manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 21:12

Afbeelding
Zeg.. Misschien tog een bekend paardje hoor, maar op wie rij je hier? Kan t zo ff nie thuis brengen Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Haffies! *tuurlijk kunnen die ook best leidingpaard zijn Tong uitsteken niets mis mee Knipoog

*vast nie erg dat ik zo nu en dan hier ff een foto van de Reelaer site plaats Schijnheilig Zo wel.. uhm tsja.. ik plaats ze tog Haha!

Afbeelding
Ik wil ook weer door de waterbak.. Verdrietig
Hihi, zie t weer helemaal voor me Clown samen met Nienke toen door die bak heen. En samen met Bar en Nick *proest*
*zucht*
Ja....Ik wil ook een waterbak...

Afbeelding
Oeh Thirz! hippe outfit!
Dat wirdt de toekomstige stap-outfit hè Knipoog
Wat was de act?

Afbeelding
Hee weer een ander? Wie is dit?

Afbeelding
Die bruine rechts 1 van die uber sjieke eigen paardjes?

Wel heerlijk weer inderdaad die week. Ook duidelijk verschil met die eerdere foto's Ja Leuk hoor! *gaat zo week 4 bekijken Knipoog en of jullie t leuk vinden of nie foto's hier neerzetten Clown
Zeg, en leg nou nog eens precies uit wat er was met Drole? Dat kanaal is toch best diep?

Afbeelding
Gaaf! Dit vind ik wel een hele leuke leiding foto Ja
hihi, en jo weer met der fohn haar Knipoog Had marit toen in onze week ook hele verhalen over Clown "ja die komt zo, die moest eerst nog der haar fohnen Vork

Afbeelding
Jo der eigen paard? wat een leuk hoofdje! Haha! dropje volgens mij!
Hoe is het nu met hem? (het?)

Afbeelding
Ook een leuk beestje Thirz Ja is dat Ginny? Ook een leukje! *tog nog nooit eerder gezien hoor Thirz

Afbeelding
*noteert ook een grote, cross zandkuil op het verlanglijstje
Blijft gaaf! Kwijl

zooo, site foto's gezien. Kom maar op met jouw foto's Thirz Haha! haha
balen dat die treinen zo warm waren. T is al geen kleine reis.. Nouja, nu weer lekkr thuis Lachen Lekkr relaxen en uitrusten *niet te veel klussen dan hè, dat is geen uitrusten Knipoog

En neehoor geen last van mn kont na die 45km. Gwoon op t gemakje gedaan met wat tussenstops.

Lijkt me wel gaaf zo'n sieradenparty Ja Sieraden zijn leuk Haha! hihi
Staan ook echt leuke dingen op die site Nel. Ik denk dat een eventueel voornemen; alleen kijken wat lastig wordt Vork
*Fimo is leuk spul Ja heb ik ook heel veel beestjes, kettingen of haarspelden van gemaakt. Hebben volgens mij nog steeds wel wat staan hier.
En goed hoor Nel, 13 ringen Ja En Daantje zo braaf. Super veulen (tsja op dat ontsnappen na misschien dan, maarja klein kind hè. Moet kunnen Haha!) Maar vind het egt al braaf klinken allemaal. Nu zo rustig de hele dag zonder mama.
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 05-08-07 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:23

Met Nous gaat het steeds beter Ja Haar cup F is geslonken tot een cup C, erg netjes dus. Ook loopt ze in stap niet meer kreupel, in draf nog wel. Het gaat lekker de goede kant op en van de week stap ik er gewoon weer lekker op.

Gave foto's hoor! Ik wil ook zo'n gebied in de buurt hebben! dan kun je gewoon iedere dag crossen! Pling

Ohja, vergeten te melden, maar ik heb m'n autootje hoor Haha! geweldig ding! Het rijdt echt super gewoon. De kofferbak is ook al uitvoerig getest, ben meteen naar de Ikea gegaan Clown Op de heenweg zagen we een file, letterlijk van Bergen op Zoom tot aan Vlissingen, niet normaal meer. Op de terugweg was ie geslonken tot 12 km en was het nog te overzien.

