Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
!

Hoe is het met WB nu?Sabinee__ schreef:T zijn Louboutins ...... Jij bent goooeeed ...
En ze zijn custom made
Ze hebben namelijk altijd een rode zool en zijn perfect 

Broccoli schreef:Ik had alleen stront op mijn gezicht

Broccoli schreef:Heb het nu echt om de twee maanden
Hoe komt dat? Melanie_B schreef:Oh dat is rot nieuws zeg Jane.. jeetje.. dan vergaat je wereld ff..
Noor, fijn dat je lekker hebt gereden!
Ik heb ook alle paarden fijn gereden..
Indoctro merrie mee begonnen, deed het SUPER. Morgen misschien ff naar oefenparcour.
First Fantasy deed het ook SUPER, hij kun nu al aan de teugel in stap en draf, en de galop ook
al bijna helemaal.. af en toe komt hij dan nog wat omhoog, maar hij doet het bijzonder goed.
En net heb ik nog ff een paard gereden van me broer op stal, was wel leuk!
Nu weer leren, en vanmiddag kennismakingsgesprek met me nieuwe stage, en dan Polydox
doen, en vanaond naar de MC met me broer
)Elja schreef:HoooooooiEmmaa_ schreef:Wat voor feestje mag dat zijn?
Vrijdag Schmeck Pony: Sputnik Spacers - techno, techhouse, tekno
Zaterdag Slagsmalsklubben - italodisco, bitpop, super mario
Allemaal heel erg raarMaar veeeel gezelliger en een veel mooiere sfeer dan in de normale club.
!
En we gingen ook nog een vaardigheden-proef oefenen. 
Eerst ging 'ie gewoon stilstaan, en in stap eroverheen. En daarna wilde hij steeds eerst heel langzaam, om er vervolgens toch maar overheen te springen.
En dat nieuwe paardje, Wendy ofzo heet ze, pf die is bang zeg! Ik liep gewoon langs en gelijk dook ze in het achterste hoekje van de stal..

Iriis_ schreef:Lijkt me eigenlijk best leuk om een keer heen te gaan! Wil eigenlijk wel in ieder geval één keer naar alle soorten feestjes in m'n leven zeg maar