Haha dat is een woordspeling, Gijs heeft Trendy gewoon voor de grap de bijnaam Tricky gegeven. Is niets bijzonders want het paard is zo mak als een schaap. Volgens Gijs zou ik er zelfs op kunnen rijden kun je nagaan...
Nou mijn ouders moeten zondagochtend om 0400 op Schiphol zijn dus die komen morgen naar mij en blijven hier slapen. Gezellig even eten ik ga lekker koken . Zondag heb ik geen plannen (is er iemand in voor een strandwandeling??) Maandag ga ik paardrijden en mijn collega's willen dinsdag cupcakes (nu het nog kan) Om de rest van de week ook maar door te spreken, dinsdag een dagje werken en dan weer 5 dagen vrij
Saskia89
Geplaatst: 29-03-13 23:48
Dat is een mooi vooruitzicht. Die collega's van je buiten je maar uit
Morgen ga ik bij een vriendin eten, heb haar eindelijk aan het koken gekregen Maandag is mijn moeder jarig. Op zich wil ik zondag wel mee naar ht strand, maar wil even het weer aankijken. Als het zo koud is loop ik liever iets meer beschut
antoinetje
Geplaatst: 29-03-13 23:54
Jamaar..... In het bos moeten de honden aangelijnd en aangezien Jock elke boom als zijn boom beschouwd staan wij altijd heeeeel vaak stil.... Ik hoor wel wat je gaat doen De rest vh weekend klinkt leuk! En ja mijn collega's zijn echt slavendrijveers!
Haha jij houdt je daar dus ook niet aan! Ben ik dan zo braaf??
Danseresje
Geplaatst: 30-03-13 17:00
Vind Trendy wel een heel lief koppie hebben!!!!
Had morgen wel meegewild, maar kreeg een berichtje of ik naar Perla kon morgen. Dus tja, ik ga morgen naar Perla! En daarna nog schoonmaken en hardlopen!
Wel even naar Pas de deux geweest. Regenchaps alleen nog maar in de maten klein en klein. En voor de medium van het andere merk waren mijn bovenbenen te dik! Wel goedkope witte handschoentjes gekocht en bij ruitershop in Leiden even een goedkope witte rijbroek gescoord. Dan vrijdag als het goed is weer jasje en plastron van Jolanda lenen en Milou kan weer netjes op haar paard zitten. Nog wel even netjes schoenen en chaps poetsen van de week....die zijn best wel ranzig namelijk. Heb wel andere paardrijschoenen aangeschaft bij Pas de deux, lekker voor in de stal banjeren en op Perla rijden. Misschien ook wel voor paardrijvakantie.
Heb me vandaag ingeschreven voor de 10km van de Leiden marathon en voor de Dam tot Damloop in september (16,1km). Inschrijving was binnen 1,5u vol..........ben dus heel blij dat ik een plekje heb kunnen bemachtigen! Nu is het ook echt definitief en gaan we er maar voor trainen!!!! Nog even een startbewijs halen voor de Singelloop (6,6km) van 19 april en mijn hardloopdoelen heb ik dan voorlopig wel gesteld, haha!
Paasplannen heb ik verder niet, aangezien ik maandag gewoon weer netjes om 7.30u op mijn werk mag verschijnen....
Saskia89
Geplaatst: 30-03-13 18:42
Ik heb nog wel laarzen te leen als je wil? Welke maat heb je?
echt in de zomer gaan wij meestal niet naar het bos, maar in de duinen zijn wij niet zo moeilijk hoor. ook nog nooit iemand tegen gekomen voor controle. Jij wel?
Danseresje
Geplaatst: 30-03-13 18:50
Is lief Saskia, maar heb rijschoenen + chaps. Maar wil niet altijd alles maar heen en weer hoeven slepen naar Perla ook en dan met het gevaar dat ik iets vergeet. Dus heb nu dus ook rijschoenen gekocht waarmee ook in de stal kan banjeren (zijn mijn gewone rijschoenen niet zo geschikt voor). En laarzen passen mij doorgaans niet bij de kuiten.
