We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:18

neeeheeee :D Maximaaaa :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:22

hahaha

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:08

Zooo ik ben weer lekker thuis van het werken :) Zaterdag ga ik acryl nagels laten zetten door een collegatje :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:34

oeh leuk Ella! (al zou ik er zelf niet tegen kunnen xD)
mag volgende week weer werken hoorde ik :D hihi lekker wat centjes verdienen en de laatste daagjes voor kamp doorkomen :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:37

Nou net terug van rijden. Ik op Whisper, Sim op Imani, Joen op Puck, Heidi op Tinka en Thanasi op Fandy. Leuke rit maar neit gegaloppeerd want sim was bang omdat whisper steeds overal van schrok...
Ofzo want ze wilde de redne neit zeggen en ik vermoed dat ze pissig op me is want ik wilde gewoon weten waarom ze bang was. Ze zegt nu niks meer tegen me...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:37

Hoezo zou je er niet tegen kunnen dan :P?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:45

ik heb wel eens van die nep nagels gehad (geen idee watvoor) en dan ga ik er steeds aan pulken xD
en het lijkt me gewoon heel onhandig met bij de paarden, en met koken mag t toch niet, en na bollen rooien krijg ik ze noooit weer schoon xD

ik heb zelf altijd wel redelijk lange nagels (behalve nu ik dus in de keuken sta en werk) en dat werkt prima :) :P
maar ik bijt ze ook niet af en ze worden meestal best wel mooi lang..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:47

Bij mij op het werk mag het wel, maar tot een bepaalde lengte en ook geen gekleurde/hele opvallende. Mijn nagels zijn van zichzelf altijd wel mooi lang, maar heel breekbaar. Ze gaat er nu een laagje acryl overheen doen om ze te verstevigen en die witte randjes (die bij mij eigenlijk niet echt wit en een beetje doorzichtig zijn) wat witter maken.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:48

hu? zat jij nou op whisper of Simone?
enne jeroen houd wel van de speed? van puck :P die gallopeerd echt vet krachtig! :D

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:51

ja nouja bij ons in de keuken op school mag het eigenlijk gewoon niet (vind ik ook wel zo hygiënisch)
maar mn leraar let er blijkbaar niet op en 1 meisje heeft echt nagels van 5cm ofzo! en dan ook nog vies (gewoon van haar eigen nagel volgens mij, zo ziet het er uit)
dat ziet er gewoon zo vies uit, dat ik ook meteen zorg dat ik mn nagels kort hou xD haha

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:53

ik op whisper voorop. Maar hij schrok best veel, niet extreem ofzo meer van oeeehhhh eng :Y)
Dus ze wilde niet galopperen en ik vroeg van waarom niet, werd ze vet pissig waarop ik weer pissig werd. Vraag ik na de rit of ze het toch wel een beetje leuk vond, geen antwoord. En zij wilde perse met de auto naar FP dus ik zo naja prima ga ik wel mee, brnegen we de paarden terug gaat ze lopend terug...
En nu zit ze naast me op de bank geen woord te zeggen...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:55

oke jammer..
maarre komt wel weer goed joh! gewoon ff niks van aantrekken :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:57

Ja nouja acryl is een vloeistof dat op moet drogen, je krijgt dan ook niet van die randjes zoals bij nepnagels waar vuil onder kan komen ofzo. Je moet bij ons ook eeecht niet met zulke lange nagels aankomen, vind ik zelf ook best wel vies eigenlijk := Maar die nagels zullen niet langer worden dan me eigen nu zijn...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:02

ohh oke nee dat is dan wel heel anders, haha heb helemaaal geen verstand van die dingen, dus weet alleen maar van de (geloof ik 2) keer dat ik zoiets op gehad heb..
1e keer had de moeder van iemand uit mn klas gedaan, was ik ff vergete dat ik die middag moest turnen, 5 van de 10 waren er daarna weer af :') (maar dat ware wel redelijk lange)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 22:04

Ik heb geen goede foto waar ik op stella zit volgens mij
Zal effe zoeken

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 22:07

Dit was ik op Helly (zij is 1.60 ong)
Afbeelding

En dit Stella (zij is 1.40, eigenlijk net te krap)
Afbeelding

marloesv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:10

Marlous1991 schreef:
Zoo al me muren zijn inmiddels wit :D Kozijnen moeten nog maar had echt even geen zin meer! En me roller moest ook eerst drogen xD Zit nog even te twijfelen of ik de kozijnen gewoon roze dr op smeer of eerst nog een laag wit.... ik denk eerst een laag wit, want er zit nog wat houtwerk in me kamer wat ook nog ff n extra laagje wit moet hebben.... Muurverf pakt dan gewoon net niet.

