Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 19:51

Weet niet wat Storm had vandaag...was heel lief in stal en met poetsen enzo...maar in de slingerbak dacht ie dat ie een wilde hengst was! Briezend, snurkend rondrennen, zwevend, kop erop....gek peerd!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:08

voorjaar Jetje voorjaar

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 06:44

Zo ben weer op het werk, door de regen bah.
Gisteren is Vivien op Blando naar buiten geweest. Ze heeft op SMD Blando nog heel even gedaan na Naomi maar Blando was toen nog veel stouter en Vivien nog niet zo ervaren. Nu heeft ze het wel naar haar zin gehad op de kleuter. Zonder handschoenen gereden en nu blaartjes op haar handen. Is wel een beetje zielig........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 09:41

guten morgen
6 graden, druilerig maar droog, heeft vannacht wel een bietje gemiezert.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 12:07

daar is de zon weer, komt goed uit, huis schoon nu weer naar buiten, boys uitmesten en in de tuin werken, wat voor nu trouwens al aardig opschiet

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:42

nou even met zoontje van Nederlandse vriendin hier naar stad geweest om röntgenfoto van hand te maken.
Op school met sporten 2 ballen er tegelijkertijd tegenaan en hand knakte helemaal dubbel.
Mooi groen drukverband voor 10 dagen, zwaar gekneusd.
Zij heeft geen rijbewijs en man was er niet, nou mijn goede daad weer gedaan,.
Zo fijn de rest van mijn aziatische eten opeten.Was veel te veel.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:47

Zo hele dag in utrecht geweest en net eff op de bank getukt ar had lekker gekookt nu eff strijken en dan weer slapen denk morgen weer naar utrecht en woensdag lekker naar de tandarts kan hij me kies maken dan kan ik weer aan twee kantjes kauwen haha.

Lekker he kaar al die regen, gekke storm heeft lekker de voorjaar in zijn kopie

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 06:49

Goedemorgen

Gelukkig geen regen meer vandaag, vindt het wel koud. Vandaag even een paardvrij dagje, straks als ik thuiskom kan ik even lekker thuisblijven bij de hondjes. Nu nog even werken............

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:59

Moggel! Ben lekker met de verslaglegging bezig, maar nu effe een bakkie....dan verder en dan naar DH. Vanavond Storm eens flink aan het werk zetten.....hij was weer heel stout en wild gisteren, dus gewoon effe er tegenaan!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:51

Guten morgen
4 graden en stralende zon.

Ook lekker hoor Kaar een dagje na je werk thuis.
Enne jet, Stormpie doet met vaste regelmaat zijn naam eer aan, heul goed ven hem haha

Ga zo met vriendin rijden met Joepi en vanmiddag kan lara Aiko in de bak doen, ook goed voor mijn stoere haffie

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:07

Ha heb net op vakantieveilingen 2 toegangskaartjes gewonnen voor de Apenheul voor 26 euro...... normaal ligt de prijs rond de 34 euro......... ben zo blij als een klein kind. Kan ik samen met mijn nichtje die deze maand 8 wordt gaan.....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:10

Leuk, Kaar! Is echt hartstikke geinig voor knderen!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:14

Leuk zeg kaar, scheelt weer een hoop. Als je de 29ste gaat kan je meerijden ik heb een meeting van me werk ik apeldoorn van 10 tot 3 hahah

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:33

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zo dit was afgelopen zondag.
Met Aiko op weg naar mijn vrienden in Berge [Hekese] vlak bij hun huis.
Heerlijk gluhwein in de zon gedronken en Aiko uurtje rustpauze daar op stal.
was echt net vakantie.

Vandaag trouwens met Joepi heerlijk buiten gereden en Lara heeft Aiko in de bak gereden.
Ik ook weer veel inde tuin gewerkt, was ook vandaag een heerlijke zonnige dag.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:49

spettertjuh schreef:
Ha heb net op vakantieveilingen 2 toegangskaartjes gewonnen voor de Apenheul voor 26 euro...... normaal ligt de prijs rond de 34 euro......... ben zo blij als een klein kind. Kan ik samen met mijn nichtje die deze maand 8 wordt gaan.....

leuk zeg en wordt ze al weer 8 jeetje

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:54

Wat een gave foto's Anita van jou en Aiko. Echt leuk.............

