Ja idd.. Kijk wij kunnen wel springen, maar bijvoorbeeld de kleinere, jongere kinderen hebben dat waarschijnlijk nog nooit gedaan..Terwijl die ook makkelijk mee kunnen doen als ze een paar keer gesprongen hebben!
Nou om even eerlijk te zijn... ik kan het ook niet, mijn verlichte zit is niet goed. Enige wat ik wel doe, is meegeven op de sprong! Wat ik al heel vaak mis heb zien gaan.
Ik rijd zaterdag 10-11 gezellig met Steefje mee!! hoop op Ollever ofzo
Twinklebel
Geplaatst: 29-06-09 19:07
DJoysDesignz schreef:
Vorige keer moest ze op Sneb
Kan wel eens gebeuren, je kan niet altijd hebben wat je wilt. En Sneb kon vroeger in elk geval fantastisch lopen, je moet er wel wat voor doen, maar als het loopt heb je ook wat.
Ja elke keer is ook niet leuk. heb ik meegemaakt bij annemiek in de les... alleen koetsier of nico heb zaterdag weer les van annemiek nou ben ik benieuwd op wat ik zit.
Twinklebel
Geplaatst: 29-06-09 19:11
Fe_m_ke schreef:
ik wordt alleen maar op k*tpaarden gezet sinds ze weer terug is... één keer vind ik niet erg, maar een beetje afwisseling mag wel!
Misschien even met haar overleggen? Ze is de beroertste niet, maar als zij niet weet dat je het niet eens bent met de paarden die je krijgt, dan zal het niet snel veranderen.....
Snebje, die liep vroeger nog altijd voorop. 12 jaar geleden
JustJoyce
Geplaatst: 29-06-09 19:25
nu loopt ze ook voorop bij de half uurtjes want die gaan nog niet zo hard hahaha maar anders voorop dan jij bedoeld
Twinklebel
Geplaatst: 29-06-09 19:31
Ik heb nog wel eens flink vliegles gehad van Sneb....jaartje of 8 geleden, eerste keer in de buitenbak weer. Teun zei: Je hoeft alleen maar te blijven zitten, meer vraag ik niet van je vandaag. En doe je cap op (was toen nog niet verplicht)! Beestje kon akelig snel draaien, bokken en wegrennen....