Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Dan ben ik er ook om een uur of 12 Anous en ben ik erbij, wil niet dat ponylief op zijn rug komt te liggen dus ga ze wel even begeleiden![]()
Madelon ik zit ook nog bij Barry, maar moet er bij zijn als Nick bekapt wordt en het was te weinig tijd afgelopen keer dus dan maar even zo, zijn ook alleen zijn stralen die bij gewerkt moeten worden, de rest is nog goed.
Vandaag Lotte op een hele ondeugende Nick gezet, denk doe ze aan de longeerlijn, kan zij lekker leren zitten en Nick gewoon lopen.
Nou het gegil was bij de kantine te horen want Nick was een bietje voorwaarts vandaag![]()
![]()
En hoe harder Lotte ho gilde hoe harder Nicky begon te rennen, alhoewel ze zichzelf wel erg stoer vond dat ze gegalopeert heeft, al ging het niet vrijwilig en zaten er een paar bokken en steigertjes tussendoor.
Ach ze is blijven zitten, en voor Nick is dat al heel wat.
Sily schreef:Hey Madje toch nog aanwezig?![]()
Nee joh Anita, dat zou niet kunnen hoor, Nick loopt tien keer harder als Vesra, zie je haar er al achter aan hangen![]()
Ach en Vesra is wel lief.
Falli schreef:Goedenmorgen u alle.. Champie is weer terug.. moet veel slobber eten (vind ie heel erg) en moet 2 weken bit loos gereden worden.. Strakkies Mos in de bak rijden en ik mag Dikkie Dik lenen als ik een vriendje heb om mee naar buiten te gaan! Dikkie Dik is heel braaf.. Misschien dat ik met Nous ga, maar die moet ook naar de tandenboer dus als ieman zin heeft...
Falli schreef:Nee dat red ik niet hoor.. ik moet nog naar mr. ed.. slobber halen enz.. dus ik ben nog wel ff onderweg.. iemand nog iets nodig bij mr ed???
)
vera23 schreef:goedemorgen allemaal

vera23 schreef:ja hij zit goed is ook wel lekker dik
moet even aan de kleur wennen...je ziet wel op dat kleurtje hoesnel die vies is

vera23 schreef:hahaah zie je al bezig
ik had er ook echt altijd een hekel aan haha...
ohh zondag weer wedstrijd hihi.....ga binnenkort bij patrick lessen...en collin is aan het sparen om ukaat daar even in training te zetten
ze moet gewoon even aangepakt worden..door iemand die ze niet uit het zadel kan trekken haha ben maar een licht gewicht 

ik heb een bit met een soort van vast balletje op het middenstuk...en die is aan 1 kant helemaal afgevlakt