Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlous1991 schreef:Zoo al me muren zijn inmiddels witKozijnen moeten nog maar had echt even geen zin meer! En me roller moest ook eerst drogen xD Zit nog even te twijfelen of ik de kozijnen gewoon roze dr op smeer of eerst nog een laag wit.... ik denk eerst een laag wit, want er zit nog wat houtwerk in me kamer wat ook nog ff n extra laagje wit moet hebben.... Muurverf pakt dan gewoon net niet.
Ik heb ook liever een grote, maar ik moet ook eigenlijk wel met mijn 1.80m xD
Oei bovenin je oor laten schíéten? Dan mag je wel heel goed oppassen dat het niet gaat ontsteken. Toen ik mijn ging laten zetten (6 jaar geleden) toen mochten ze al niet meer schieten maar moesten ze piercen, zodat je kraakbeen heel bleef (bij schieten kan het versplinteren). Niet om je bang te maken hoor, maar hou het even goed in de gaten(dus echt goed schoonmaken met van die zeep en draaien en zorgen dat je ook alle zeep dr weer uitspoelt en heeeeeeel erg goed droog maken! En geen goedjes als vaseline of sterilon op smeren!)