Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Gelukkig mag ik morgen wel uitslapen. Nu maar afwachten of dat ook gaat lukken. Jo, we spreken elkaar nog wel even over dinsdag. Heb er veel zin an, dus laat de zon maar schijnen
.
LIQUITA schreef:Tja, ik moet ook stoppen. M'n ogen vallen dicht![]()
. Gelukkig mag ik morgen wel uitslapen. Nu maar afwachten of dat ook gaat lukken. Jo, we spreken elkaar nog wel even over dinsdag. Heb er veel zin an, dus laat de zon maar schijnen
.
Tot morgen allemaal!

winnitou schreef:was er weer even uitgegooid (verbinding verbroken) en dan duurt het even voor dat de boel weer gestart is.
Simone maandag geopereerd. Een behoorlijk grote operatie er is een stuk van haar darm verwijderd.
Hoe de soap afloopt is altijd maar de vraag. Uitlezen (schrijven) tot de laatste bladzij. Het rommelt behoorlijk maar ik zit hier prima (als het zonnetje schijnt, alhoewel de regen nu ook wel gezellig klinkt op het tentdoek).
.
.
,
LIQUITA schreef:HOOOI, ik ben al uitgeslapen, veel te vroeg naar mijn zin.

LIQUITA schreef:Ik zag dit op de nieuwspagina staan. Geweldig om te zien.
Fotoimpressie paardentransport en aankomst OS Hong Kong

LIQUITA schreef:Vandaag mag ik het weer presenteren,
Maandag 4 augustus 2008:
In de ochtend zon, maar ook kans op een bui, vanmiddag licht bewolkt, de minimumtemperatuur ligt tussen de 15 en 16 °C. De maximumtemperatuur tussen de 19 en 21 °C. De wind is matig uit W. In de middag matig, kracht 3-4. Langs de stranden half bewolkt en een lichte bui. In het zuiden van het land half bewolkt en een lichte bui en een maximumtemperatuur van 21 °C.
ATE schreef:goede morgen samen nou het weer ziet er niet slecht uit toch ben er blij mee zeker voor mijn kampertjes
) ik zie je straks wel op de manege. LIQUITA schreef:JoJo () ik zie je straks wel op de manege.

meelen schreef:LIQUITA schreef:HOOOI, ik ben al uitgeslapen, veel te vroeg naar mijn zin.
Hier net zo, het lijkt wel of ik een ingebouwde wekker heb.

winnitou schreef:ga deze week mijn eerste buitenrit maken met mijn nieuwe heup. Huur hier in Heemskerk een paard (een fries). Heb er echt zin in.
xan schreef:Leuk!!! ik duim meewinnitou schreef:ga deze week mijn eerste buitenrit maken met mijn nieuwe heup. Huur hier in Heemskerk een paard (een fries). Heb er echt zin in.
Succes, laat je even weten wanneer je dat gaat doen ??
Dan kunnen voor je duimen
Zo ja wat?????
En hoe laat