Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:Ik heb ook echt geen oog dichtgedaan... had het echt te doen met de beestjes...! Moet er niet aan denken dat er wat gebeurt met mn meisje zeg...
Ben dan ook net voor mn werk even langsgereden (even de N206 heen en weer gereden). Het zag er rustig uit, een paar dieren lagen te slapen en de rest stond... heb Tiff niet speficiek weten te herkennen, maar het zag er rustig uit... dus zit nu ook weer wat relaxter op mn stage
Cer schreef:Oeh... rook en vocht gaat erg rieken...![]()
Wat ligt er ookalweer, vloerbedekking of zeil? En hoe moet je dat doen eigenlijk, scheppen of dweilen of wat?
Kimbaie schreef:haha het is slecht weer en we zijn ineens twee pagina's verder.
Ik heb trouwens prima geslapen. Alleen toen ik naar de toilet moest hoorde ik het noodweer, maar viel toch weer zo in slaap. We hadden trouwens ook een kleine lekkage. Gelukkig alleen een natte vloer.
Astrid:
taverno schreef:Nou er kan ook van alles gebeuren zonder dat het onweert hoort.Gebroken been,verdrinken in de sloot,blijven hangen in de draad.Als je daar allemaal over na gaat denken moet je je paard niet buiten zetten.
Gelukkig ben ik niet zo neurotisch,natuurlijk heb ik vannacht wel aan mijn paard gedacht maar niet dat hij wel eens dood in het land zou kunnen liggen.