mauss schreef:zo ik ben ook were thuis gekomen. de brand zag er erg mooi uit hoor
Mooi is anders
Had er iemand in gezeten vondt je het dan ook zo mooi? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mauss schreef:zo ik ben ook were thuis gekomen. de brand zag er erg mooi uit hoor
Had er iemand in gezeten vondt je het dan ook zo mooi?
Ik heb een aantal van jullie al een hele ijd niet gesproken, dus hoe is het met jullie allemaal en met jullie paardjes?
Ik word gek van die dingen (ja nog gekker dan dat ik al was) Maar ik ben blij dat er zo goed voor mn paardjes wordt gezorgd
Vanmiddag kom ik weer ff naar stal, gewoon ff mn paardjes knuffellen. Veertje heeft trouwens ook weer ontzettende gave foto's gemaakt van Elma, Pogo, Kees & Koos. Als jullie die willen zien moeten jullie ff op de link in mn onderschrift klikken.
En een een heel goed 2008 met alle geluk en gezondheid!
Mss zie ik je nog wel ff 
Veertjuh weer hea
Het was leuk om jullie vanmiddag weer ff te zien op stal, het was echt te lang geleden.
Maar ja. Had in elk geval weer wat bij te lezen; zo'n 120 pagina's dus daarmee vul je weer een gedeelte van je dag. Ik verveel me hier echt kapot. Gelukkig komt Veer vaak binnen vallen en is 's avonds Sampie thuis dus dat is tenminste wat afleiding. Maar goed ik ga proberen het hier ook wat meer bij te houden... Ik had geloof ik wat grappige gedeeltes gemist

Maar nog even volhouden meiss
Komt alleen nooit bij ons op stal
Tenzij het hoge nood is
Rheintax schreef:Zo, dit gaat mijn laatste opmerking hier op dit topic worden. Er schijnen wat problemen te zijn, door opmerkingen en citaten die ik geplaatst heb. Prima, maar er moet wel goed gelezen worden. Ik ben net als een aantal andere mensen klaar met dit topic. jammer dat het zo moet gaan. Nogmaals, eerst goed lezen en dan pas schreeuwen. Oh ja , schreeuwen helpt bij niet, wel gewoon praten. Als je dus problemen met mij hebt. Gewoon langs komen, en ik leg het zo uit.
Mensen veel plezier hier. Kijk uit met wat je plaatst of Pb. Pb's blijken ineens niet meer Pb te zijn hahahaha!
Je kan een hoop zeggen... ! Maar dit was echt heel oneerlijk tegenover hem! En ik wordt aan het twijfelen gezet of het allemaal wel de juiste keuze was...Marjolein84 schreef:??????? damn... ik heb echt wat gemist geloof ik. Wie is hier klaar met dit topic en wie loopt hier te schreeuwen?? Ik dacht dat dit topic vooral voor de gezelligheid was, maar blijkbaar dus niet, erg jammer
Maarja we hopen maar op het beste.. !
_Sammy_ schreef:Gezellig hier..
Morge![]()
Iedereen houd zich hopelijk bezig met zijn eigen paard?
"de vrede op aarde"
dus niet echt ten goede.
Nou veel plezier vanaaf en doe iedereen maar de groeten.