Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Schimmelig schreef:Het is alweer afgelopen
banketstaaf voor Edward
En Isabell niet en niet eens de hele proef van de "winnaar" 
scooby schreef:Daar ben ik het zo mee eens!
Ze rijden altijd op de brave muziek, rijd eens een keer op rock ofzo
Schimmelig schreef:Wat rijden ze toch op afgezaagde muziek

Schimmelig schreef:scooby schreef:Daar ben ik het zo mee eens!
Ze rijden altijd op de brave muziek, rijd eens een keer op rock ofzo
Pluut vertelt mij net dat het gewoon achtergrond muziek is
Nou ja, of ik ben gek...Citaat:Ik zag nog wel een beetje op de Duitser maar daar was Anky al geweest.
Schimmelig schreef:Citaat:Ik zag nog wel een beetje op de Duitser maar daar was Anky al geweest.
Watte![]()
Myrtje_ schreef:Ja, heb zonet ook die man van oekraine gezien..
Maar vond het wel een beetje raar van hem dat ie per se dood reed
Ja, die. Ik dacht eerst dattie met de jury zat te praten omdat het hekje nog dicht was, dat hij er niet uit kon. Gaat het hek open, rijdt hij gewoon door.. Myrtje_ schreef:Ja, doorJa, die. Ik dacht eerst dattie met de jury zat te praten omdat het hekje nog dicht was, dat hij er niet uit kon. Gaat het hek open, rijdt hij gewoon door..
(i.p.v. up-date
) over mijn paard Mendi...
Ik heb echt een rustig ritje gemaakt en het draven ging in het begin gewoon goed, maar op het eind dacht ik nog even een stukje over de harde weg en ja hoor: kreupel! Knap klote dus!
.
Ik val ook zo af en toe maar in,mijn schema komt compleet niet overeen met de rest hier
Krijg genoeg van die zooi te zien
)
)
Ik wil hem NU spreken! Nog even geduld opbrengen dus..
Ik ga mijn huis helemaal cleanen, dat moet nodig gebeuren, zeker als je ook nog twee katten hebt! Voor de rest zie ik het wel. Paard moet gedaan worden, tasje pakken voor mijn weekendje-weg.. ik kom de dag wel door!
STERKTE HOOR!!
WEG WEEKEND!!
.Altijd wat in het weekend als ik moet werken...grom)
).