Stal de Vrijhoeve in Hazerswoude

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Angg

Re: Stal de Vrijhoeve in Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 10:31

mauss schreef:
zo ik ben ook were thuis gekomen. de brand zag er erg mooi uit hoor

Mooi is anders Clown Had er iemand in gezeten vondt je het dan ook zo mooi?

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:51

Hey Allemaal,

Zo eindelijk ff een gaatje in mn "drukke"schema gevonden om weer eens op bokt te komen Hyper! Ik heb een aantal van jullie al een hele ijd niet gesproken, dus hoe is het met jullie allemaal en met jullie paardjes?

Nog 2.5 week nog op mn krukkies te gaan Verdrietig Ik word gek van die dingen (ja nog gekker dan dat ik al was) Maar ik ben blij dat er zo goed voor mn paardjes wordt gezorgd OK dan! Go jij! Go jij! Vanmiddag kom ik weer ff naar stal, gewoon ff mn paardjes knuffellen. Veertje heeft trouwens ook weer ontzettende gave foto's gemaakt van Elma, Pogo, Kees & Koos. Als jullie die willen zien moeten jullie ff op de link in mn onderschrift klikken.

Nou voor degene die ik niet meer spreek of zie: Alvast een hele goede jaarwisseling, pas op met vuurwerk en de drank Knipoog En een een heel goed 2008 met alle geluk en gezondheid!

liefs & xxx

Mar

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:55

Hee mar!!
Zo jij weer is op bokt is een wonder Nagelbijten / Gniffelen
Ik zou ook helemaal gek worden van die krukken Ja Mss zie ik je nog wel ff Ja
Ik spreek je snel weer en nog veel sterkte!

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:56

Btw heb foto's bekeken ze zijn idd echt heel stoer Ja Veertjuh weer hea Haha!

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:21

^ Ja gaaf zijn ze geworden he Hyper! Hyper! Het was leuk om jullie vanmiddag weer ff te zien op stal, het was echt te lang geleden.

Het was trouwens nog een crime om hierop te komen, ik was mn inlog naam vergeten en hij reageerde niet op mn email Boos! Maar ja. Had in elk geval weer wat bij te lezen; zo'n 120 pagina's dus daarmee vul je weer een gedeelte van je dag. Ik verveel me hier echt kapot. Gelukkig komt Veer vaak binnen vallen en is 's avonds Sampie thuis dus dat is tenminste wat afleiding. Maar goed ik ga proberen het hier ook wat meer bij te houden... Ik had geloof ik wat grappige gedeeltes gemist Extreme duivel Whoosh! Clown

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:23

BTW waar hebben Veer en jij die avatars gemaakt? vind ze echt giga leuk

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:27

ik heb het in dit topic aangevraagd : [CB] [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking

Je kan het zelf doen maar dit vond ik net wat makkelijker Nagelbijten / Gniffelen
vondt het ook erg leuk om jou weer te zien! En ik kan begrijpen dat je je verveeld Nagelbijten / Gniffelen Maar nog even volhouden meiss

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:40

BTW mag morgen weer op viktor rijden!! Haha!

Rheintax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:14

Wie is Ben

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:15

euhmzz gozer waar kenneth stage loopt ofzo... Tong uitsteken Komt alleen nooit bij ons op stal Tenzij het hoge nood is

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:35

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 12:02

^leuk gedaan gek! beetje foute muziek alleen he Knipoog Rock-on, dudes!

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 12:41

Ja wou een ander liedje ben er nog niet achter hoe ik dat moet doen Nagelbijten / Gniffelen

Rheintax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 14:19

Zo, dit gaat mijn laatste opmerking hier op dit topic worden. Er schijnen wat problemen te zijn, door opmerkingen en citaten die ik geplaatst heb. Prima, maar er moet wel goed gelezen worden. Ik ben net als een aantal andere mensen klaar met dit topic. jammer dat het zo moet gaan. Nogmaals, eerst goed lezen en dan pas schreeuwen. Oh ja , schreeuwen helpt bij niet, wel gewoon praten. Als je dus problemen met mij hebt. Gewoon langs komen, en ik leg het zo uit.
Mensen veel plezier hier. Kijk uit met wat je plaatst of Pb. Pb's blijken ineens niet meer Pb te zijn hahahaha!

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 14:44

??????? damn... ik heb echt wat gemist geloof ik. Wie is hier klaar met dit topic en wie loopt hier te schreeuwen?? Ik dacht dat dit topic vooral voor de gezelligheid was, maar blijkbaar dus niet, erg jammer

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:29

Rheintax schreef:
Zo, dit gaat mijn laatste opmerking hier op dit topic worden. Er schijnen wat problemen te zijn, door opmerkingen en citaten die ik geplaatst heb. Prima, maar er moet wel goed gelezen worden. Ik ben net als een aantal andere mensen klaar met dit topic. jammer dat het zo moet gaan. Nogmaals, eerst goed lezen en dan pas schreeuwen. Oh ja , schreeuwen helpt bij niet, wel gewoon praten. Als je dus problemen met mij hebt. Gewoon langs komen, en ik leg het zo uit.
Mensen veel plezier hier. Kijk uit met wat je plaatst of Pb. Pb's blijken ineens niet meer Pb te zijn hahahaha!

