.....Leuk Esther! Geluksvogel, lekker naar de OS!
Goh...wat zou dat eigenlijk zijn...OS...? Ontzettend Stout...Ongelooflijk Stom....Onooglijke Stuiterbal....Ondeugdelijke Sufkop....Orale Suspensie......?????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.....
Wij kwamen idd net het erf af en liepen op de weg nog voor het bochtje waar je goed kan uitwijken voor een auto...... Blando liep voorop en deze L.ul die kwam met een noodgang aanrijden en reed bijna tegen Blando en mij aan. Nu heeft deze man echt geluk gehad dat Blando net weer automakkie is gemaakt en daardoor niet met zijn kont naar de auto is uitgeweken (zoals hij de laatste tijd deed) anders had deze man echt een paar deuken in zijn auto gehad........
ElizeVdS schreef:Als dat niet ook gevaarlijk zou zijn voor Blando zelf (en nog meer ellende oplevert) zou ik gezegd hebben dat het juist jammer is dat hij niet even flink uithaalde
, waarschijnlijk opgeschoten jeugd met een niet verzekerde scooter. Jetta schreef:ElizeVdS schreef:Als dat niet ook gevaarlijk zou zijn voor Blando zelf (en nog meer ellende oplevert) zou ik gezegd hebben dat het juist jammer is dat hij niet even flink uithaalde
Ik heb met een flink paard wel eens zoiets meegemaakt.....na 20 auto's vond ie het genoeg en haalde uit...De grote jongen had NIETS! De auto daarentegen....over de gehele zijkant van voor naar achter een fijne, diepe kras.....Lang leve de verzekering!
knuffeldier schreef:De zadelmaker is vandaag voor abdul geweest. Abdul blijkt helaas achter in zijn rug vast te zitten. Karin heeft hem opgemeten. Ze had wel een paar ideeen van zadels die kunnen passen. Het is alleen een beetje lastig want ik moet abdul kunnen rijden om te kijken op welk zadel ik lekker zit, maar ik kan hem niet rijden als ik geen zadel heb. Want ik wil hem 1st een aantal keren normaal gereden hebben voordat we verschillende zadels op hem uit kunnen proberen. Ik mag van iemand een zadel lenen, maar die is ook niet optimaal. Ik ga er dus even rustig over nadenken wat wijsheid is.
Serada schreef:Esther28 schreef:Met het vliegtuigje
Wat gaaf zeg! Ook al een leuk hotelletje gezien?