stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 06:03

Goedemorgen allemaal en meten Vrolijk Kerstfeest.
De disco is geukkig achter de rug.en mijn huis is weer bijna in zijn oude staat terug gebracht.
De disco is in de eerste instantie goed gegaan en Eddy en ik zijn ook dus naar mijn moeder gegaan,samen met de hond.
zo rond een uur of een bleek er toch nog 1 jongen te zijn die de boel goed aan het verstieren was,gelukkig belde Willemijn omdat haar jas bij ons in de slaapkamer lag zodat we vanaf dat moment in konden grijpen.
We waren trouwens net al onder weg naar huis want vanaf een uur of 12 - 0100 wilde we zelf de controle er weer in houden.
Daarna is het toch gezellig geworden,en heeft het groepje lekker staan dansen.
Het vervelende voor Chantal was dat er 's avonds om half 11 nog een groepje van 8 man afbelden dat was jammer,maar ja niets aan te doen.
Er werd later op de avond nog gekaraookt en de Dj's begonnen ook nog wat andere muziek te draaien,dus de oudjes hadden ook nog even een dansje gemaakt(eentje maar hoor,).
De koorts begint te zakken dus dat is een goed teken.
Annemike ik kan vandaag geen medicijnen geven want ik weet niet hoe het gaat lopen vandaag

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 06:04

Straks meer want mijn accu is leeg van mijn laptoppie en die zit nog ergens in gepakt.Tot later

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 10:21

Ha ik zag gister al 2 trailers bij je voor de deur staan Mar.
Ik hoorde ook v Chantal dat er later nog een stel is gekomen op het feest en dat ze t heel leuk heeft gehad. Volgens mij vergeet ze haar 18e verjaardag nooit meer! Leuk.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 10:24

Fijne Kerstdagen mensen!
Of tot vanmiddag op stal hahaha

Fijn dat de koorts wat gaat zakken, Marjan! Ik zet Zirano vanmiddag nog wel ff buiten voor je. Nog een paar daagjes en dan kan hij lekker weg! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:13

Shirley goede morgen er zat maar een treiler maar vol hoor die andere was van Luc. Er kwamen na 12 nog een man of 8 binnen leuk joh,die stakkers hadden eerst moeten werken tot 9 uur en woonden niet in Purmerend,moesten eerst naar huis douchen omkleden wat eten en kwamen toen pas naar Chantal,dus was de ploeg een gegeven moment toch wel groot hoor.Die ene vervelende klier hebben wij aan de kant gezet en in de gaten gehouden dust die rust was terug.Het werd echt giga gezellig en ze zal deze disco absoluut niet vergeten.Ze heeft echt hele leuke kado's gehad.Gelukkig is nu mijn huis bijna helemaal weer aan de kant.
Ellen top dat je hem buiten zet,dat was er voor mij even helemaal niet mogelijk.Gelukkig voor hem(maar niet voor mij) nog maar 3 dagen en dan kan hij buiten spelen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:09

Azzaro schreef:
goed hoor ellen weer lekker het twiske in Haha! En Bella haar manen zijn weer erg mooi haha!

Lekker esther dat het je daar nu al zo goed bevalt dat is altijd wel fijn.
Natas Balen dat je de griep hebt hoop dat je snel weer beter bent!

Gaan jullie nog leuke dingen doen met kerst?

ehm...werken leuk genoeg Tong uitsteken

ik werk vandaag van 18.00 - 8.30 en dan lekker slapen Dromen
dan weer van 18.00 - 8.30.....
ik werk origineel maar acht uurtjes hoor maar vriendlief moet ook acht uurtjes en aangezien we met kerst erg graag samen willen zijn Haha! werken we dit dus samen..
en omdat we beide kerstdagen samen werken zijn we samen 3 dagen met oud en nieuw vrij Knipoog

de griep is nog steeds niet over en voel me nog steeds niet happy maar we zullen doorgaan,we kunnen nu echt niet ziek melden Sigaar

op msn ben ik nog aangesproken door de cyberstalker ,volgens hem maak ik hem zwart in dit topic Gestoord
nou ik geloof dat hij zichzelf toch voor jan l*l heeft neergezet...Verward
ik heb hem iig op alle fronten geblokt en nogmaals goed aangegeven dat ik niks meer met hem te maken wil hebben.
nu maar hopen dat het rustig blijft....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:39

Ik zag t Marjan dat het de trailer v Luc was. In elk geval super dat haar feest een succes was.
Ja Naadje zo ben je in ieder geval samen bent op deze manier. En dan lekker met oud&nieuw vrij samen.
En ja ik hoop dat die etterletter nu weg blijft hier en bij jou (en ook mijn pb verder met rust laat) want hij is een zeer ongewenst ding hier hihi. Maar ik denk dat dat nu wel duidelijk is zo.

Ik ga nu lekker bij mijn moeder eten.

Iedereen een fijne kerstavond! OK dan!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:44

ja idd ellen, jou kom ik wel regelmatig tegen en willemijn en daan zie ik ook vaker voorbij komen
net als brenda....en vanmiddag kwam ik shirley dus tegen Lachen ik ben alleen tot mijn grote verbazing (op zo'n grote stal) ook wel eens alleen daar ! zo grappig Haha!

vanmorgen/middag was het dus wel heel erg druk ! ben even een stukje het twiske in gewandeld met meneertje en een paar rondjes over het erf.

nou fijne avond allemaal !!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:59

Voor iedereen EEN HELE FIJNE en vooral RUSTIGE kerst.
Iedereen bedankt voor het buiten zetten van Zirano.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 17:33

Zo, ik ben ook weer heeeel even thuis, en al bijna weer onderweg naar mijn schoonmoeder, waar wij lekker gaan eten Haha!

