weer een beetje opgeknapt bent.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:10

Jeetje, Anous wat een schattig nichtje heb jij! Weet je zeker dat het familie is ?

Eef, heb je nog hoofdpijn?
Volgende keer laten we gewoon de hele bende achter de bak los en gaan dan op ons gemakje achterin het draad dichtdoen.....

Vermoeiend hoor, die paarden buiten zetten, blij dat ik morgen weer gewoon mag werken.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:23

Nog een verhaal over dappere E die er inmiddels achter is dat het baasje niet kan fietsen, een touw vasthouden en tegelijkertijd E een trap onder zijn kont kan geven....en dus is het niet meer nodig om mee te draven met de fiets, stappen gaat hard genoeg.
Omdat ik toch nog zin had in een hoogtepunt, goed of slecht, besloot ik het tunneltje maar eens te nemen...... uiteraard in stap zonder blikken of blozen liep meneer achter de fiets de tunnel in. Het geluid was wel wat eng, maar niks aan de hand. Zo ook op de terugweg, tot we bijna de bak uitwaren.....en ja.....je raadt (ja Jet, met dt toch?) het al: Een trein. Dus ik hoor kletter de kletter en in een reflex dacht ik....ik laat nu maar vast los, want als mijn gezicht het asfalt raakt, dan laat ik vast ook los. Dus meneer doet nog twee galop sprongen, stopt als een blok naast de fiets, kijkt nog even argwanend de trein na en......steekt zijn neus in het gras.
Wat een K arabier, dat wordt nooit wat op de renbaan! Zoekt nog iemand een leuk rijpaard! Zit een goed geluid in en volgens Karin is hij lief voor kinderen.....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:49

hihihi bekend verhaal Loes....
Ik heb een keer het zelfde met Yus meegemaakt. Ik was afgestapt om het tunneltje onderdoor te gaan en we waren halverwege....ja hoor een trein! Yus geeft een bok, maakt een sprong en daar stond ik met mijn cap op en zweep in mijn handen..Zonder paard
Die dikke stond me bij de bergjes op te wachten terwijl hij heerlijk genoot van het verse gras.......

Ik heb H trouwens losgegooid samen met Yus in het land. sorry mensen ik had graag meer paardjes losgegooid, maar ik had niet zo heel veel tijd, want ik moets naar mijn demente tante. Ze is jarig vandaag.
Zelf wist ze er niet veel meer van...

Ik; Tante Wies gefeliciteerd met uw verjaardag? Wat ziet u er mooi uit vandaag!

Tante; ja dat is wat he? Al die aardbevingen tegenwoordig!!

Aggos nou we hebben er gelukkig wel om kunnen lachen achteraf! Maar ik hoop toch nooit zo te hoeven eindigen....

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:54

He Mir, alles goed?? Tijdje geleden alweer, ah zielig voor je tante zeg, denk dat ik er ook wel om zou moeten lachen, maar moet er niet aan denken dat ik ook zoiets zou hebben op die leeftijd!!!! Ben je morgen ook op stal, ik ben er denk rond 4 uur ofzo, haha kan ik je nog even helpen met je hoofdstel

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:22

JoYcE1982 schreef:
He Mir, alles goed?? Tijdje geleden alweer, ah zielig voor je tante zeg, denk dat ik er ook wel om zou moeten lachen, maar moet er niet aan denken dat ik ook zoiets zou hebben op die leeftijd!!!! Ben je morgen ook op stal, ik ben er denk rond 4 uur ofzo, haha kan ik je nog even helpen met je hoofdstel

hahahaha jaaaaaa ik heb nog wel een leuk hoofdstelletje waar we mee kunnen klooien hoor

Ik kom morgen wel naar stal, maar ik weet nog niet hoelaat! Ik denk rond een uur of 12. Moet morgen even langs mijn werk om het één en ander te regelen voor na de vakantie (brrrr hopen dat het lukt met het alarm in dat gebouw)
dus denk dat ik er rond die tijd ben...

Wanneer ga je Yus weer temmen??

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:26

haha ik Yus temmen, ik moet even weer wennen aan dat rijden enzo, is alweer een tijdje geleden, heb 2 keer op Jolly gereden, maar dat is ook al weer 2 weken geleden ofzo, dus ik doe Yus een plezier en wacht nog wel even haha.

Ik moet morgen eerst werken tot half 3, bah moet al om 5 uur op morgenochtend, dat is even wennen na 3 weken vakantie. Dus ik kan niet eerder komen. Nou misschien t weekend, kunnen we ff klooien met het hoofdstel

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:30

Jee Loes lekker setje hengsten heb jij zeg Ach je kan altijd nog een stel Shires nemen, waarschijnlijk zit daar meer aktie in

Volgens mij gaat er een hardnekkig SMD (vertaling: stal middendelfland)-virus de stal rond. Iedereen is of wordt ziek, ik denk dat ik voorlopig maar even bij jullie uit de buurt blijft
Elgar heeft ook weer last van zijn keel terwijl hij er eigenlijk net vanaf is. Lydia is ook al dagen niet lekker, Natas is net ziek geweest....gaat lekker zo

Heey Mir, hoe oud is je tante Wies?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:35

Joyce wat doe je voor werk??

Lin, mijn tante is 78 geworden vandaag. Ze is eigenlijk niet mijn tante. Ze is een zus van mijn opa (vaders kant) dus geloof ik een tante van mijn vader, maar bij ons heet gewoon iedereen tante. Ik weet eigenlijk niet beter dan dat ik haar zo heb genoemd mijn hele leven!
wel zielig hoor, maarja het hoort erbij in het leven zullen we maar zeggen!

Morgen weer lekker genieten van Yus samen met Linda! Dan kan je zoiets echt weer waarderen he?

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:44

ik werk in de beveiliging, bij een ministerie. dus onregelmatige diensten, vroeg op maar ook weer vroeg vrij. Maar ben wel aan het kijken voor een andere leuke baan, gewoon voor overdag 9 tot 5 ofzo. Een andere uitdaging.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:52

JoYcE1982 schreef:
ik werk in de beveiliging, bij een ministerie. dus onregelmatige diensten, vroeg op maar ook weer vroeg vrij. Maar ben wel aan het kijken voor een andere leuke baan, gewoon voor overdag 9 tot 5 ofzo. Een andere uitdaging.

He wat leuk! Bij welk bedrijf werk je? mijn vriend heeft een tijd voor Securitas en Falck gewerkt. Nu even niet meer ivm afstuderen en die zooi

9 tot 5 is ook niet alles hoor hihihi. Nouja welk werk wel ?? iemand een leuk idee?

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:59

ik ben in dienst van Binnenlandse Zaken en Justitie, dus in die 2 ministeries werk ik. Het is wel leuk, alleen het is iedere dag goede tijden slechte tijden daar, echt een soap.

Gewoon teveel mensen weet je wel, uit verveling gaan ze ouwehoeren en mensen een hak zetten enzo. Dus dat is een beetje de reden dat ik iets ander wil gaan doen, krijg zo langzamerhand moordneigingen!!!!!!!

Ik heb nu een aantal sollicitaties lopen, dus ik ben benieuwd.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:07

hahaha niet moorden hoor

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:09

hahaha nee dan kom ik mijn collega's alsnog tegen hahaha