esiebessie schreef:Wat fijn Nadine!Beter een berg medicatie en fysio etc, dan dat er iets raars uit de onderzoeken was gekomen toch?
Ja zeker weten!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Broccoli schreef:Melanie_B schreef:Ik ga trouwens binnenkort lessen bij Linda Verwaal
Voor de gene die haar niet kennen: http://www.lindaverwaaldressage.nl
Leuk! Maar ga je je dan meer op de dressuur richten?
Maar aangezien hij voor het springen nog niet klaar was, ben ik met hem dressuur gaan rijden. Zodoende heb ik mij ook opgegeven voor de TwenteCup Dressuur. Dat zijn 4 wedstrijden (heb er al 2 van verreden) en uiteindelijk komt er van die 4 wedstrijden een finale en dan kan je de TwenteCup winnen (mooi bedragje) Dus ik dacht.. Ik gok het er gewoon op. 
En daarom zullen we dressuurmatig nu ook wat meer gaan doen, en vandaar les bij Linda Verwaal omdat zij zelf gewoon heel goed kan rijden en omdat ik stiekem de TwenteCup goed wil rijden.. Ik hoef geen 1ste te worden maar zou het wel mooi vinden om hoog te eindigen met mn springpaard
tot nu toe sta ik in de tussenstand op de 3de plek, dus dat wil ik graag behouden 
Kirsten_S schreef:Jaa hij is eigenlijk nog te onderontwikkeld. Begin veel tegen de hand, en als je daarin niet rustig bent is dat voor zo'n dier wel funest. Sja hij is verder met rijden braaf maar gewoon nog te jong.
Liep trouwens een nieuwe bij, 10 jarig schimmel. Leuk ding! Word als het goed is wel een mp .

esiebessie schreef:Das Amber! Hihi wat een schatje zeg! Werd dinsdag door twee mensen uit m'n les direct meegesleurd naar Carlos (ik had 'm nog niet gezien en iedereen uit m'n les is helemaal fan ofzo) maar ik stond gelijk bij die witte.
Ze lijkt op het paard wat ik in Hongarije heb gereden.
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Jaa hij is eigenlijk nog te onderontwikkeld. Begin veel tegen de hand, en als je daarin niet rustig bent is dat voor zo'n dier wel funest. Sja hij is verder met rijden braaf maar gewoon nog te jong.
Liep trouwens een nieuwe bij, 10 jarig schimmel. Leuk ding! Word als het goed is wel een mp .
Dat brave kan zomaar omzetten, dus ben benieuwd of die braaf blijft.
Maarja, is gewoon zonde voor zo'n jong dier.. krijgt eigenlijk nu gewoon geen eerlijke kans, maargoed niks aan te doen
Wat leuk een SCHIMMEL![]()
Broccoli schreef:Hij scheen toch een beetje tegen te vallen qua springvermogen- en talent geloof ik.
. Weet ook niet hoe lang die al springt maar het lijkt alsof die net is begonnen ermee.
Tatch schreef:@ nadine, echt fijn dat zamora weer thuis is met eigenlijk heel goed nieuws (ondanks de ontstekingen en orthopedisch beslag)!
Ik heb Kirsten zien springen met Carlos, ik stond bij de bakrand en ze kwam zo op me af, Nadine had zich vast rotgelachen om mijn hoofd haha. Carlos springt inderdaad wel hoog maar lijkt of die de afstand nog niet echt goed kan inschatten! Vnd het echt altijd zo cool om Kirsten te zien springen! Wat een lef ook haha
. Het was wel spannend, zeker die keer dat het mis ging, toen zat me hart wel effe hoog haha. Nee die afstand indd, zeker als de bocht kort is vergeet die dat hij ze benen moet optillen haha. Melanie_B schreef:Als je een recreatie paard wilt koop je die, als het goed is, niet bij haar.
Overigens heeft ze wel leuke paarden te koop staan!
Broccoli schreef:Op zich denk ik dat ze dat wel doet. Maar zou jij (ik noem maar wat) € 20,000,- betalen voor een recreatiepaard?
. 
,