Amanda, als ik met Layla ga dan is het in het weekend, ga nu nog even een kaartje scoren op het internet van het kruidvat voor in de winkel 12,95 maar op marktplaats zijn ze nu iets duurder. Geeft niet want een treinkaartje naar Apeldoorn heen en weer kost al gauw 35 euro en op marktplaats rond de 18 euro en Layla gaat nog op een kaartje van 2 euro 50.............

Gaat hard hoor Anita, ze wordt alweer 8 jaar op 26 maart

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:14

Ah! die knappe Aiko met het heksje op zijn rug! Was vast gezellig bij je kettingrokende, wijnzupende vrienden met hun kleine ge*le bonken! Had ze nog een ingezakt brood gebakken? Geweldige mensen, ik kan daar zo van genieten!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:20

Jetta schreef:
Ah! die knappe Aiko met het heksje op zijn rug! Was vast gezellig bij je kettingrokende, wijnzupende vrienden met hun kleine ge*le bonken! Had ze nog een ingezakt brood gebakken? Geweldige mensen, ik kan daar zo van genieten!

hahahhahahaha, behalve dan dat heksje hè, dacht dat ik er redelijk op stond hihihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:23

Ach Anita, laat Jet maar. Ze wil nu ook al mijn haar gaan knippen met een keukenschaar!!! :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:25

spettertjuh schreef:
Ach Anita, laat Jet maar. Ze wil nu ook al mijn haar gaan knippen met een keukenschaar!!! :j

hahahhahahahahaha rood rattenkoppie hahahaha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:26

Leuke foto,s mam heerlijk twee dagen niet naar paard ook wel eens lekker vanaaf gaat me zus hem peste hihi
Heb echt zn morgen maar de tandarts, hoop xat hij het in 1x kan maken kan ik morgen weer snel eeten haha,

Lekkerchili con carne gemaakt en was heerlijk ga ik zo maar eff stofzuigen en huiswerk doen heb alleen heel erg trek in taart hahha, misschien toch maar eff wat lekkrs halen bij c1000

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 07:35

Goedemorgen

Amanda niet teveel snoepen hè. Lag gisteravond heerlijk lui op de bank te knikkebollen, kwam ik er om 21:00 uur achter dat ik geen koffie had voor de ochtend, toch nog even gaan halen. Was niet echt blij maar zonder koffie kan ik niet 's morgens.

Is het trouwens al bekend waar we gaan eten de 17de? Wordt dat nu Moshi in Rijswijk of toch Yoshi hier in Delft?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 08:49

Morge, goed dat je nog eff koffie heb gehaald kaar :D, dat is sochtends heel belangrijk vindt ik :D, ik haal altijd bonen bij de v&d maar rijswijk is het meest dichtbij en verzenden kost 3 euro dus heb van de week maar weer besteld :D.

Zo eff verder werken en dan over 2 uurtjes naar de tandarts. Had gister lekker nog een hazelnoot gebakje gegeten haha,

Soof zou toch binnenkort een lijstje neerzetten, ze zou volgens mij kijken voor rijswijk :D maar het is al over 10 dagen dus hoop dat we optijd zijn.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:07

guten morgen
4 graden en half bewolkt, half zon

Straks grasje mesten en nog wat brandnetelwortels eruit spitten, stallen doen en vanmiddag zou het gaan regenen [goed voor het gemeste grasje] dan ga ik koken voor als mijn neef het weekeind komt want dan wil zoveel mogelijk klaar hebben dan hoef ik het weekeind buiten de paarden zo min mogelijk te doen, gezellie. Mijn nichtje die 1 jaar is komt natuurlijk ook mee en zijn vrouw natuurlijk.

Aman succes bij de tandarts, doe hem maar de groetjes
Kaar hebbie al een lekker bakkie op?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:54

Tusse de roosters door een bakkie en dan verder met cliënten! En wat belletjes doen, voor mijn mensjes!
Tjonge jonge... ben wel benieuwd hoe het over een jaartje allemaal eruit gaat zien als we onder WMO vallen met een groot deel van de cliënten...Dan hebben de ouders geen recht meer op zorg, maar op compensatie...hoe verzinnen ze het, alsof je een beperking van een kind kan compenseren met zo weinig middelen, zowieso...compensatie....zo'n term verzin je toch niet?