_sandra schreef:jij ook peet! hahaha
Ja...ik ga nu ook slapen. Moest nog even wachten, anders kom ik toch niet in slaap.
Tot Morgen !!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:meelen schreef:Je bent zeker aan het msn-nen geslagen?
ja, was in ene afgeleidt! maarre , rootje slaapt gelukkig heerlijk! lief dat je het vraagt. morgen blijft ie nog lekker thuis, maandag maar wer naar school. laat hem morgen door oma verwennen, kan ik naar manege!

meelen schreef:Las net in de krant dat een vroegere buurvrouw van mij verongelukt is in China met een veerboot.
Dat is wel erg voor die man, een aantal jaren geleden waren ze ook al een zoon verloren. Die man was net in de VUT en ze zouden nu lekker gaan genieten........... Triest.
! meelen schreef:meelen schreef:Hee Sanne, ik zie je wel hoor.
Maar ik ga weer, want ik ga m'n wijkie lopen. Als het goed is wordt het zo droog (hoop ik wel tenminste)
Zo, ik ben weer klaar, heb het lekker droog gehouden, maar wat een wind zeg hihihi.
De paardjes zullen ook wel lekker fris zijn.
. mntj schreef:jeetje wat zal je geschrokken zijn liquita.
hoop dat de rust weer een beetje wedergekeerd is.
misschien van de stroom. je kan de staven wel pakken maar dan onderop op de zwarte rubbere stukken.
rustig aan vandaag.

meelen schreef:Raar allemaal hoor, maar misschien is de stroom er nu wel weer af of stuk?
Kan me wel voorstellen dat je er nu een beetje huiverig voor bent ja. Zou ik ook zijn hoor.

LIQUITA schreef:Nou, mij benieuwen. We horen het wel van je.meelen schreef:Raar allemaal hoor, maar misschien is de stroom er nu wel weer af of stuk?
Kan me wel voorstellen dat je er nu een beetje huiverig voor bent ja. Zou ik ook zijn hoor.
Ik had het er vandaag nog met iemand over die er bij was, dat je het gisteravond ook echt hoorde tikken en vandaag weer niet.
Het is inderdaad raar, daarom wilde ik het ook gaan vragen.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Las net in de krant dat een vroegere buurvrouw van mij verongelukt is in China met een veerboot.
Dat is wel erg voor die man, een aantal jaren geleden waren ze ook al een zoon verloren. Die man was net in de VUT en ze zouden nu lekker gaan genieten........... Triest.
Tjeemig...sommige mensen zit het ook niet mee he. Erg hoor!