Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:55

Ik zou verdwalen in de Aldi... Clown

Maar dit ijs vinden we ook lekker dus dat is ook goed. Clown We hebben bananasplit en caramel.... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:12

Lekkuuuuurrrr *LOL*

Net alle moed bij elkaar geraapt en mijn pad gewassen. Dat ding zag er niet meer uit dus heb em onder de douche gezet en met een afwasborstel gaan boenen. Moet zeggen dat het heel effectief was, je had het water moeten zien helemaal zwart bijna Lips are sealed Nu is het pad weer toonbaar Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:14

*LOL* Ik moet 'm ook wassen maar ik ben bang dat 'ie doodgaat. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:18

Nee, hij overleeft het wel. Ik was er ook bang voor, maar hij is nu zo goed als droog. Je badkamer gaat wel lekker naar peerd ruiken erdoor Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:24

Ik verveel me Scheve mond *Gaat nog een keer kijken hoe schoon haar pad is geworden*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:49

Doei!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:13

Ja ook zo, Beau ben je je pad alweer aan het wassen nadat ie op de grond heeft gelegen? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:04

Koe Ach een vochtig sponsje doet wonderen, hij is dus weer schoon Clown

Zo, lekker druk dagje bij Evelien, wel supergezellig *LOL* Heb lekker gereden met Whis.

Nou, ik ben echt benieuwd naar vanavond. Het zal me niets verbazen als we de laatste 10 minuten pas hét gesprek tussen Joran en de undercover meneer te zien krijgen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:44

Ik moet m'n pad ook een keer wassen eigenlijk... Maar ik begin bijna te geloven dat Stace m'n pad nooit gaat passen, die schoft gaat nooit komen vrees ik. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:52

Ja, Whis heeft wat dat betreft best wat schoft. Hopelijk gaat ze het wel passen, hij zal haar vast uberschattig staan *LOL*

Het wassen is echt makkelijk, alleen het drogen minder. Die van mij leek droog maar na het rijden was het roze op sommige plekken donker, dus toch niet echt goed droog. Ik heb hem thuis weer voor de kachel gezet en nu voelt hij een stuk lichter aan. Dus hopelijk is alle vocht eruit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:37

Pfff zit te wachten op de herhaling van de Lama's. Maar dat programma ervoor duurt zo laaaaaang.....

Oh, eindelijk de aftiteling Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:40

Ik zit te wachten op Peter R de Vries... Hij mag wel 'ns opschieten... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:47

Hahaha je kan beter ff de lama's kijken, dat duurt tot 21u30 Clown Daarna zap ik em ook snel naar SBS. Zul je net zien dat digitenne weer doet waar ie goed in is, zie ik niets van het programma Rolleyes Gisteren ook met The Phone Booth, net de laatste bloedstollende minuten kapt ie ermee Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:03

Daar kan ik niet zo goed teen, ik moet altijd het einde zien. Nagelbijten / Gniffelen
Hmm ik ga tussendoor maar even douchen voordat ik echt ongeduldig wordt, ik wil gewoon weten wat er is gebeurd had 'ie dat niet gelijk kunnen zeggen ipv ons in spanning houden? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:05

Ja maar dan had ie het kijkcijferkanon natuurlijk niet gehad Clown Volgens mij zie je zometeen zo'n western achtig tafereel op straat. Zo'n bol komt voorbij waaien en wat stof vergezeld met het muziekje: Tudududuuuuuuuutududuuu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:08

Douche se btw, ik ga Lama's kijken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:32

Hihi, zal ik nu in m'n roze kamerjas buiten rondjes gaan rennen? Niemand die 't zal zien nu. Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 08:39

Blegh wat een misselijk ventje is die Joran Misselijk . Zo arrogant, zo zeker dat niemand 't ooit zou weten, maar hij is nu alsnog niet opgepakt he? Ik hoop dat 'ie z'n kop nooit meer buiten durft te vertonen. Blegh, nog zo trots vertellen dat hij gewoon heeft geslapen en een grote schadevergoeding kan eisen. Misselijk

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:45

Ik heb het gisteren ook gezien. Snapt die jongen niet dat hij al deze heisa had kunnen voorkomen door gewoon de ambulance te bellen op het moment dat Nathalie niet goed werd? Beetje dom ventje. Alleen maar belust op geld dat hij zou krijgen als schadebvergoeding voor alle immateriele schade die hij heeft geleden. En vergeet daarbij ook de schade die de moeder en familie van Nathalie, en ook het eiland Aruba hebben geleden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:48

Als ze idd enkel onwel werd en overleed had hij gewoon een ambu kunnen bellen, daarom geloof ik d'r echt niks van. Hij gedraagt zich als een moordenaar en als hij onschuldig is had hij dat lichaam echt niet hoeven dumpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:23

Wie weet was ze wel in coma geraakt, ze had zoveel alcohol op. Grote kans dat ze nog leefde toen ze werd gedumpt. Die arme moeder

Joran is gewoon ziek. Hij heeft geen geweten en is egoistisch, als je goed in zijn ogen keek tijdens de gesprekken zag je geen emotie, niets, helemaal leeg. En daarbij komt ook nog dat hij gewoon kon slapen nadat hij haar had weggemoffeld. Dat kan alleen een monster En denken dat jij de schuld gaat krijgen als er iemand onwel word en dus niet de alarmcentrale bellen is helemaal van de gekken. Die gozer hoort in de bak thuis, iig niet tussen het gewone volk.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:26

Hij vond 't zelfs helemaal geweldig dat hij nog een schadevergoeding zou krijgen Misselijk , nou die kan hij nu wel op z'n buik schrijven. Hij is echt gestoord, alles zo uitgekient: niet met GSM bellen, schoenen weggooien, verhaal verzinnen met anderen voor de verklaring. Echt crimineel gedrag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:36

Ja, hij heeft gewoon de gedachtegang van een crimineel. Hij is werkelijk waar doodeng.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:42

Maar 't zou me ook niks verbazen als die vader betrokken is... Hij deed zo wazig over die vriend met die boot, eerst was 't een oudere man waarvan hij z'n naam mee zou nemen in 't graf en de dag erna was 't Daury van in de 20. Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:51

Ja, supervaag allemaal Scheve mond Maar hij had het in eerste instantie over machtEN en mensEN, dus het klopt niet. En die Daury kan bewijzen dat hij toen in NL zat.