Zeg.. Misschien tog een bekend paardje hoor, maar op wie rij je hier? Kan t zo ff nie thuis brengen

Haffies! *tuurlijk kunnen die ook best leidingpaard zijn
niets mis mee 
*vast nie erg dat ik zo nu en dan hier ff een foto van de Reelaer site plaats
Zo wel.. uhm tsja.. ik plaats ze tog 

Ik wil ook weer door de waterbak..
Hihi, zie t weer helemaal voor me
samen met Nienke toen door die bak heen. En samen met Bar en Nick *proest**zucht*
Ja....Ik wil ook een waterbak...

Oeh Thirz! hippe outfit!
Dat wirdt de toekomstige stap-outfit hè
Wat was de act?

Hee weer een ander? Wie is dit?

Die bruine rechts 1 van die uber sjieke eigen paardjes?
Wel heerlijk weer inderdaad die week. Ook duidelijk verschil met die eerdere foto's
Leuk hoor! *gaat zo week 4 bekijken
en of jullie t leuk vinden of nie foto's hier neerzetten 
Zeg, en leg nou nog eens precies uit wat er was met Drole? Dat kanaal is toch best diep?

Gaaf! Dit vind ik wel een hele leuke leiding foto
hihi, en jo weer met der fohn haar
Had marit toen in onze week ook hele verhalen over
"ja die komt zo, die moest eerst nog der haar fohnen 

Jo der eigen paard? wat een leuk hoofdje!
dropje volgens mij!Hoe is het nu met hem? (het?)

Ook een leuk beestje Thirz
is dat Ginny? Ook een leukje! *tog nog nooit eerder gezien hoor Thirz

*noteert ook een grote, cross zandkuil op het verlanglijstje
Blijft gaaf!

zooo, site foto's gezien. Kom maar op met jouw foto's Thirz
hahabalen dat die treinen zo warm waren. T is al geen kleine reis.. Nouja, nu weer lekkr thuis
Lekkr relaxen en uitrusten *niet te veel klussen dan hè, dat is geen uitrusten 
En neehoor geen last van mn kont na die 45km. Gwoon op t gemakje gedaan met wat tussenstops.
Lijkt me wel gaaf zo'n sieradenparty
Sieraden zijn leuk
hihiStaan ook echt leuke dingen op die site Nel. Ik denk dat een eventueel voornemen; alleen kijken wat lastig wordt

*Fimo is leuk spul
heb ik ook heel veel beestjes, kettingen of haarspelden van gemaakt. Hebben volgens mij nog steeds wel wat staan hier.En goed hoor Nel, 13 ringen
En Daantje zo braaf. Super veulen (tsja op dat ontsnappen na misschien dan, maarja klein kind hè. Moet kunnen
) Maar vind het egt al braaf klinken allemaal. Nu zo rustig de hele dag zonder mama.

Maar volgende keer beter! 

Ja, dan zou ik als jachthond zijnde ook ff opkijken ja! Verschijnen er ineens nog 3 koppen en gaan ze gezellig met zn vieren op 20 meter afstand van ons rustig staan grazen! *slik* Egt zo bizar.. In t bos zien we daar nooit wat, nu op dat weitje gewoon naast de weg ineens 4 volwassen damherten mét enorme geweien! Denk dat die daar ongeveer een 10 min gestaan hebben. Wij hun aankijken, zij zo nu en dan ons (en onze grote toch maar even aangelijnde wolf