Thirz: ik bel je morgen op over de tijden van de week en over wat we met Nous gaan doen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:03

Haha, die bonte avond foto is té erg Clown Wat kids deden een kwis en als je een vraag goed had kreeg je een leuk kledingstuk aan!
Op de 1e foto zit ik op een eigen pony die ik even moest overnemen op de buitenrit. En op de andere foto zit ik op Dommelsch/Guus, leukje he Knipoog Zullen we dan maar een plekje op de braamhof uitzoeken met een zandafgraving en een waterbak? Doen we ook gelijk een crossparcours, ok? Haha!

Nou Kim, wil snel je auto testen!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 09:24

haha, wel origineel Tong uitsteken die bonte avond. Hihi en leuk omte zien Haha!
Tsja, een eigen pony Clown logisch dat ik die niet herken.Wel een leukje ook. Alle eigen paarden de tocht volgehouden? (en dat peper dure tuig nog allemaal heel? Clown)

JA! kiezen jullie een plekje Ja en dan gaan we allemaal iedere dag even een stukje graven, komt helemaal goed! T water komt vanzelf wel weer een keer als t regent.
Lenen we wat hout hier en daar voor t crossparcours, wat zand van t strand voor de zandafgraving Ja idee Thirz! Wanneer beginnen we?

Zeg en Kims, plaats jij eens even heel snel een foto van jullie auto op zn nieuwe stekje mét nieuwe baasjes Knipoog hih, maar mooi dat je tevree bent met jóuw auto Tong uitsteken De andere eigenaar ook tevree?
Phoe, files... Schijnt in Diskhoek ook behoorlijk puinhoop geweest te zijn met al die auto's die niet egt een plek meer hadden. Tsja, de enige écht zonnige dag én de laatste dag van de bouwvak Tong uitsteken dat wil wel dan!
*kijkt buiten*
ja.. zonnetje is alweerr vertrokken...
(Thirz? had jij nog wat zon over van dat pakketje wat ik je gestuurd had? Schijnheilig )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:26

Haha leuke foto's hoor!!!

Nou leuk dat jullie willen komen naar de sieradenparty!
Hopelijk komen er nog meer!
En thirz, als jij nou even laat weten welke vrijdagen jij vrij bent in augustus of september, dan doen we het gewoon als jij vrij ben!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 16:03

ging t nog goed met t ringrijden? Annemoon braafjes?

En ja t regent weer vandaag. Tsja dat heb je als Anne meegaat naar Nous Clown Ooooit komen er nog een keer zon foto's Vork

Even gekeken hoe Nous liep:
rechtsommetje
Afbeelding

linksommetje
Afbeelding
Afbeelding

"En NU ben ik t zat!" *rem*
Afbeelding
raar paardje Haha! Ze stond egt zo braaf stil tijdens t voetjes doen! Beetje rustig om der heen te kijken, en Thirz kon ondertussen relax der voetjes eens even tiptop behandelen Ja

En kijk t dieet zonder SAS dagen werkt al *LOL*
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:02

Als ik mn rooster heb zal ik datums doorgeven Nel!
Nous was heel relax vanmiddag, alleen balen van het weer Scheve mond Maar volgende keer beter!
Lijkt wel op Nous op de laatste foto een nieuwe dans uitprobeerd Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:19

Haha leuke foto's hoor!
Ja het ging nog goed met het ringrijden oefenen!
Annemoon was soms een beetje stout.
Daarna hadden we voice ook nog gepakt om mee te oefenen, maar toen ging het zo hard regenen dat we ze maar terug hebben gezet.
Bah...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:39

Iemand heeft een topic van mijn proef op de zeeuwse kampioenschappen gemaakt, echt zo gaaf
viewtopic.php?f=10&t=814659&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:56

Ff snel reageren; loop een eindje achter haha! Bar: gefeliciteerd met je winstpunten en dat je nu in het M mag starten! Foto's zien er tof uit! Kims: top dat je autootje er is; kom je 'm eens showen als je toch in Middelburg bent? Nel: ik kom natuurlijk ook naar de sieradenparty! Heb al eens op de site van Marjan gekeken en vind er leuke dingen tussen zitten! Anne: die foto's van Nous zijn echt te grappig, vooral die laatste!! Thirz en Marieke: klus-ze vanmiddag, vergeet niet ook van het lekkere weer te genieten he! Ik ga snel weer verder werken, doeii!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:16

