duin manege van poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:43

Ja dat bedoel ik. Haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:59

memerel schreef:
weetje wat ik ontdekt heb...

vroeger, toen ik nog niet auto reed (dus pas 1 jaar geleden Haha!) toen had ik ook zoiets van 'auto's zien me wel', maar je ziet fietsers echt niet als ze geen goed voor- en achterlicht hebben...
schrok gister ook weer van een fietser die een heeeeeeeeeeeeeel klein voorlichtje had...

Hahaha, heel herkenbaar. Mijn ouders hebben altijd gezegd dat je pas leert fietsen als je je rijbewijs hebt. Ik was altijd zo van "ja hoor.. Koe " Tot ik mijn rijbewijs had en alleen de weg op mocht. Jemig, dan zie je pas hoe gevaarlijk veel fietsers bezig zijn.

En Maaik, het is balen en schrikken zo'n ongeluk. Mijn eerste aanrijding had ik toen ik al even mijn rijbewijs had met mijn eerste auto'tje. Mens kwam van links en ik reed op een voorrangsweg. Kreeg voorrang en toen trok ze op en reed zo bij mij ter hoogte van mijn achterband tegen mijn auto. Enige wat ze kon zeggen was dat ze me niet had gezien..duhhhh. En dat ze vreselijk baalde omdat ze de volgende dag op vakantie zou gaan (lekker boeiend). Duidelijk haar fout en dus kon haar verzekering het ook vergoeden. Maar de schrik zat er goed in en je baalt enorm.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:21

Bloos! Maaikie...! Hé, is zeker niet leuk, ik hoop dat je snel je vertrouwen terug krijgt!!!

Madelief, ga jij Davita kopen?

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:31

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 16:36, in het totaal 2 keer bewerkt

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:14

halloo poelenburghertjes!! Clown

eventjes weer een update.. met giedje gaat het harstikke goed, we zitten alleen een beetje in een dipje en gied heeft een beetje last van zijn spieren... maarja komt wel weer goed Lachen

met vaai gaat het echt top!! elke dag gaan we weer met sprongen vooruit, en hij is zo super braaf!! gister voor het eerst met hem naar het strand geweest, en dat beest was gewoon zo braaf en heeeeerlijk rustig, echt blij mee!!

Met armani gaat ook alles goed, hij is lekker aan het groeien, en binnen kort gaat Jan Frido Sijp (daar krijg ik nu les van met vaai en vanaf woensdag ook met gied en ik heb een keertje op zijn paard gereden, www.dressage-experience.nl) mee naar maan en gaat kijken of hij het waardig is om hengst te blijven, als dat volgens hem zo is mag hij hengst blijven Haha! zo niet wordt hij gecastereerd.. Lachen

en alles goed op poelenburgh?? Haha! nog wat interesants gebeurt ofzo?? Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:46

Teveel om op te noemen Stef. Haha!
Ik had gelezen van Gied, echt k.ut.

Oliefjuh schreef:
Bloos! Maaikie...! Hé, is zeker niet leuk, ik hoop dat je snel je vertrouwen terug krijgt!!!

Madelief, ga jij Davita kopen?

Zo, dat is nog eens direct zijn. Haha!

Vet lief zijn jullie allemaal. Haha!
Ik ga wel ff wat liefs voor mn instructeur kopen want ik vind het zo k.ut dat die auto beschadigd is. Clown

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 08:11

mnm schreef:
Niet precies, maar we hebben donderdagochtend een belangrijke vergadering voor de vereniging en vrijdag heb ik gewoon les, dus ik denk dat ze woensdag terug komt??

Oh oke thanks Haha!

Vet ku.t maaike! Sommige automobilisten.. Vraag me echt af waarom ze uberhaupt op de weg zitten!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 08:32

echt minder maaik... Maar gelukkig wel je instructeur die t opnam.. Maar goed heb je gister ook al gesproken aan de tel... succces ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:17

Jeeeej vanaf 26 november woon en werk ik in Duitsland! Ben zoo happy. Het is echt een vet gezellig hotel en alle mensen daar zijn echt vet aardig. Moet alleen dan wel stoppen met mijn lessen Verdrietig Maar niet getreurd I'll be back! Als het goed is werk ik daar tot het einde van de zomervakantie.. tenzij het me zoooo bevalt dat ik daar verder ga (want als ik wil betalen ze voor mij studiekosten om verder te leren). Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:22

Jeee wat gaaf zeg! Gefeliciteerd hoor!! Haha!

