Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bruine

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 09:18

fijn he , die onopgevoede honden Boos!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 09:55

nee Nagelbijten / Gniffelen En dan vooral die met van die baasjes die ook nog eens boos worden omdat jouw paard hun hondje overstuurmaakt/aanraakt/er ook maar in de buurt komt.
Gelukkig heb je ze ook die wel opgevoed zijn.

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 11:19

vanochtend om 5 uur opgestaan om op de manege een ochtendrit te maken.. Was wel heel gaaf om op het strand zonsopgang te zien en alles... Paard (Kanjer) was af en toe beetje vaag aan het doen maar hartstikke lekker gereden.

Ga vanmiddag nog even naar het nieuwe eigen paardje van m'n nichtjes kijken. Ben wel benieuwd voor voor paardje het is. En naar de voltige wedstrijden van m'n nichtjes.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:36

Deze hond is erg irritant. Loopt gewoon heel eind met je mee te blaffen en te happen. Eigenaar in geen velden of wegen te bekennen... grr

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:59

En ier hoe was het?
De rit klinkt wel heel fijn zeg. Ik wist niet eens dat je zo vroeg ging. Jammer dat ik niet mee kon naar je nichtjes, maar ik had eerder met Wen afgesproken. Had het wel heel leuk gevonden Ja Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:03

Klinkt leuk Iris! Haha!
En onopgevoede honden, vreselijk!
Ik fietste vorige zaterdag langs het kanaal terug, en daar hebben ze zo'n metaalverwerkingsfabriek of wat dan ook, industrie in ieder geval, en daar hebben ze waakhonden.
Achter een hek natuurlijk, maar ik schrok me dooood toen ze ineenkeer aansloegen en mee gingen rennen Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb net de weblog van een vriendin gelezen die een jaar in Noorwegen zit en daar een jaar lang alleen maar muzikale/theaterige vakken volgt, en echt: ik wil ooook! Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:08

Annemarie, dat klinkt gaaf. Heb je link van Weblog?

Ik ben trouwens vanmiddag weer naar Mazzel geweest en heb hem weer gereden. Het ging nu al een stuk beter dan woensdag, alhoewel hij niet echt heel fijn reed. Het is overduidelijk geen manegepony, maar hij wordt overduidelijk ook niet vaak gereden Nagelbijten / Gniffelen Het was wel gezellig, want ik was met Wendy mee. Die doet Mazzel en Mex normaal wel eens als ze met haar vader mee naar die stal gaat. Via haar had ik het nummer ook.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:14

Nouja, aan jou de eer om hem vaker te rijden en er een perfecte pony van te maken dan *LOL*

En een link naar de weblog (ze schrijft ook zo mooi!): www.pippeloeninnoorwegen.punt.nl Lachen
Als ik lees wat voor toffe nieuwe vrienden ze daar gemaakt heeft kan ik niet wachten om te gaan studeren Nagelbijten / Gniffelen

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:49

Heb nu waarschijnlijk ook een verzorgpoony. M'n nichtjes hebben een eigen paardje gekregen en m'n oom heeft ook een paard alleen die hebben het nogal druk dus mag ik waarschijnlijk het paardje van m'n nichtjes gaan rijden... Het is echt een leuk beestje... Nu hopen dat alles door gaat.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:53

*leest ook de weblog en klets opeens met veel mensen op msn.

maar wat klintk die hele studie gaaf zeg Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:57

Oee, ook leuk Iris! Haha!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:30

Hej allemaal!!

Hoe is het hier? Lang niet gezien en gesproken, Haha last een stukje over onopgevoede honden, Soms kan de baas er neits aan doen hoor. Onze hond heeft soms ook zo zijn kuren dan kun je roepen en schreeuwen wat je wil maar pff,, dan lijkt het net of hij geen oren meer heeft.