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:17

Haha, Nous was vanmorgen echt grappig bezig. Madam voelde blijkbaar alweer aan dat ze aan het werk moest en ging steeds in volle rengalop van de ene naar de andere kant van de wei Clown Natalie en Simone waren er ook net en we moesten er wel om lachen. Natalie heeft nog een hele mooie foto ervan Lachen Na enige tijd ben ik maar gewoon in t gras gaan zitten en kwam ze naar een paar minuten kijken wat ik daar toch aan het doen was. Toen kon ik dr zo meenemen. Misschien moeten we morgen dan wat vroeger Bianz, anders zijn we om 11 uur nog nie op buitenrit Tong uitsteken

Heb in je topic gereageerd Bar!
En Anne: vandaag wel naar t veerse meer? Duidelijk beter weer dan gister!
Bianz: hadden je ouders nog een fijne vakantie gehad?
Kims: hoe was het bij de doc? Heeft hij nog iets kunnen vinden?

Ik zou eerst gaan klussen, maar vind het zulk lekker weer dat ik mezelf een middag in de zon gun Knipoog Vanavond ga ik met Marieke aan de slag. Bye!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:31

Hey Cis; volgende keer wel heeeeel hard zwaaien naar me als ik je bijna omver rij in Souburg op de Stemerdinglaan he? Ik maar zwaaien en zwaaien... Lachen
Whaha ja Thirz; we gaan om 7:00 uur, dan zijn we om 10:00 uur wel op pad Clown Euh, vond half 10 eigenlijk perfect, kan ik nog een beetje langer slapen (heb ik momenteel erg nodig, voel me de laatste dagen niet 100%). Dus als je Nous nu ff een wekker met timer in de wei geeft?? Dan kan ze daarop aflezen dat jij om 10:00 uur komt haha!
Ouders hebben topvakantie gehad, maar kwamen gewoon 3 dagen eerder naar huis omdat ze genoeg gezien hadden en lekker nog een paar dagen thuis wilden klussen. Gelukkig alles goed dus. En of ze nu blijer waren om mij te zien of Swiebert... Haha!
Klus-ze nog vanavond; ik ga na m'n werk nog lekker tennissen, ff buiten zijn!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:45

@ Thirz: ik moet zondag om kwart voor 4 en om 4 uur rijden bij de Eendracht...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:04

Doei!
Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar ik heb nog een paar foto's voor Thirza en Kim. Vork

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:05

oeps, ik geloof dat ik iets gemist heb Haha!
ik heb je echt niet gezien bianz, maar de volgende keer zal ik zeker zwaaien!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:17

Bedankt Nathalie! gave foto's! Vooral foto 4 is ook erg goed gelukt Lachen

De doc heeft me onderzocht precies op t moment dat ik een hartklopping had, dat was wel fijn want dan wist ie precies wat ik bedoelde. Hij denkt dat het komt omdat mijn lichaam zich wel herstellen van die sterretjes die ik zie. Mijn bloeddruk was zoals altijd laag, maar niet lager dan normaal dus daar kan het ook niet aan liggen. Hij denkt dat het mijn schildklier is en daarom onderga ik een uitgebreid bloedonderzoek. Ook wordt getest op pfeiffer, ontstekingen, ijzergehalte en zuurstofgehalte. Volgende week hoor ik de uitslag maar morgen bekijk ik die alvast in de computer Vork Was wel raar om nu eens op de plaats van de patiënt in de stoel te zitten whaha. Maar je voelt dus echt geen drol van zo'n prik.

Swiebertje?? Clown Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 18:51

Nee zo'n prik voel je even, maar gwoon voelen niet dat t uitermate zeer doet. Wel t goede moment voor t onderzoek dan Ja Hopen dat ze nu vinden waar t aan ligt, zo ziek en zwakjes zijn is maar niets.
En Bianz voelt zich ook al nie zo lekkr.. Hoe komt t? Lekkr aan de sinaasappelen en sapjes! *laat Gijs ze maar voor je pellen en persen Knipoog * Ben je zo weer beter!