Ik heb ook liever een grote, maar ik moet ook eigenlijk wel met mijn 1.80m xD

Oei bovenin je oor laten schíéten? Dan mag je wel heel goed oppassen dat het niet gaat ontsteken. Toen ik mijn ging laten zetten (6 jaar geleden) toen mochten ze al niet meer schieten maar moesten ze piercen, zodat je kraakbeen heel bleef (bij schieten kan het versplinteren). Niet om je bang te maken hoor, maar hou het even goed in de gaten :) (dus echt goed schoonmaken met van die zeep en draaien en zorgen dat je ook alle zeep dr weer uitspoelt en heeeeeeel erg goed droog maken! En geen goedjes als vaseline of sterilon op smeren!)

Ja klopt! Durfde het eerst ook niet hoor, maar heb genoeg van dat schoonmaak spul en hoop dat het niet gaat ontsteken haha.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 22:13

Mijnte heb ik ook laten schieten zo'n 3/4 jaar geleden. Nergens geen last van gehad...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:23

Oeh ik heb van Steffi (diegene die de paarden bij fp beleerd) een mail gekregen. De eigenaresse van de stal waar zij werkt heeft ook wel eens paarden uit Spanje gehaald en Steffi ging wel even voor me vragen of zij wat wist. Nu kreeg ik een mail van dr, die mail kreeg zij weer doorgestuurd van die eigenaresse en die eigenaresse kreeg hem weer van iemand die in Spanje werkt (snap je het nog :P) Diegene werkt op een lusitanofokkerij in Spanje en ze zoeken vanaf augsutus weer iemand voor 3 maanden of langer. Toen ik dat las kwam ik erachter dat ik die advertentie ook hier op bokt al een keer had gelezen, maar er toen niet op gereageerd had omdat het lusitano's waren en geen anda's. Nu toch maar gereageerd....
Lusitano's zijn nagenoeg hetzelfde en het is dan alsnog wel Spanje. Heb nu net mail terug gehad en ze klonk wel positief. Morgen de mail maar weer even aan me mams laten lezen (die ligt al op bed) en dan maar weer terug mailen. Denk dat ik dit wel wil gaan doen....

Nu lekker me boek lezen op bed, morgen heerlijk uitslapen! Truste!

Suuskipje

leuke foto´s :)

Whisper is wel een leukerd trouwens :) Morgen komen er kopers voor Dixie en Whisper zeiden ze trouwens :) ben beniwud hoe ze dat gaan doen want voorop ging op zich prima maar toen ik heel even achteraan reed ging ie ervandoor omdat ie dat eng vond..

_Lucy

Danielle, op stella vind ik idd ook net te krap, maar het kan nog wel.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:26

leuk dat je misschien weer wat gevonden hebt Linda!
enne leuk dat ze mensen gevonden hebben voor ze! dixie staat al een hele tijd op de verkoop site :)
(en ze waren al beleerd voor ze op het fp kwamen toch? dus misschien zijn ze we heel anders in de bak..)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 23:37

Ze waren onbeleerd toen ze kwamen (hebben ze in de mei gedaan die tinkers allemaal tegelijk en abby ook nog! Jaimy dixie abby en whisper) en ze gaan op buitenrit met zn 2e en mmisschien gaat steffi wel mee oid we shall see! Ik laat het jullie wel weten!
Jammer van het ritje suus!
Ik heb het hier zo naar me zin! Echt heel leuk! Jammer dat het morgen alweer vrijdag is :(
Xxx

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 00:38

apart suus! Want whisper reed bij ons de hele week helemaal achteraan! Vond jij het wel een leuk ritje? :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 07:44

Ahh jammer he britt, als het dan weer vrijdag is..
Maar ik ben er wel blij mee, wanr dat betekend dar wij nog maar een weekje hoeven te wachten!! :D