Maar dit ijs vinden we ook lekker dus dat is ook goed.
We hebben bananasplit en caramel....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben bananasplit en caramel....

Nu is het pad weer toonbaar

Ik moet 'm ook wassen maar ik ben bang dat 'ie doodgaat.
*Gaat nog een keer kijken hoe schoon haar pad is geworden* 
Ach een vochtig sponsje doet wonderen, hij is dus weer schoon 
Heb lekker gereden met Whis.

Daarna zap ik em ook snel naar SBS. Zul je net zien dat digitenne weer doet waar ie goed in is, zie ik niets van het programma
Gisteren ook met The Phone Booth, net de laatste bloedstollende minuten kapt ie ermee

Volgens mij zie je zometeen zo'n western achtig tafereel op straat. Zo'n bol komt voorbij waaien en wat stof vergezeld met het muziekje: Tudududuuuuuuuutududuuu 

. Zo arrogant, zo zeker dat niemand 't ooit zou weten, maar hij is nu alsnog niet opgepakt he? Ik hoop dat 'ie z'n kop nooit meer buiten durft te vertonen. Blegh, nog zo trots vertellen dat hij gewoon heeft geslapen en een grote schadevergoeding kan eisen.

En denken dat jij de schuld gaat krijgen als er iemand onwel word en dus niet de alarmcentrale bellen is helemaal van de gekken. Die gozer hoort in de bak thuis, iig niet tussen het gewone volk. 
, nou die kan hij nu wel op z'n buik schrijven. Hij is echt gestoord, alles zo uitgekient: niet met GSM bellen, schoenen weggooien, verhaal verzinnen met anderen voor de verklaring. Echt crimineel gedrag... 
Maar hij had het in eerste instantie over machtEN en mensEN, dus het klopt niet. En die Daury kan bewijzen dat hij toen in NL zat.