Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hopelijk komt alles weer goed met Willow en die brandweerman...!
Serada schreef:Goeiemogge allemaal, wat een toestand met Willow...Ik werd er helemaal een beetje emotioneel van zegHopelijk komt alles weer goed met Willow en die brandweerman...!
Loes, wat heb je eigenlijk met E buiten gedaan dan![]()
Hoe is het nu eigenlijk met Natas?
zelfs een klein stukje draf gedaan
volgensmij heeft het nog nooit zo lang geduurt voor het paard eruit was.. gelukkig kwam hij er toch uit voordat het echt donker was.. Ireentjuh schreef:Was inderdaad even eng gisteren..volgensmij heeft het nog nooit zo lang geduurt voor het paard eruit was.. gelukkig kwam hij er toch uit voordat het echt donker was..
vanochtend ging het wel weer een beetje met hem, hij was wat lusteloos maar at wel.
ik doe mee hoor, als we wat inzamelen voor die brandweerman!
uiteindelijk moesten ze met 4 of 5 man bovenop Ko om te voorkomen dat hij omhoog kwam.. Tja ze hadden hem dus wat kleiner ingeschat
hij zal wel megaspierpijn hebben
dus vandaar dat ik nu met heel veel plezier Coriza verzorg en vertroetel
JoYcE1982 schreef:Hoi Lin, ja ik verzorg nu Coriza en help een beetje waar ik kan, maar ik ga niet meer naar Jolly. Vind het wel jammer want het is echt een super lief paardje, maar ik had geen zin om naar een andere stal te gaan, vind het hier zoooo gezelligdus vandaar dat ik nu met heel veel plezier Coriza verzorg en vertroetel
Coriza is wel een leuk paard, echt een lieve schat die op haar tijd graag met kereltjes flirt van middelbare leeftijd (Gucco en Warenko
)...! Ga je er straks ook op rijden? Trouwens, goeie en gezellige hulp kunnen we altijd gebruiken op stal, toch?!
Eefje23 schreef:Zit nu gezellig op mijn werk en heb effe tijd om te bokken!!
Gelukkig is het niet druk maar 4 kindertjes op de ic!
Weet iemand of Robin zich heeft laten vangen!!! Was gisteren een drama, haha!!!
En gezellig!
Kowloon schreef:haha, niemand kan zo goed een wortel nadoen als John![]()
![]()
LINKS,RECHTS,LINKS,RECHTS.
hahaha, hij heeft humor en is zijn kunsten nog niet verleerd!