Ik ga zometeen gelijk weer naar school. Ik ben bruggercoach (hulpmentor), en mag vandaag politie-agentje spelen in Duinrel

Zaterdag ook m'n laatste manegeles. Ik ben benieuwd! Dan zijn er nog maar 3 officiele Smit-ers over in dit topic!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antoinetje schreef:eigenlijk hetzelfde als het 'menszijn'??
antoinetje schreef:Dus geen leuke laatste les gehad?
Mariet schreef:antoinetje schreef:Dus geen leuke laatste les gehad?
Not really...Maarja van de zomer maar ekkes buitenrijden op een leuke knol
Mariet schreef:foto's staan wel op de comp ja maar nog niet verder aan toe gekomen.. Sorry, maar ze komen er echt wel!
Fenn schreef:pirates drie was geweldigOké, hij was veel beter dan twee al was het einde niet wat ik had gewild. Toch, ik heb nu al een afspraak voor een hele nacht piratesmarathon
Dus hij was wel goed
Jammer dat je een niet zo leuke laatste les had Jet. Manda kan inderdaad drammerig zijn en in haar eentje binnen wordt ze ook niet makkelijker van geloof ik![]()
In elk geval heb je de Friezels
Horsefreak schreef:Dan ga we nog wel een keer samen. Morgen ochtend Mazzel weer rijden. Eens verzinnen wat ze gaan doen.
kooslover schreef:Horsefreak schreef:Dan ga we nog wel een keer samen. Morgen ochtend Mazzel weer rijden. Eens verzinnen wat we gaan doen.
Rijd je nooit buiten met ze?