Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

Princesspres schreef:ik duim mee dat het droog blijft. Wil vanaaf ook nog wat met baby doen..
Ik ga vanavond aanmelden voor 2moons.
Ik weet niet hoeveel plek er nog is.
Maar komt vast goed.
Van wie ik het niet weet moet dan maar zelf aanmelden
Binar schreef:Princesspres schreef:ik duim mee dat het droog blijft. Wil vanaaf ook nog wat met baby doen..
Ik ga vanavond aanmelden voor 2moons.
Ik weet niet hoeveel plek er nog is.
Maar komt vast goed.
Van wie ik het niet weet moet dan maar zelf aanmelden
Wie gaan er nog meer mee? of meld je je nu alleen aan?
ik moet Petra (2mooins) nog ff bellen dan ga ik meteen ff vragen of ze die theorieavond heeft aangepast of nog tzelfde is
Als ze wat aanpassingen heeft gedaan dan ga ik wel mee

heb er wel zin in! 

)
)

vooral omdat de optoming erg nauw luisterd en het niet bij alle paardjes goed past
Jetta schreef:Haai! Vanmorgen met Ellen geweest. renk was lekker eigenwijs, Ellen lag in een deuk. Vliegensvlug in galop en snel omkeren......dat kind blijft gewoon zitten! Met een big smile!
Morgen een mooie damesrit met de dames. Het wordt een 3*** rit, dus geen gezeur en geen gedoe, we gaan er lekker tegenaan, stap, draf, galop......hop hop hop.
AnitaJoeri schreef:guten morgen.
het is hier nu nog heerlijk weer.
ga vanmiddag met aiko en norbert met zijn wels-cob ronja naar het bos.Hoop dus dat het droog blijft.
ter informatie van de damesclub,gaan wij alleen stappen en galoperen.Klin kt stuk minder gevaarlijk vinden jullie niet.Enne misschien nog ff biertje in bos cafe drinken.hihi
Ga ze zo eerst ff op land zetten.