Mooie foto's van Nous (heb je tog je foto's in de zon Thirz Tong uitsteken ) Haha, en zo braaf als ze gister kwam, zo stout was ze vandaag dus Haha! haha! (tsja, ik heb gwoon een slechte invloed op t weer, maar op Nous is t wel goed dan Clown) Gelukkig is ze dan wel zo nieuwschierig dat ze even bij je komt kijken. (Zelf een appel gaan eten is ook wel een idee. Al denk ik dat je dan nog meer fans hebt...)
Plezier morgen op buitenrit! *duimt op mooi weer*
Zal maar niet meegaan om foto's te komen maken en Janis te meeten denk ik Clown haha, zéker dat t dan regent en druilerig is Vork

Vandaag niet naar t Veerse meer geweest. Tog een beetje t idee dat de zon vanmiddag weg zou zijn ofzo? (rij je daar heen, kom je daar onweersbui ofzo Clown je weet t nie) Dus we zijn even naar Kapelle gereden naar t bos. Daar in een weitje naast de parkeerplaats even gepicknickt Lachen Tinker begon ineens te blaffen, staart recht omhoog, oren gespits, linker pootje van de grond. Dus ik dacht dat er misschien een grasmaaier daar even t weitje kwam bewerken ofzo, weet ik t. Ik zag niets daar in de hoek. Kijk ik even later nog eens naar die hoek. Steekt er ineens de kop van een dam hert (mét huge gewei) om t riet Bloos! Ja, dan zou ik als jachthond zijnde ook ff opkijken ja! Verschijnen er ineens nog 3 koppen en gaan ze gezellig met zn vieren op 20 meter afstand van ons rustig staan grazen! *slik* Egt zo bizar.. In t bos zien we daar nooit wat, nu op dat weitje gewoon naast de weg ineens 4 volwassen damherten mét enorme geweien! Denk dat die daar ongeveer een 10 min gestaan hebben. Wij hun aankijken, zij zo nu en dan ons (en onze grote toch maar even aangelijnde wolf Clown ) en nog relaxt blijven eten. Uiteindelijk zijn ze met zn allen langs de weg naar een huis gerend, dat zagen we niet zo goed..

Leuke foto's Bar!

En groot gelijk dat je jezelf een middagje zon gunt Thirz! Heerlijk weer vandaag (en wie weet wat t morgen weer is...) Heb na de wandeling ook nog even heerlijk met een boekje in de zon gezeten. Nog wat bijbruinen hè Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:58

Haha, swieber de kat Haha!

Kims: we kunnen vrijdagavond op kraamvisite bij Nienke en Hein hoor, moeten we nog ff kadootje shoppen! En dan kan ik gelijk mn kittens weer eens zien! Wel goed dat ze je op alles testen, want je loopt er nu al best lang mee toch! Echt vervelend! En dan ook hopen dat ze er wat aan kunnen doen!
De foto's zijn goed gelukt Natalie, ik vind ze erg mooi Lachen Thanx! Nog lekker gereden met Katinka?

Haha, jij maakt ook altijd wat mee he Anne Clown Maar lijkt me wel erg mooi om te zien, toevallig geen fototoestel bij de hand gehad? Ook nog lekker bijgebruind? Ik ben nu een beetje rood.... Bloos

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 19:10

Nee, meestal wel een camera mee. Nu natuurlijk net nie Clown Altijd handig. Maargoed, we onthouden t gwoon Knipoog Ik altijd wat meemaken? Valt ook wel mee hoor. Vond dat jij ook wel weer genoeg had meegemaakt op t Reelaer Tong uitsteken haha

Uhm geen idee of ik lekkr bijgebruind ben Bloos Rood ben ik iig zeker niet. Snel aftersun smeren Thirz Knipoog
en jij wel je camera meenemen hè vrijdag! ik ben ook benieuwd naar je Kittens!

Hihi, ziet de vader van Bianz al richting Bianz lopen "hehe, eindelijk weer lekkr in nederland" *loopt bianz voorbij* "Hè zwieber!"
Clown
Hihi, Zwieber, Saar, Gijs: hele identiteits crisis die kat straks Tong uitsteken

Zeg Mariekje? Heb je nog recente foto's van Diesel trouwens? Ik zie nog steeds een klein mini katje voor me Clown En díe zie ik geen reigers vangen Tong uitsteken Dus volgens mij moet ik even bijge'foto'd worden!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:11

Hello! Mariekje, Thirz en ik zijn ook weer terug van onze buitenrit! Heerlijk gereden! Mariekje heeft ontdekt dat Annemoon heerlijk zit in galop en Nous heeft laten zien dat ze een stabiele factor kan zijn in het stoppen van een ander paard! Na 2 galopjes deden we een drafje, maar Janis vond dat zij best er keihard in galop vandoor kon gaan. Ik kon het stuur en de rem niet meer zo goed bedienen, dus Thirz heeft op een coole Nous ff meegeholpen Janis te stoppen. Wie had dat gedacht? Ik iig niet dat Janis zo'n scheurmonster kan zijn en Nous het tegenovergestelde haha!! Hadden ze vandaag de rollen gewisseld?? Haha! Het was zeker een toffe buitenrit; heb er van genoten; was ook leuk om weer eens met z'n 3-en op buitenrit te gaan... was zeker al 5 jaar geleden ofzo?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 14:14

Ja! ben benieuwd naar de foto's! Haha!

