Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Steph: Leuke foto hoor van Prin ik vind persoonlijk foto 2 en 4 erg mooi! Leuk setje trouwenss, en die frontriem is van sky geweest he?
Dies echt gaaf!!
. Astor schreef:Yara wat vind jij een mooi nummer? Beetje een rustig, mooi liedje?
Dj69 schreef:Jahoeee heb een promotiepunt. Was heeeeel nerveus,heb echt schoonheidsfoutjes gemaakt pffffff. Maar 212 maar helemaal oke vindt ik na 11 jaar geen wedstrijden en sinds een jaar weer rijden.Ik ben blij en nog eens blijjjj.
Was een strenge jury hoorde ik.Maar ik heb die punt yes
Deed sommige figuren echt slordig afraggen zeg maar.Maaaaaaar andere keer let ik daar op.Was nu te nerveus .Maar ben happyy

) Astor schreef:
(eigenlijk sta ik er best dom op)

Hihihi! 

Hoe lief die ook lijkt Melanie_B schreef:Astor schreef:Echt dat wijf was zo lelijk, ze had een vet grote neus enzo en geen mooi gezicht.
Toen stond ik trouwens gezellig samen met Thijsnaar dat wijf te kijken haha.
Ik heb trouwens zijn nummer en hij gaat me bellen
JE HAD MET "M GEZOEND HË

Dat je een leuke jongen hebt ontmoet!
!

Dj69 schreef:Jahoeee heb een promotiepunt. Was heeeeel nerveus,heb echt schoonheidsfoutjes gemaakt pffffff. Maar 212 maar helemaal oke vindt ik na 11 jaar geen wedstrijden en sinds een jaar weer rijden.Ik ben blij en nog eens blijjjj.
Was een strenge jury hoorde ik.Maar ik heb die punt yes
Deed sommige figuren echt slordig afraggen zeg maar.Maaaaaaar andere keer let ik daar op.Was nu te nerveus .Maar ben happyy

Yaraa schreef:Leuke fotoo!!![]()
Weet iemand nog een mooi, rustig liedje??
Maaikeee schreef:Ambulancee?
Das niet goed..! Ff afwachten, hoop dat het niets ernstigs is!![]()
Klinkt leuk mel, gelukkig hebben jullie het gezellig gehad
We moeten echt keer uitgaan met zen allen, das leuk!
.
.
.

Emmaa_ schreef:Why??? Alles ok hoor hier!Maaikeee schreef:Ambulancee?
Das niet goed..! Ff afwachten, hoop dat het niets ernstigs is!![]()
Klinkt leuk mel, gelukkig hebben jullie het gezellig gehad
We moeten echt keer uitgaan met zen allen, das leuk!
Het eerste wat ik nu eerlijk gezegd denk is
Nadine...
ik ga nu verder met bijlezen