Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 21:56

Was lekker weer vandaag. Ja

Morgen is stal half 9 open toch?
Wil eens een keertje lekker vroeg naar buiten met Pina. Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:04

Ja stal is om half negen open morgen.

Kayleigh heeft voor het eerst op Lay gezeten terwijl ze van haar is Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:33

Hallo lieve stal genoten

Hier een berichtje van mijn kant...

Aanstaande zaterdag zal ik rond de klok van 10 uur vertrekken vanaf stal....
Heb er wel zin in maar vind het ook wel moeilijk om jullie en alles op en rond stal achter te laten..
Heli en Donna zullen het op hun nieuwe stek vast wel naar hun zin krijgen.... Ze kunnen gelijk het land op alleen krijgen ze nu nog even een stukje voor met z´n tweeen...gewoon om te wennen en voor de onrust in de kuddes..
Maar goed heli is niet zo moeilijk dus misschien kan hij uiteindelijk toch wel bij de ruinen...
Donna daar in tegen wel weer wat lastiger maar goed ook nog wel onderdanig dus we zullen wel zien...

Ik kom misschien vrijdagavond nog even naar stal om nog wat lekkers neer te zetten Vingers aflikken Vingers aflikken

Voor diegene die ik niet meer zie vrijdag of zaterdagochtend.....Bedankt voor de gezellige tijd en we houden zeker via bokt contact. Knipoog

En ik zal de foto´s die ik van donna in het tuig en voor de kar en onder het zadel maak zeker plaatsen zodat jullie ook een beetje kunnen volgen hoe ze het doet... Bloos

xxx mad en mel

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 08:49

Madelon, vindt het erg jammer dat je weggaat (al ken ik je niet) Heel veel succes op jullie nieuwe stekkie.. misschien zie ik je zaterdag-ochtend nog wel even...

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 09:20

Mad, echt heel jammer dat je toch weggaat.
We zullen je heel erg missen, maar ik wens je iig veel plezier op de nieuwe stal. Ja

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:32

achh madje ja vind het ook wel jammer maarja beter voor jou en je paardjes en je mannetje vind het leuk en dat is ook niet onbelangrijk .... je bent ons zo vergeten Knipoog Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 09:34

Dat moet ze eens proberen ons vergeten. Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:01

wat jammer Madelon, ik wist niet dat je weg ging!
Waar ga je precies staan nu?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:01

Jammer hoor Madje dat je weggaat. Misschien ben ik er nog even zaterdag. Anders kom ik gewoon een keer langs op je nieuwe stal Lachen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:24

goedemorgen

Ik heb me vanmorgen heerlijk verslapen, ben pas om half tien begonnen ipv 7 uur...........heb wel de wekker gehoord maar gewoon uitgedaan en toen heerlijk geslapen, dus kort dagje voor mij ......... Haha! Knipoog

Zou iemand mij ook kunnen vertellen hoe laat de paarden naar buiten zijn gegaan? Ik heb echt geen idee wie het gaat doen eigenlijk..... Bloos

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:48

hahaha spettertje, jij bent dus lekker uitgerust!!

Gaan de paarden nu weer 24/7 naar buiten of wordt het weer aangekeken? *gaat nu weer werken*

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:58

24/7 zal nog wel even duren denk ik gezien de regen die weer verwacht wordt morgen en in het weekend..........erg vervelend dat weertype van de laatste tijd. Eerst die vroege hitte en nu al die regen iedere keer.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 13:02

morgen wordt het idd minder maar als het goed is zaterdag wel weer droog Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 17:32

Morgen gaat t wss de hele dag regenen en 's avonds onweren.
De hele volgende week wordt het een stuk kouder en gaat het ook regenen. Verdrietig

*voelt zich net zo'n weervrouw* Schijnheilig

Vandaag lekker buitengereden, was onwijs warm en wel last van dazen gehad maarja Pina is niet de enige die gestoken is. Lips are sealed
Ging wel goed, alleen op het eind werd ze strontvervelend whaha kan ook door die dazen komen maarja. Lachen
Volgende keer beter. Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:23

Ireentjuh schreef:
wat jammer Madelon, ik wist niet dat je weg ging!
Waar ga je precies staan nu?

Ik ga naar stal de ronde in zwartewaal...voor mij een half uurtje rijden..
Nu ben ik ongeveer 15 tot 20 min onderweg naar smd. Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:29

vera23 schreef:
achh madje ja vind het ook wel jammer maarja beter voor jou en je paardjes en je mannetje vind het leuk en dat is ook niet onbelangrijk .... je bent ons zo vergeten ;) Bloos

Hoe kan ik jullie nou vergeten Haha! Haha!
Nee hoor ik vergeet jullie niet ik heb het altijd gezellig gehad en de paarden hebben het er ook goed gehad.. Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:08

Mad en Mel , heel veel plezier op jullie nieuwe stek met Helion en Donna!
Ik ben benieuwd naar de toekomstige veelzijdige sportmerrie Donna!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 20:13

WeerOnline
donderdag 19 juli, 17:01
Toenemende bewolking
Hoge minima
Vanavond en komende nacht raakt het geleidelijk meer en meer bewolkt en steekt er een oostelijke wind op. Een depressie boven Frankrijk diept verder uit en er ontstaat een groot regengebied. De eerste regen wordt echter niet voor morgenochtend in ons land verwacht. Wind en bewolking zorgen ervoor dat het niet kouder wordt dan circa 15 graden.