Enne.... Nous en Janis rollen gewisseld?
*duwt snel t potje verf verder onder der bureau*
*verstopt ook snel even t lege zakje peper*
Schijnheilig

Maar genoten dus Haha! Lekkr hoor! en ook nog best redelijk weer tog? Nou ik wacht vol spanning op de foto's! ben benieuwd! Hihi, en die Nous Tong uitsteken blíjft je verbazen. Was ze wel makkelijk te vangen vandaag? En Janis dus ook vandaag de grote verrassing Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:04

Foto's foto's, wij willen foto's zien!!!!!!!!

Wilco en ik hebben gister een kitten op gehaald in Kerkwerve.
Het is een katertje van 7 weken en heet Elmo,
Thirz, Mariekje en Bianz hebben hem al bewonderd.
Maar foto's komen nog hoor!

He Cis wanneer kan jij nog rijden?
Kan je zaterdagochtend?
O thirz, wanneer wilde jij nou een paard lenen?
A.s zaterdag of een andere keer?
Ik weet het niet meer...

Vandaag zouden we eigenlijk de gekke paardoes les doen bij braamhof met zn allen, wanneer spreken we een nieuwe datum af.... de helft heeft namelijk al gereden..... we zijn het allemaal vergeten geloof ik...!?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:10

Elmo is echt heeel lief!!
Ja, we moeten snel een andere datum afspreken voor de paardoes les...en voor een serieuze dressuurles Nel Knipoog Cis: misschien kan je zaterdagmiddag komen rijden? Want dan zijn Kims en ik er ook, zien we je toch nog even! Of kan jij dan niet Nel?
En ik wil graag de 18e Annemoon 's avonds van je lenen!

Hier wat foto's van de buitenrit Haha!
Mee waren;

Marieke en Annemoon, alias de bijdraver Tong uitsteken
Afbeelding

Bianz en Janis, alias de drammer (vandaag dan!)
Afbeelding

Thirz en Nous, alias de stabiele factor (ook heel uitzonderlijk Clown )
Afbeelding

Het stel bij elkaar:
Afbeelding

Ook nog ff met Annemoon dr hoofd goed (Janis vond t poseren iets minder!)
Afbeelding

We moesten van Lenie ook een konten-foto Vork
Afbeelding

En daarna......goed je laarzen poetsen
Afbeelding

Dat was het dan weer! Waneer is de volgende buitenrit?

Edit...had ook nog een zeer intelligent filmpje:
http://s79.photobucket.com/albums/j125/ ... t=N013.flv

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:58

whaha, die foto's! Haha!
Wat een match Bianz! je dekje en je t shirt! speciaal gekozen voor de buitenrit? Knipoog
hihi en die tweede poseer foto Clown
Janis *grrrrrr*
Nous "wat is er Janis? Waarom kijk je boos? Gwoon een gezellige, leuke foto hoor" *lief!*
Janis: "Grrrrrrrr!"
Nous: "boos kijken mag ook natuurlijk" *slik* sorry!

Janis is leuk! Haha! Ze doet helemaal niet echt groot aan eigenlijk, terwijl je er toch prima op past Bianz! Leuk hoor! Ja

Whaha, dat filmpje! Wat zeg je nou mariek? ik versta alleen draf? en gebracht? Verward
Hihi ook egt *drijf met je kuit* uhum *drijf met je kuit* joehoe! *drijf met je kuit* jeej Haha! draf!
Die gekke paardoes les moeten we inderdaad nog een keertje een nieuwe datum voor prikken (een datum die niet tussen mn 2 agenda's in valt Clown ) Aangezien Bianz vanmiddag nog even melde dat ik tog nog steeds niet spoor (nog niet ontspoort, zo slecht is t nog niet Vork ) moet dat gekke wel lukken denk ik Clown

Elmo?! foto's!! ben benieuwd!