Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

memerel schreef:weetje wat ik ontdekt heb...
vroeger, toen ik nog niet auto reed (dus pas 1 jaar geleden) toen had ik ook zoiets van 'auto's zien me wel', maar je ziet fietsers echt niet als ze geen goed voor- en achterlicht hebben...
schrok gister ook weer van een fietser die een heeeeeeeeeeeeeel klein voorlichtje had...
" Tot ik mijn rijbewijs had en alleen de weg op mocht. Jemig, dan zie je pas hoe gevaarlijk veel fietsers bezig zijn.
Maaikie...! Hé, is zeker niet leuk, ik hoop dat je snel je vertrouwen terug krijgt!!!

zo niet wordt hij gecastereerd.. 
nog wat interesants gebeurt ofzo??

Oliefjuh schreef:Maaikie...! Hé, is zeker niet leuk, ik hoop dat je snel je vertrouwen terug krijgt!!!
Madelief, ga jij Davita kopen?

mnm schreef:Niet precies, maar we hebben donderdagochtend een belangrijke vergadering voor de vereniging en vrijdag heb ik gewoon les, dus ik denk dat ze woensdag terug komt??

Maar niet getreurd I'll be back! Als het goed is werk ik daar tot het einde van de zomervakantie.. tenzij het me zoooo bevalt dat ik daar verder ga (want als ik wil betalen ze voor mij studiekosten om verder te leren).

Ik les om half tien op vrijdagochtend, heb je daarna lekker nog n hele dag.
ten eerste, was het niet jouw schuld! En ten tweede, als een auto achterop rijdt dan is het altijd ZIJN fout, en dus dekt de verzekering het ook nog eens! Hoopa bmw weer mooi gefixt! Dus no worries

L4UR4 schreef:Jeeeej vanaf 26 november woon en werk ik in Duitsland! Ben zoo happy. Het is echt een vet gezellig hotel en alle mensen daar zijn echt vet aardig. Moet alleen dan wel stoppen met mijn lessenMaar niet getreurd I'll be back! Als het goed is werk ik daar tot het einde van de zomervakantie.. tenzij het me zoooo bevalt dat ik daar verder ga (want als ik wil betalen ze voor mij studiekosten om verder te leren).