Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

natuur5D

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:04

ATE schreef:
natuur5D schreef:
voor mij is het kamp al heel snel, 13 september al. ik ga met de eerste groep samen met Lucie. Als je met je eigen paard gaat en voor eigen vervoer zorgt is het 225 euro.
Amber heeft het super gehad op ponykamp. het meer scheen veel dieper te zijn dan normaal, zodat de pony's echt konden zwemmen. Ze vertelde dat Nelson het zo naar zijn zin had in het water dat ze hem niet meer kon sturen en moest afwachten tot ie weer naar de kant zwom. (kweet niet of ik dat durf hoor) Bloos

mijn twingo red het echt niet om een trailer te trekken denk dat twingo achterover slaat Haha! Haha!

ik zie het helemaal voor me, kun je Ate er beter voor zetten Clown
het is wel een beetje raar dat paardenkamp een dag korter is dan ponykamp en toch duurder.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:12

ja wij drinken meer hahaahahahahahahahaha

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:43

ATE schreef:

Veeeeeeeeeeeeeeel meer !!!!!!!!
Afbeelding

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:50

natuur5D schreef:
wat zijn ze in godsnaam allemaal aan het maken op het land? wel handig dat ze die metalen platen hebben neergelegd.
Ik kon zomaar zonder in de prut te zakken naar het land lopen. misschien een idee voor Diana, om een verhard pad naar achteren aan te leggen.

Ik geloof dat ze bezig zijn met riolering aan te leggen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:23

Jeetje Winnitou, wat kun jij ANGSTIG kijken.
Ben je lekker wezen mennen?, Kon je trouwens geen kleiner paardje uitzoeken? Haha!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:26

ATE schreef:

komt omdat jij meegaat....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:27

xan schreef:
natuur5D schreef:
wat zijn ze in godsnaam allemaal aan het maken op het land? wel handig dat ze die metalen platen hebben neergelegd.
Ik kon zomaar zonder in de prut te zakken naar het land lopen. misschien een idee voor Diana, om een verhard pad naar achteren aan te leggen.

Ik geloof dat ze bezig zijn met riolering aan te leggen.

Krijgen we nu ook toiletten op het land, wordt nog eens echt luxe

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:32

meelen schreef:
Ben je lekker wezen mennen?, Kon je trouwens geen kleiner paardje uitzoeken? Haha!

Ken je het boekje van WG vd Hulst: kleine Bram en grote Bram. nou dit was kleine Bram. Grote Bram is voor de donderdag, ja ik doe aan flinke tegenstellingen, zwart vs wit, groot vs klein.
Kwam het echt over als angstig kijken, had meer zo iets van wat een idioot komt daar zo aansjeesen en duikt zo de dijk af het erf op, maar gelukkig hij remde op tijd en toen kwamen jullie eraan. 't is datXan het zei hoor, had je auto niet herkend, Dacht alleen daar kan wel een trailer achter.

We hebben onwijs veel lol gehad, nemen ook de foto's mee naar onze instructeur als bewijs dat we hebben geoefend. Kleine Bram moet alleen nog even conditie opbouwen, heeft zeker 2 jaar niks gedaan behalve het gras kort houden.
Dinsdagmiddag gaan we weer, Rowan gaat dan ook mee.

Kan me trouwens flink ergeren aan die dommelingen die zo hard het erf oprijden. Valt me mee dat er nog nooit grote ongelukken zijn gebeurd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:40

Wie wil er graag een paard (Napoleon) naar Kootwijk vervoeren op donderdag en weer halen op zondag met 2e kamp. Ja klopt, ik heb Nappie mee op kamp. Nu nog een trailer met auto, want de mijne kan alleen een lichtgewicht een paardstrailer trekken. En onder onze ander auto zit geen trekhaak.
Begin er steeds meer zin in te krijgen. Als alles lekker gaat dan worden het wel 2 ritjes op een dag.
Heb er nu echt zin in!!!!!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:50

winnitou schreef:
meelen schreef:

Ken je het boekje van WG vd Hulst: kleine Bram en grote Bram. nou dit was kleine Bram. Grote Bram is voor de donderdag, ja ik doe aan flinke tegenstellingen, zwart vs wit, groot vs klein.
Kwam het echt over als angstig kijken, had meer zo iets van wat een idioot komt daar zo aansjeesen en duikt zo de dijk af het erf op, maar gelukkig hij remde op tijd en toen kwamen jullie eraan. 't is datXan het zei hoor, had je auto niet herkend, Dacht alleen daar kan wel een trailer achter.

We hebben onwijs veel lol gehad, nemen ook de foto's mee naar onze instructeur als bewijs dat we hebben geoefend. Kleine Bram moet alleen nog even conditie opbouwen, heeft zeker 2 jaar niks gedaan behalve het gras kort houden.

Kan me trouwens flink ergeren aan die dommelingen die zo hard het erf oprijden. Valt me mee dat er nog nooit grote ongelukken zijn gebeurd.

Reed er iemand voor ons nog, of bedoel je dat Ron hard aan kwam rijden? (wat ik zelf i.i.g. niet zo heb ervaren. Maar jij misschien weer wel, omdat je zo druk bezig was de dijk op te komen)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:38

winnitou schreef:
Wie wil er graag een paard (Napoleon) naar Kootwijk vervoeren op donderdag en weer halen op zondag met 2e kamp. Ja klopt, ik heb Nappie mee op kamp. Nu nog een trailer met auto, want de mijne kan alleen een lichtgewicht een paardstrailer trekken. En onder onze ander auto zit geen trekhaak.
Begin er steeds meer zin in te krijgen. Als alles lekker gaat dan worden het wel 2 ritjes op een dag.
Heb er nu echt zin in!!!!!!!

denk dat een hoop deze vraag stellen ank Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:46

Ha ha, dat was echt lachen gisteravond.
Dat kleine beesie en die twee volwassen vrouwen op de bok Haha!
Het is maar goed dat ik ff hielp om die kar omhoog het kluffie op te duwen want anders was brammetje wel in staking gegaan denk ik.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:48

Hé Winnitou wat super jôh dat je Nap mee mag nemen op kamp.
Voor jullie alletwee erg leuk.
Gaan we dan ook zwemmen ????????????????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:51

@Smuidra, hoe ging het verder deze ochtend ?
Volgens mij is die vriendin van je gelukkig niet bang geworden van die nare ervaring in kwadijk. Ze moet gezellig hier komen rijden. Op de woensdagavond is een hele gezellig beginnersles. Tom geeft dan les en die legt het leuk uit en het is gezellig natuuurlijk. Ben benieuwd wat ze er van vond. Toch ook weer wel dapper dat ze zo met jou in de buitenbak gaat rijden hoor.
Geef haar even mijn complimenten door.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:55

Vandaag met Sanne op de fiets naar Veldt gegaan. Sanne heeft lekker buiten gereden (ik ook een paar rondjes) Ik kan van dat beest geen hoogte krijgen hoor. Was bijna niet vooruit te branden, Sanne moest zelfs met sporen rijden hahaha, en wil zijn naam veranderen in SLOOMPIE.
Ik weet nu ook eindelijk wie Benookduiker is, die herkende mij van één of andere foto en kwam even voorstellen.
Verder ben ik er wel voor in dat er een blikjes-automaat moet komen op de manege. Zodat je je dorst kunt lessen als de kantine gesloten is. Is dit als eens ter sprake gekomen in de kantine misschien?

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:02

xan schreef:
@Smuidra, hoe ging het verder deze ochtend ?
Volgens mij is die vriendin van je gelukkig niet bang geworden van die nare ervaring in kwadijk. Ze moet gezellig hier komen rijden. Op de woensdagavond is een hele gezellig beginnersles. Tom geeft dan les en die legt het leuk uit en het is gezellig natuuurlijk. Ben benieuwd wat ze er van vond. Toch ook weer wel dapper dat ze zo met jou in de buitenbak gaat rijden hoor.
Geef haar even mijn complimenten door.

