. Al ben ik denk niet zo heel laat thuis. Atlas zn stal is al uitgemest, zn voer staat al klaar dr hoeft alleen nog maar hooi in
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Al ben ik denk niet zo heel laat thuis. Atlas zn stal is al uitgemest, zn voer staat al klaar dr hoeft alleen nog maar hooi in
.
. Ik moet nu Atlas nog doen....
(Niet gaan wandelen he
)
. Dan gaat ik wel alvast paarden poetsen (of jij moet gewoon je telefoon mee nemen
).
.
Verder was het een niet-veel-bijzonder-les. Stappen, draven, galloperen, halthouden en dan in een andere volgorde. Ik heb trouwens opgezegd bij Smit, ik maak nu mijn laatste kaart af en dan stop ik...
. Ik was al bang dat hij weer eens zou gaan hangen en ja hoor... Dus flink voorwaarts gereden (wat Aad dan af en toe weer zag als onder mij vandaan vluchten
, die had geen idee wat ik aan het doen was) en als hij ging hangen kreeg ie been. En dat werkte! Hij hing niet meer aan het eind van de les was zijn hoofd zelfs op normale hoogte (waar ik blij mee was, maar volgens Aad moet ie dan weer 'ronder' lopen...). Het galopje was ook lekker, had echt een bergopwaarts galopje en ook af en toe de ruimte om te versnellen dus was wel fijn
. Omar viel dus best wel mee eigenlijk....
Verder best fijn gereden, ze hield niet vast op rechts en reageerde goed op mijn been. Af en toe liep ze redelijk ontspannen (voor zover dat gaat met 11 andere paarden) Na de les vond Manda het wel zo vriendelijk om eens een trap naar mij uit te delen, dus toen heb ik haar even een cursus inlopen gegeven
Uiteindelijk toch maar weer vriendschap gesloten.
)
. En ik was in de bak aan het uitstappen en ik denk dat Manda het wel tijd vond om naar stal te gaan
. Die dacht denk jij dr af ik naar stal
.
. Al dat afdwingen ook
.
. Het was gelukkig erg rustig... Dr was maar één merrie die ze zo af en toe opjaagde als ze in de buurt kwamen... Heb een paar leuke foto's, zal zo wel even kijken of ik ze hier kan plaatsen
.
Lekker hoor, je eigen peerdske in een lege bak. 

.
. Maar ja heb dr ook wel 139 genomen (tja veulens zijn gewoon te leuk....).
), was een beetje de weg kwijt toen ik dacht een kortere route te nemen niet echt slim dus... Maar ja uiteindelijk toch gevonden en daarna ben ik nog gaan wandelen met mijn mam in het bos.
Ik zit de hele middag al aan een stom project voor school en daar ben ik nog niet klaar mee
. Ze was alleen niet echt vooruit te branden... En ze was ook al snel heel erg bezweet. Ze zit ook al behoorlijk dik in dr vacht natuurlijk... Ik heb dus een beetje rustig aan gedaan...