Niet op die manier nee Je kan een hoop zeggen... ! Maar dit was echt heel oneerlijk tegenover hem! En ik wordt aan het twijfelen gezet of het allemaal wel de juiste keuze was...
Mij kan je niks kwalijk nemen... Aangezien hij toch echt een goede vriend is van mij...

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 16:30

Marjolein84 schreef:
??????? damn... ik heb echt wat gemist geloof ik. Wie is hier klaar met dit topic en wie loopt hier te schreeuwen?? Ik dacht dat dit topic vooral voor de gezelligheid was, maar blijkbaar dus niet, erg jammer

Dacht iedereen... Maarja wij kunnen het nog steeds gezellig houden... niet alles kan altijd goed gaan

Rheintax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:00

Ben ik toch maar wee. Angg, als ik jou de schuld had gegeven dan had ik je vanmiddag echt heel anders aan gepakt. Dan was het zeker oorlog geweest. Ik vind dat ik in mijn recht sta. waar ik aan twijfel(de), is of die ijzers er 12 weken onder kunnen blijven zitten!!! De rest zijn maar citaten. ben benieuwd wat dan oneerlijk was.Citaten komen van de persoon zelf. We hebben het er persoonlijk met deze persoon over gehad enzzzzzzzzzz. Trouwens Angg Pb zijn Pb. Als je iets dwars zit kom dan naar mij toe. Ik ben altijd bereidt om erover te praten en uitleg te geven. Nogmaals mijn twijfel of die ijzers er 12 weken onder blijven zitten. heb de persoon gezegd, hij heeft ervoor geleerd. Ik niet. verder hou ik op met deze enorme opgeblazen kwestie. Kan mijn tijd aan leukere dingen besteden.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 09:44

Ja maar waarom zet je gelijk op bokt neer dat je nooit meer komt? Wat heeft dat voor nut?
Het laatste wat ik van plan ben is ruzie te maken..
En als die ijzers los gaan zitten.. of als het fout gaat... Gaan ze er gewoon vanaf.. Maar ik ben allang blij dat ze weer goed loopt Ja Maarja we hopen maar op het beste.. !
En serieus we gaan hier geen ruzie om maken hoor.. Het heeft allemaal niet meer zoveel zin..
Maar Kenneth zei dat dr hoeven de tijd moesten hebben om weer helemaal terug te groeien... Aangezien ze volgens hem veel te kort waren

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:48

Gezellig hier..
Morge Doei!

Iedereen houd zich hopelijk bezig met zijn eigen paard?

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 11:55

hey Sam!

Is alles dus weer pais en vree???

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:03

_Sammy_ schreef:
Gezellig hier..
Morge Doei!

Iedereen houd zich hopelijk bezig met zijn eigen paard?

Als we het hier gezellig proberen te houden is het dus niet handig om met dit soort opmerkingen te lopen gooien Sam, maar ik denk dat we daar allemaal ff over na moeten denken. Misschien bedoel je het niet zo maar het kan banketstaaf opgevat worden. Komt Clown "de vrede op aarde" Clown dus niet echt ten goede.

Maar goed, ga je vanaaf nog wat leuks doen?

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:40

Dit bedoelde ik gewoon verder goed.. Maar sorry hoor wordt een beetje gek van, dat iedereen het altijd beter weet..

Vrede Knipoog
Jaa het wordt hier vanaaf super! veer,mars, bianc en nog meer komen en natuurlijk de nieuwjaarsduik! Jij?

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:45

sorry hoor, maar als iedereen hier zijn eigen mening geeft gooi ik het er ook een keer uit..

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:17

Er is niks mis met je mening geven, maar het is gewoon niet leuk dat het hier dan zo uit de pan rijst. Het is lastig want je weet niet hoe iemand het bedoeld, en je voelt je dan toch een soort van aangevallen, terwijl diegene geen kwaad in zin heeft. Ik kom hier ook alleen om gezellig met mn stal genootjes te ouwehoeren en dan lees ik eens dat mensen dit topic (willen gaan) blokken, vanwege dit soort dingen. Ik vind het echt heel erg jammer

San en ik gaan vanaaf naar Ar toe, samen met nog een zooitje leiphoofden. Zal wel erg gezellig gaan worden denk ik. Heb er onwijs veel zin in. Ja Nou veel plezier vanaaf en doe iedereen maar de groeten.