Iedereen ; die is het leukste, nee dat paard enz..
GELOOF MIJ! ze haleen het ALLEMAAL niet bij Final.

Final is het leukste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral die kleintjes 
lekker snel en zit lekker enzo! 
hoorde hem zelf wel dat jij hem zei, maar zij hoorde hem waarschijnlijk dan niet.. 
Tot morgen
Shetjjee__x schreef:britt had een volte op het eind gemist.. volte 10 meter bij de eerste letter als je van A-C gaat afwenden![]()
hoorde hem zelf wel dat jij hem zei, maar zij hoorde hem waarschijnlijk dan niet..
Ik heb allebei die laatste voltes van 10 meter maar 1 keer voorgelezen omdat het zo snel achter elkaar moest en misschien dat ze het daarom niet gehoord heeft. Aangezien ik de rest wel allemaal 2 keer heb voorgelezen. Dat jij dat trouwens gehoord hebt zeg, gil ik zo hard

discussie gesloten
haha.., maaru ik weet niet of we vandaag gaan spingen zonder zadel. maar dat houd ik het zadel er toch maar even op, aangezien ze gewoon maar door de hindernis heen knald. en achteraf denkt.,. ow ben ik nou ergens doorheen gelopen??

Hij kan ook heel netjes rijden!
ElCamino schreef:Hallo meiden,
Ik was gisteren de schrijfster van de jury, heb me rot gelachen om die Fjord, echt geweldig !!En ook die kleine shetlander was helemaal leuk...
Erg grappig was ook de haflinger die ging liggen rollen, wisten wij veel dat dat dier dat altijd doet....dat vertelde Georgette later.
Erg braaf vonden we ook Armani, vooral met dat F1 kindje erop.
Kortom, we hebben een leuke middag gehad en alle paardjes van jullie manege zien er top uit !!!
En misschien tot de volgende keer...
ps: ook de kleine poesjes wilde ik bijna meenemen naar huis....te schattig gewoon !!!
De paarden zijn zo leuk joh, we komen er alleen niet uit welke nou de leukste en de liefste is
ElCamino schreef:Hallo meiden,
Ik was gisteren de schrijfster van de jury, heb me rot gelachen om die Fjord, echt geweldig !!En ook die kleine shetlander was helemaal leuk...
Erg grappig was ook de haflinger die ging liggen rollen, wisten wij veel dat dat dier dat altijd doet....dat vertelde Georgette later.
Erg braaf vonden we ook Armani, vooral met dat F1 kindje erop.
Kortom, we hebben een leuke middag gehad en alle paardjes van jullie manege zien er top uit !!!
En misschien tot de volgende keer...
ps: ook de kleine poesjes wilde ik bijna meenemen naar huis....te schattig gewoon !!!

Donna was wel helemaal vies toen!!