Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Wat naar om dit allemaal zo achteraf te horen te krijgen. Negeer die gast verder, allemaal verspilde energie.
.
Lekker de bioscoop in, zaten een paar dames op onze plekken. Weggejaagd, aangezien we blijkbaar de beste plekken hadden van de bios (achteraan in het midden). Echter, de dames in kwestie zaten naast ons. Tijdens de film dacht ik ineens ruik ik nou zweetvoeten
, maar dacht dat ik het me verbeelde. Toen kwam de pauze, wij wilde lekker wat te drinken halen en moesten dus langs de dames, lagen er ineens een paar schoenen op de grond. Toen we weer terugkeerde merkte ik ook dat mijn buurvrouw haar voeten naast haar lichaam had gelegd, oftewel.. praktisch onder mijn neus. Ik vond het zo smerig, we zijn uiteindelijk maar één plek op geschroven. Ik heb geen zin in ruzie of wat dan ook als ik gezellig een avond uit ent, dus in dat kadar maar niets over gezegd. Maar ze moet het toch ook zelf geroken hebben?? 
Ik denk maar nog steeds het is nog niet koud, maar als het zoals dinsdag de hele dag regent krijg ik echt medelijden.
.
. Ben benieuwd naar foto's.
bagh wat een walgelijk mannetje
Nogmaals wees maar blij dat je van zo'n lamzak afben!cassandra84 schreef:Net mijn voortgangsgesprek gehad viel wel mee gelukkig nu nog eind van het jaar mijn beoordelings gesprek. En ja ik mag nog steeds op mijn plek zitten
ik hoop dat het mooi weer blijft in NL