Nou Anne je wou toch nog rij foto's zien van mij en Tos:P viewtopic.php?f=10&t=833650 k heb ze er maar opgezet zijn al weer van een tijdje terug en er moet nog veel gebeuren maar laaste tijd weinig tijd dus zie haar jammer genoeg weinig, Denk ook niet meer dat ik op het lamoen kom:( Heb stage op vrijdag dus zit wel tot 5 uur op stal en Laura stopt er mee dus ja kan ik ook niet meer mee,
Ik kom zeker nog wel een keer langs!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:02

Ik heb nu ook eindelijk een vast bijrijdpaardje! Ok, eigenlijk 2 Tong uitsteken haha! Ik mag vanaf nu Dusty elke week vast rijden Haha! ben ik erg blij mee, want wil er ook wedstrijden mee gaan starten enzo. En dan nog een paardje, een Kruising arabier, merrie. Maar daar rijd ik voorlopig nog niet op, ik wil haar eerst beter leren kennen Lachen ...

Maar gaat het alsnog door met Mazzel, Fen?

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:25

Ik ben een beetje hyper aan het worden Clown Donderdag komt namelijk ons (Mijn gezin dus) eigen shetje Haha! Het zit zo, ik wil dus al langer een eigen paard, en mijn zusje ook. Mijn moeder vind het wel oke, maar wil wel een beetje overzicht hebben. Dus vind zij een shetje een suk overzichterlijker als een grote pony/paard. Dus, nu huren we een weiland, en als alles goed gaat, komt dondererdag ons shetje Haha! En het mooiste is nog wel, dat dit natuurlijk mijn eerste eigen paard word, maar dat naast onze wei een wei vol mini shetjes staat, die van een fokker zijn. En de fokker wil ons wel helpen met vragen enz. Dus we hebben gelij een ervaren iemand erbij, voor vragen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 13:53

Leuk zeg! wat boffen jullie allemaal met jullie eigen/verzorg/bijrijdpaardjes! Ben ik nu de enige die geen bijrijdpaardje heeft...? Verdrietig
Heeft er niet iemand eentje over..?

Dit hele weekend heeft de kat van de buurvrouw bij mijn huisgenootje op de kamer opgesloten gezeten... arm beestje! Was door het raam gevallen en kon niet meer terug. Mijn huisgenootje had haar deur opslot en was het hele weekend pas thuis dus dat beestje heeft het weekend zonder water gezeten, de buurvrouw heeft wel wat brokjes naar binnen gegooid. Arme/domme kat Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig is de muur tussen onze kamers wel dik, want hij zat de hele nacht te mauwen.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:47

Ik ook niet Tessel!
*gaat franse woordjes leren..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:53

Arme kat inderdaad, gelukkig heeft ie het overleefd en konden jullie gewoon slapen Ach gut

Trouwens, het is inderdaad wel verzorgpony/bijrijdpaard/eigen paard tijd ja. Wat leuk. Lachen
Ik hoop dat het bij mij ook echt nog wat wordt. Ja Moet vandaag nog ergens de eigenaresse bellen.

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:59

Ik heb nog wel een paard voor je tessel maar die is een beetje groot Knipoog en een beetje ver rijden voor jou.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:07

Is wel leuk, allemaal een bijrijdpaardje. Is toch heel anders dan een manegepony!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:50

woeh, wens me succes, morgen heb ik m'n allereerste toets paraveterinair! Spannend.........

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 16:55

Oee succes!

Ik heb morgen handelingsdeel Frans, ojee Clown
Morgenochtend trouwens naar het ziekenhuis, controle, of had ik dat al gezegd?
Hoop dat alles nog goed is, want ik heb de afgelopen paar dagen in verhouding toch best veel last gehad Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:23

Succes!

Ik heb vanavond ouderavond... niks aan. Heb veel liever kinderen in mijn lokaal zitten.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 17:37

Ochjee, gezellig Clown
Bij ons op school zijn die dingen altijd zo nuttig.. de helft van de tijd wordt er niets nieuws vertelt Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:43

Ik hoop maar dat de ouders het vanavond enigszins interessant vinden...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 17:46

Heb je alweer groep 8 (kan me herinneren dat je die ooit had, maar soms wisselt het nog wel eens)?
Dan vinden de ouders het vast interessant met alle dingen als Cito en schoolkeuze e.d. Ja