Zo wij zijn weer thuis. Duke was idd wel grappig, hij kan best hard voor zijn doen! Daarna maccen. Haha we gingen gewoon zomaar de snelweg af omdat we een mac zagen, stonden we in de rij, zegt me nicht: waar zijn we eigenlijk??? Haha hadden we geen idee waar we waren En toen las me nicht op het pinapparaat dat we in Lelystad zaten En nu zit ik hier weer gezellig met me nicht, zo boer zoekt vrouw kijken, dan filmpie kijken, morgen met haar mee naar haar verzorgpaard, zie ik dan ook voor het eerst eens Haha en we gingen tanken, maar ik was met me moeder aan het bellen, maar ik ging alvast tanken. Komt opeens keihard door de intercom dat je niet mag bellen bij de pomp, ik schrok me de lazarus!!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 20-02-11 21:21
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:12, in het totaal 2 keer bewerkt
JustSmile
Geplaatst: 20-02-11 21:21
whahaha ja wij schrokken ons ook KAPOT in de auto hahahah
en ik was bijna van Marije gevallen xD whahahahaha want we gingen t springbosje doen en ze ging heel cool over de eerste 3 sprongen in galop en de 4de dacht ze in eens what the f*ck een hindernis haha dus toen stond ze in 1 keer stil en toen zat ik echt half voor/naast het zadel en Linda dacht nog dat ik echt zou vallen hahahahaha maar Marije is echt Leuwk als die dr staat met de meeting wil ik dr ook wel Ze wilde alleen in galop niet inhalen... dat was iets minder maar ach, Duke ging ook wel best wel hard haha dus dat was niet zo erg