Even kijken of het lukt, maar dit is nog een fotootje van de finish vorige week! Hoop dat ik me bij de komende paar lopen wat minder warm hoef aan te kleden, haha!
Stoere foto Milou! Balen dat je maandag met werken! Hoe laat rij je dinsdag? Hardlopen doe je in ieder geval goed moetje vrijdag ook inrijden?
Sas ik ga met Jock naar bos duin en strand. Als er geen andere wandelaars zijn doe ik hem ook wel gewoon los hoor. Ik ben nog nooit een boswachter tegengekomen.
Danseresje
Geplaatst: 30-03-13 22:42
Ben gister gebeld door Yvonne, of ik om 19.30u kon rijden met oa de mensen die ook proefje doen. De rest van dat uur gaat naar buiten ofzo? Vrijdag ben ik de enige op Adje (goh, alweer?), dus gok wel dat ik moet inrijden. Hoop alleen niet dat het weer zo'n debacle is als vorige keer. Adje staat nu namelijk ook weer ruim 3u op stal aangezien ik als laatste rij......Kortom, wat heeft inrijden dan voor zin?
Ok nou prima toch? Ga je om 19:30 rijden? Ik dacht dat er nog een ruiter op Adje zou gaan? Ja wat voor zin heeft inrijden als het paard 3 uur op stal staat..
Hardloopwedstrijd ziet er leuk uit! Je zit er helemaal in he!
Danseresje
Geplaatst: 30-03-13 23:30
De laatste keer dat ik de lijst met Jolanda bekeek, zag ik geen andere ruiters staan voor Adje. Wel bij de junioren op zaterdag. En ja, ik ga dus om 19.30u rijden.
Zit best wel in het hardlopen ja......vind het heerlijk. Ondanks dat ik nu al weer een weekje niet ben geweest ! Maar vaak gaat het daarna des te lekkerder!
O, en mochten jullie interesse hebben, op mijn vakantiestekkie wordt een vakantiereis verloot ! Zie mijn onderschrift.
Ik dacht dat je zei dat er 2 ruiters voor Adje waren. Ben je weer de enige voor deze knapperd! Als je wil mag je wel weer eerst naar ons komen hoor! Leuk zo'n vakantiereis doe je ook mee?
Danseresje
Geplaatst: 30-03-13 23:44
Ik ben weer de enige voor die knapperd ja!!!! ben je niet in de war met het feit dat er twee ruiters zijn voor Ayla? Of dat Aad mij zat te plagen qua indeling...??? Vooraf bij jullie langskomen is denk ik niet zo handig, want ik neem Ninouk ook mee (eigenaresse Perla). En moet even kijken hoe het dit keer geregeld is qua inrijden. Als er een groep later inrijdt in de buitenbak, dan zal ik daar wel bij zitten......en dan kom ik denk ik iets later naar de manege. Aangezien ik diezelfde nacht naar Spanje vertrek, is het misschien nog wel handig als ik niet vanaf 18.00u op de manege rondhang (ben om 16.00u klaar met werken)....
En natuurlijk ga ik meedoen met die verloting van die vakantiereis !!!!
O, en qua hardlopen. Zodra ik aardig richting mijn km's voor de DtD zit (of eigenlijk er overheen), dan heb ik gezien dat ik volgens mij een route zonder stoplichten van Leiden naar Noordwijkerhout kan lopen (of terug). Zit dan natuurlijk alleen dat ik op het beginpunt moet komen zonder mijn eigen tuut daar neer te zetten of dat ik weer terug naar het begin kan zonder uren op de bus te moeten wachten.....moet nog even kijken hoe ik dat wil gaan oplossen. afstand is dan zo'n 22km.....
Danseresje
Geplaatst: 31-03-13 17:03
Grmbl! Mijn topic op zoek naar een vakantiemaatje is gesloten. Ik moet maar naar die markt toe! Maar weet niet waar ik het op de markt moet plaatsen.....