Nou Xan ik zal je complimenten doorgeven. Je moet weten dat ze totaal geen idee had wat het is om paard te rijden. Ze had het idee dat als je op zo'n paard gaat zitten dat de rest vanzelf gaat. Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen
Maar ze is er inmiddels achter dat het niet zo in elkaar steekt. En ook dat paarden niet van die lieverdjes zijn na een heeeeeele grote blauwe plek.
Maar ze gaat dapper door en misschien komt ze nog wel op onze gezellige Manege Veldt rijden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:08

meelen schreef:
winnitou schreef:

Reed er iemand voor ons nog, of bedoel je dat Ron hard aan kwam rijden? (wat ik zelf i.i.g. niet zo heb ervaren. Maar jij misschien weer wel, omdat je zo druk bezig was de dijk op te komen)

Nee hoor Ron reed keurig netjes, de auto voor hem kwam aanschuren met een hele korte bocht, ik dacht echt even dat hij ons niet zag en dat kleine Bram als vloerkleedje zou eindigen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:11

xan schreef:
Hé Winnitou wat super jôh dat je Nap mee mag nemen op kamp.
Voor jullie alletwee erg leuk.
Gaan we dan ook zwemmen ????????????????

En dan terug met natte kleding, ja lekker........
zullen we het weer even afwachten, neem in iedergeval zwemkleding mee, (of we nemen droge rijkledeing mee op de rit. Wie heeft er zadeltassen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:13

meelen schreef:
Vandaag met Sanne op de fiets naar Veldt gegaan. Sanne heeft lekker buiten gereden (ik ook een paar rondjes) Ik kan van dat beest geen hoogte krijgen hoor. Was bijna niet vooruit te branden, Sanne moest zelfs met sporen rijden hahaha, en wil zijn naam veranderen in SLOOMPIE.
Ik weet nu ook eindelijk wie Benookduiker is, die herkende mij van één of andere foto en kwam even voorstellen.
Verder ben ik er wel voor in dat er een blikjes-automaat moet komen op de manege. Zodat je je dorst kunt lessen als de kantine gesloten is. Is dit als eens ter sprake gekomen in de kantine misschien?

Vijf jaar geleden (met de verbouwing van de kantine) is beloofd dat er een keet/blokhut zou komen, met koffieautomaat, frisdrank automaat,

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:56

Ja, die keet weet ik nog wel. Was klein, maar reuze handig.
Die hadden ze beter kunnen laten staan. (met toebehoren natuurlijk)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:45

Ik had vanmorgen mijn eigen koffie mee.
(heb ik gedeeld met Saskia en Marcel) en meestal heb ik ook nog wel een pakje drinken bij me.
Al doende leert men.
Heb te vaak met een hele droge keel op stal gestaan en dan onder die kraan gehangen om wat te drinken Tong uitsteken

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:46

Meelen, ben je al bezig met een nieuw stalnaambordje ??

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:48

xan schreef:

Voor wie?
Ik heb er wel al een aantal verkocht, en nu drie in bestelling.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:50

xan schreef:
Ik had vanmorgen mijn eigen koffie mee.
(heb ik gedeeld met Saskia en Marcel) en meestal heb ik ook nog wel een pakje drinken bij me.
Al doende leert men.
Heb te vaak met een hele droge keel op stal gestaan en dan onder die kraan gehangen om wat te drinken Tong uitsteken

Hadden die Tyson op een ander landje gezet?
Daar stond Nado, maar dat ging echt niet samen. Dus nu staat Nado weer ergens anders.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:55

meelen schreef:
xan schreef:

Voor wie?
Ik heb er wel al een aantal verkocht, en nu drie in bestelling.

Voor SLOOMPIE Haha! Haha! Haha!