Net gewerkt, ik zat de hele tijd aan die auto te denken. Vind het echt zo poedersuiker gewoon.
Ik ga zo maar ff wat liefs voor mn instructeur kopen in de stad.
Kreeg nog wel een heel lief smsje van hem, dat het echt niet mijn schuld was en dat ik me er niet te druk over moet maken enzo. Maartoch...

Daarna Kubayli weer doen, ik denk dat ik mn les naar dinsdag verplaats, kan ik op hem lessen.
Maar dan moet ik wel elke dinsdag rond half 10 lessen anders red ik het niet.
Vroeg. Vork

mnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:21

Half tien lessen is een heeeele lekkere tijd! Ja Ik les om half tien op vrijdagochtend, heb je daarna lekker nog n hele dag. OK dan!
Maar je moet je er niet zo druk over maken hoor maaike! Ach gut ten eerste, was het niet jouw schuld! En ten tweede, als een auto achterop rijdt dan is het altijd ZIJN fout, en dus dekt de verzekering het ook nog eens! Hoopa bmw weer mooi gefixt! Dus no worries

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:29

moet je geen zorgen over maken hoor maaike! ik heb ook al zooitje deuken gereden en tis nooit leuk en je schrikt je iedere keer te pletter, maar tis maar stom blik hoor en komt wel weer goed!

ik les altijd op dinsdagochtend 9uur en vind het heerlijk, maja ik kom graag op apetijden naar de manege Knipoog

mnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:32

Haha louisie, aap die je bent..Ik zal Lois vanmiddag stappen voor je Knipoog

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:35

ja graag!!! ik wil hem zo graag losgooien, maar die K.U.T paddock blijft echt zo gaar nat Boos!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:39

aaah Maaike!! Das schrikken he!! Maar het is natuurlijk niet jou schuld! Alleen ik snap dat je ff je vertrouwen kwijt bent, heb ik ook gehad hoor, maar rij nu ook weer vrolijk verder, dus je komt er wel!! Eennneee die auto van je instructeur mag de verzekering mooi voor dokken Knipoog

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:41

halloooo
ik heb zin in iets leuks doen maarja... eerst mn leerverslag afmaken! Lachen
morgen en overmorgen zeg maar vrij, nou ja.. lesvrij Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:38

Heey
Ik zit nog eventjes op school maar mijn internet thuis is naar de klote. Boos!
Ik ben om een uur of 7 op de manege. Hyper!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:56

L4UR4 schreef:
Jeeeej vanaf 26 november woon en werk ik in Duitsland! Ben zoo happy. Het is echt een vet gezellig hotel en alle mensen daar zijn echt vet aardig. Moet alleen dan wel stoppen met mijn lessen Verdrietig Maar niet getreurd I'll be back! Als het goed is werk ik daar tot het einde van de zomervakantie.. tenzij het me zoooo bevalt dat ik daar verder ga (want als ik wil betalen ze voor mij studiekosten om verder te leren). Haha!

Wat voor opleiding doe je dan laura???

Wel een heel leuke ervaring

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:58

vanmiddag weer me bekken rechtgezet, stond weer zowat helemaal in oude stand.. Vervolgens hevig aan t fitnessen gezet voor de spieren in me rug..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:03

zozo actief! Lachen
ik ben nog altijd lid van die fitnes gedoe, maar ga nooit...
ben vanaf 1 jan. ook geen lid meer gelukkig! Lachen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:20

ik moet verplicht, is fitness afgestemd op me bekken zeg maar...

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:41

oh ja.. dan is het nog wel met een reden...
ik vind binnen sporten echt verschrikkelijk...
zo nutteloos voor je uitkijken... geef mij dan zeg maar een 'echte' sport...
ik wil weer tennissen! Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:14

Lief zijn jullie echt. Lovers

Kubje ging wel lekker vandaag, moet wel weer helemaal onderaan beginnen maar maakt niet uit.
Over een maandje kunnen we weer lekker springen. Haha!

Balou is niet meer. Hij is vandaag ingeslapen door de dierenarts. Hij was ziek.
Arme Tammy, is nu alleen. Ach gut

En Ferry is goedgekeurd. Dus van Krista. Haha!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:20

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:45

@Gomez_k_m: Wat leuk dat jullie nu ook een eigen pony hebben! Veel plezier er mee! en hij heeft een leuk koppie! Lachen