Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb dan al lekker weeeeeeeeeeeeeeeeeeekendd! 
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Dag dames!
Ik heb vandaag dus gereden!
Ik zat er uiteindelijk iets over 3en op!
Heb gereden tot 4 uur.
Slof zat er nog wel om, omdat ie erg met z'n hoofd schud! Al viel het vandaag wel mee, alleen in het begin ffkies.
Ik reed helemaal alleeeeeeeeen!
Dus proefje geoefend!![]()
Sabrina gaf me nog wat tips!
Dus ik ben er helemaal klaar voor!
Vandaag was ie wel weer onwijs sterk, maar wel braaf!Geen gebok NIETS
!
Die kinderen in jou proefje moeten echt gaan uitkijken! Zoo goed word je!
Nog even en de punten passen niet meer op het blad![]()

!? Liisette_ schreef:Maandag en dinsdag moet ik om half negen beginnen en ben ik om tien over negen uit! en woensdag moet ik om tien voor tien beginnen en ben om half 11 uit!Heb dan al lekker weeeeeeeeeeeeeeeeeeekendd!
Melis, heb jij bio ? Ja toch?
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ja, Nina zit bij ons op school ja. Dat filmpje is van Just Art
Ze heeft een leuke stem, maar ze zit wel soms onder de maat dit hoorde ik bij freaken ook en daar ga ik me zo snel aan irriteren
En iets in haar stem staat me niet aan..
Kirsten_S schreef:Zweep in rechterhand mag niet, en je kan er ook niet meer groeten. Ik heb dat vroeger ook gedaan, dat je het dan omwisseld. En dan staat er zweep niet (steeds) omwisselen

?! Kan je niet wat showen ?
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Zweep in rechterhand mag niet, en je kan er ook niet meer groeten. Ik heb dat vroeger ook gedaan, dat je het dan omwisseld. En dan staat er zweep niet (steeds) omwisselen
Zweep mag wel.
Sabrina heeft er ook altijd mee gereden in haar rechterhand.
en daarnaast wissel ik hem dan niet hoor. (Doe ik nooit.)
! Astor schreef:WEETJE WIE PAS EEN MOOIE STEM HEEFT
MIJN JANEY
Astor schreef:Liset ik heb inderdaad Bio jaaa =)
Liisette_ schreef:Ja, alleen jij had erop gereageerd!
Zal nog wel een keer vragen![]()
Wat is een schepachtige ding? Het is een woord met VIJF letters! (niet te moeilijk denken)
Liisette_ schreef:Ja, alleen jij had erop gereageerd!
Wat is een schepachtige ding? Het is een woord met VIJF letters! (niet te moeilijk denken)
!
Melanieetjuh schreef:Liisette_ schreef:Maandag en dinsdag moet ik om half negen beginnen en ben ik om tien over negen uit! en woensdag moet ik om tien voor tien beginnen en ben om half 11 uit!Heb dan al lekker weeeeeeeeeeeeeeeeeeekendd!
Melis, heb jij bio ? Ja toch?
Wat een leven!
Astor schreef:Liisette_ schreef:Ja, alleen jij had erop gereageerd!
s-c-h-e-p
Jane_ schreef:Astor schreef:WEETJE WIE PAS EEN MOOIE STEM HEEFT
MIJN JANEY
![]()

Melanieetjuh schreef:Jane??
Ongekend talent??
Vertel op!
! Dan word je beroemd!