Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

Graceful schreef:@ trudy: Niet zo extreem als het berichtje, maar 1 van mijn mannelijke collega's vroeg laatst ook heel voorzichtig aan een andere collega of ik soms zwanger was.... Ik had het telkens over 'mijn baby' dus die dacht aan iets anders dan een veulen....![]()
(Voor de zekerheid: NEE, ik heb alleen een paardenbaby)
.
. Of als ik het heb over mij pony dan verwachten mensen altijd dat ik met een schattige kleine shet aan kom zetten. Je kunt een hoop van Storm zeggen maar niet dat 'ie lijkt op een schattige kleine shet
.
. 

Ik verbaasde me gisteren over dat ik hem ineens zo groot vind geworden! Hij gaat er steeds meer volwassen uitzien vind ik

Dat is echt maf in 't weekend, nu was 't om half 12 wel weer uitgestorven op stal maar toch. 

.
Authentic schreef:Jaaaaaa senkiesik ga nog ff nadenken over wie kiekjes mag komen maken.
![]()
Ik deed net een inventarischeck. Echt je kan ook niemand gewoon ff uitnodigen in je huis he... Ik mis 2 honden, een kat, een schommelbank en een heleboel eten en drinken. Allemaal kwijt.