Morgen trekt de depressie van zuid naar noord over ons land. Dit gaat gepaard met veel bewolking en regen. De regen heeft een buiig karakter en een verscholen onweersbui behoort tot de mogelijkheden. Plaatselijk kan er meer dan 20 millimeter regen vallen. De temperatuur ligt rond 21 graden, maar in het oosten kan het kwik ’s ochtends tijdens een opklaring nog oplopen tot een zomerse 25 graden. De oostenwind trekt stevig aan en kan op het IJsselmeer en het noordelijk kustgebied enige tijd toenemen tot krachtig.

Zaterdag wordt een vrij aardige dag. Met een zuidwestelijke stroming wordt heldere lucht aangevoerd waarin vrij veel ruimte is voor de zon. In de middag kan er een bui tot ontwikkeling komen, maar op veel plaatsen blijft het droog. De temperaturen lopen op naar 20 graden op het strand tot 23 in Brabant en Limburg.

Zondag zijn er wat meer buien dan de dag ervoor en wordt het gemiddeld 20 graden. Er staat een matige wind uit richtingen tussen west en zuid.

Daarna krijgen we te maken met een weerbeeld zoals we die ook de afgelopen dagen gehad hebben. In het algemeen is het vrij aardig zomerweer met behoorlijk wat zon en maxima tussen 20 en 25 graden, maar overdag ontstaan er stapelwolken die kunnen uitgroeien tot een stevige (onweers)bui.

Het wordt dus met uitzondering van morgen best aardig weer!

Warenko mag d&n buiten blijven!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:07

Nou vandaag was het echt een topdag
ik ging ff Ko'tje longeren om daarna naar buiten te gaan. Na longeren had Ko dus weer een bloedneusje, de 2e x al deze week Verdrietig (1e x was op stal en nu dus na de arbeid) Dus maar weer teruggezet op het land. Dinsdag naar Meursing voor endoscopie

Biz heeft 2,5 uur op het land gestaan en ik haalde hem er stokkreupel af. Ik heb John moeten bellen om te komen helpen want Biz verzette geen pas meer Huilen Met hulp van John waren we vrij snel op stal, meteen gekoeld. Op het land had ik Meursing al gebeld, maar die kwam dus pas na dik 2,5u aan!!
Het is niet gebroken, waarsch wel een peesblessure, maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen omdat het pijpbeen al vrij dik was Ach gut Dikke ontstekingsremmer, pijnstiller en antibiotica gekregen. Biz heeft op zijn bovenbeen, aan de binnenkant een sneetje, die ook al meteen dik was, en die is nu gehecht. Waarsch heeft hij of een flinke klap gehad of missch zelf een rare schuiver gemaakt (maar dat laatste kan bijna niet omdat zijn lijf verder niets vertoond aan modder, gras of water, gezien het natte land)
Biz moet nu rust en we moeten veel koelen, morgen komt Julia weer terug en kijkt dan verder naar het been.
Biz mag dus ff niet los!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:12

Aaah arme Biz!!
Het houdt ook echt niet op he... Boos!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:19

Ireentjuh schreef:
Aaah arme Biz!!
Het houdt ook echt niet op he... Boos!

nee idd, we zijn wel echt een kneuzenstal dit jaar Boos!

Zijn er nog mensen die maandag willen lessen???

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:23

Arme Biz nu ook al. Hij mag aanschuiven bij de film kijken bij Evita Huilen
Morgen ga ik weer werken. Zaterdag wordt het weer best aardig las ik...heeft er iemand toevallig zin om me op te halen? Dan kan ik Heli uitzwaaien en alle zielige paardjes een knuffel geven.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:22

Halleuuw Boppers *LOL* ,

Lekker gereden vandaag. In de bak, dan zit je lekker in galop. En dan opeens op het terrein in galop, stomme pony Tong uitsteken
En dan staan madam Vesra in de hoek te poepen Verdrietig Maar verder ging 't goed.

@Mad, agh ik vind t egt jammer dat jullie weggaan. Ik stond net bij Heli te knuffelen. En en en ... ik moesr bijna huilen Huilen ... Er was zoooo'n zielig liedje. En en en Donna, nouja het was even een zielig moment Bloos

@Noes, aaaah arme Biz Boos!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:43

Zeg eht gewoon nog een keer: BALEN NOUS!
Echt verrot dat het nu weer zover is, geloof dat we even een priester moeten vragen om ons stalletje te intpechen oid.....

Madje...ook al zo''n stom mens wat ons gaat verlaten (jaja Tam het is je nog steeds niet vergeven Knipoog )
We gaan je heeeeeeeeel ergggggg missen maar ben wel sgierig naar de foto's van Donna straks in het tuig en onder de man, dus das dan wel weer positief.

Lay was vandaag heel erg braaf, Kayleigh heeft een heel stuk los gereden en Laytje reageerd al redelijk op haar hulpen, dus er zit zowaar een soort van stuur, rem en gas op, al gata dat afentoe nog wel wat happerig Haha!

Par was een draakje, behalve (jaja) in de galop, daar was ze heel erg relaxed in (positieve onderbouwing bij mijn kritiek, altijd goed)

Ik ga zo lekker mijn bedje in, truste mensjes.

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 06:37

He Nous, weet jij toevallig al iets van lessen vanavond (ik denk niet dat het doorgaat omdat je het over maandag hebt, maar je weet maar nooit).

Enne Nous, sterkte met Bizzie en Ko. Het zit ook niet echt mee op stal zeg... Bleh!

Vanmiddag komt Tessa. Als vanavond de paardjes naar binnen moeten, kom ik even binnen halen, maar hoop dat ze mogen blijven staan. Beetje regen kan Dikkie Dik wel hebben.