Zirano heeft heerlijk met Bella buitengestaan, en hij heeft zich keurig gedragen! Bella trouwens ook hoor Knipoog hahaha

Toen ik vanmiddag op stal aankwam leek het ook hartstikke druk! maar het viel wel mee, ik kon zo eigenlijk best snel de paddock in! Haha!

Fijn dat jij vanaaf Bell er ook nog ff bijzet, Marjan, toppie!

Iedereen verder een fijne Kerst-avond, en tot laterzz Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:57

Ik zit hier uit te buiken bij de vrienden van mijn ouders Tong uitsteken We hebben net gegourmet en likeur en ijs gegeten en nu kan ik geen pap meer zeggen Haha! Ik ben de bob dus kon ook niet te veel drinken. Het was een gezellige dag. Overdag met Daan en Dancer rondje Twiske gedaan en dat ging weer super. Daarna gauw naar mijn moeder en me daar omgekleed.

Fijn dat het zo'n geslaagd feest was Mar! Dat is idd voor Chantal een 18e verjaardag om nooit meer te vergeten Clown Fijn dat het huis weer bijna op orde is!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:28

Hihi zit je bij de vrienden v je moeder te internetten? Ik ben weer thuis, het was heel gezellig bij mijn moeder. Lekker gegeten en geborrelt. Thimo ligt nu lekker te slapen en ik heb een dwijl door t huis gehaald, de ratten kooien had ik vanmiddag al alle 4 verschoond. Dus t is weer netjes hier voor de meiden komen: ik ben er klaar voor!

Ilion heeft zich wederom heel netjes gedragen, t is net alsof hij niet al haast 5 weken stapt! Misje heeft lekker met Fleurtje buiten gestaan; die vindt hij erg lief!
En ik kwam vanmiddeg idd eindelijk Kekaro tegen Knipoog weet ik ook wie dat is, wel zo leuk!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:47

mooi dat iedereen een leuke kerst heeft

gelukkig ik niet dat scheelt weer....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:51

Azzaro schreef:
mooi dat iedereen een leuke kerst heeft

gelukkig ik niet dat scheelt weer....

hu waarom niet Willie? Wat is er aan de hand? Je mag me ook bellen hoor als er iets aan de hand is!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:53

ik pm je wel ff

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 23:34

Ah jee, Willie.. geen leuke kerst..? Verdrietig

Wij zijn ook weer net thuis, lekker gegeten bij mijn schoonmoeder. Was heel gezellig! Ik was ook BOB, dus sapje en water gedronken. Wilde toch al geen wijn, want heb de hele dag al pijn in me kop (zullen die liters wijn wel geweest zijn die ik afgelopen week gedronken heb bij alle maaltijden in Scheveningen....) Knipoog
Nee hoor, het is weer die tijd van de maand, en dan ben ik altijd wat 'zeurderig' in me hoofd. Gaat wel weer over Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:07

Wat is er Willemijn?? Als ik iets voor je kan doen??

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:09

Daar heb ik glukkig nooit veel last van (na de geboorte v Thimo).
Maar ik ben altijd de Bob, moet altijd die kleine man veilig weer mee naar huis nemen. Nu geef ik er ook niet veel om hoor. Als t geen hele goede wijn is heb ik liever cola! Heb ooit een heel weekend met vinologen doorgebracht: veel wijn geproeft, lezingen gehad en nog meer wijn geproeft, heerlijk gegeten dat weg gespeolt werd met... jawel wijn. Sindsdien weet ik wat echt lekker is! En helemaal wat niet. Het meest gek ben ik op vin santo, een dessert wijn uit Italie, met cantuccini (schrijf je dat zo Annemieke?).

Ik ga lekker mijn bedje in, nog beetje werken op mijn lapje en dan slapen. Truste Doei, doei Slapen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:11

Ik dreink eigelijk helemaal nooit(nou ja nooit) misschien 1 mixje per jaar dus maakt het mij niet uit als ik moet rijden.
Bella is nog los geweest hoor.Welterusten allemaal.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:14

Zirano schreef:
Ik dreink eigelijk helemaal nooit(nou ja nooit) misschien 1 mixje per jaar dus maakt het mij niet uit als ik moet rijden.
Bella is nog los geweest hoor.Welterusten allemaal.

Jij dreinkt miss nooit maar je bent wel beetje dronken hahahaha of ben je gewoon mega moe Mar?
Hebben jullie lekker gegeten? Je ging toch uiteten?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:18

ik ben helemaal totalloss je houd het niet voor mogelijk.We gingen pas laat uit eten Na 20.00 uur want wij zaten bij de laatste ronde

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:24

Ben dan ook net pas thuis en ben nu zo moe dat ik niet eens mijn bed in kan.Dus nog maar eventjes Bokken.Morgen komt er weer een ploeg wokken,steengrillen en gourmetten,dan woensdag alle spullen terug naar de verhuurcentrale,donderdag Zirano naar Lutjebroek en dan Rust.Maar morgen lekker geen kranten dus uitslapen YEEEEHHHH

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:24

Dankje voor het loszetten Marjan!
Wij gingen gister om 19.00 aan tafel in het restaurant.. om 23.00 gingen we naar huis... pffff lang tafelen hoor! Niks voor mij! Maar wel heeeerlijk gegeten, en gedronken dus Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:28

Ik zal morgen even kijken of ze weer samen los kunnen ik heb alleen nog geen id hoe laat ik er ben.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:40

Ik ben er smiddags, en zal Zirano ook wel weer ff loszetten hoor! geen probleem. Haha!
Nu ga ik lekker slapen Doei! trusten!