Nou ik ga zo heerlijk in de regen naar de paarden, ga wss met de eigenaresse mee naar de manege. dus ik ben denk ik morgen weer online
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IK heb alleen geen Pony
Basic_ schreef:OH wat erg, vergeet gewoon te reageren.
Gaaf Fiek, volgend jaar ga ik waarschijnlijk ookIK heb alleen geen Pony
Willie moet maar is flink in de droger of taac moet maar even groeien
Basic_ schreef:Benji komt 1 Februari! Om 11 uur s'ochtends gaan we hem ophalen![]()
Van het weekend lekker shoppen voor de kleine. We waren er van het weekend heen geweest, en ze groeien hard zeg! Ze zijn ook zo geweldig he, rennen door de huiskamer, of dan worden ze omver gelopen door de andere Beagle die de mensen hebben, maken ze weer een koprol, echt superschattig, de 2 Beagles van die mensen zijn ook geweldige beesten, ze doen werkelijk alles voor je!
OMG, k heb waarschijnlijk in Februari een fotoshoot![]()
![]()

_Fieke schreef:Basic_ schreef:Benji komt 1 Februari! Om 11 uur s'ochtends gaan we hem ophalen![]()
Van het weekend lekker shoppen voor de kleine. We waren er van het weekend heen geweest, en ze groeien hard zeg! Ze zijn ook zo geweldig he, rennen door de huiskamer, of dan worden ze omver gelopen door de andere Beagle die de mensen hebben, maken ze weer een koprol, echt superschattig, de 2 Beagles van die mensen zijn ook geweldige beesten, ze doen werkelijk alles voor je!
OMG, k heb waarschijnlijk in Februari een fotoshoot![]()
![]()
aah wat leuk!! Kom dan snel kijken!!
ECHT!! vet!! Wat, waar , hoe, VERTEL!
)
Basic_ schreef:Oh nou wilde ik wat zeggen, maar dat weet ik niet meer...
OHJA, de MRI scan is pas 28 Februari,m 7 uur s'avonds
Zo'n scan duurt gewoon een half uur tot een uur! En dat ding maakt nog een herrie ook
Tot zo
Hij is echt verbeterd!! Mocht nog op hem rijden in de les.
Hij heeft z'n streken niet helemaal verloren haha

Renee__ schreef:Gaaf Carina! In de tijd van girlsonly werd je toch ook al gevraagd of niet?[/quoTE]
Talida schreef:oh vertel, wat weet jij?
hoe laat moet mientje voor dr onderzoek? krijg kramp in mn duimen

_Fieke schreef:Ik ben ingeschreven voor knhs instructieweek 10!!!![]()

Talida schreef:Kan ik me voorstellen! Ik stop nu met duimen hoor!
Vond ook wel leuk dat je Tal goed vond lopen, gaan mn lesjes al zn vruchten afwerpen