Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en als t goed is gaat mama morge mijn startkaart aanvragen

kom ook bij de ronde venen
ik ben al van jongs af aan lid bij willis geweest...en les heb ik bij lucky en aan de activiteiten kan ik nooit meedoen omdat t eigenlijk altijd op zaterdag is
en dan moiet ik werken en ik kan niet erlke keer vrij gaan vragen...vind het wel jmmr hoor mja wat heeft extra betalen voor zin als je toch geen gebruik maakt van alle dingen erom...dus nja daarom ga ik naar de ronde venen
Pegasus schreef:Maar heeft dan ook geen eigen bak, verzorgt geen lessen, geen onderlinge wedstrijden en andere activiteiten zoals het jaarlijkse kamp e.d. En zoveel scheelt het nu ook weer niet....

nikje schreef:ow volgens mij mogen er ook mensen van buitenaf mee doen! dus wie wil? er moet alleen voor 31 april worden ingeschreven!
nikje schreef:en gaat die auto dit weekend nog door? nog ik ga ben 3 dagen op werkweek!
waar ga je heen?nikje schreef:hebben jullie die mail van ester gehad. Merit joyce en ann?(zijn er nog meer lid van rv?) over die zeskamp.. op 27 mei.. Lijkt mij wel heel leuk! we kunnen orlando er evt wel voor gebruiken die accepteerd dat wel denk ik.. lijkt mij wel heel grappig om mee te doen!!