Geplaatst: 19-11-10 13:32
Noesie schreef:
Veer: was t extra mooi in t donker?
Ja, was echt extra mooi in het donker... verlichting was waanzinnig mooi! Kon alleen geen duidelijke foto's maken, want ik stond (niet op geheel legale wijze, want mijn contact bij de agent van het schip had geen dienst) op de kade waar ze lag aangemeerd... en de telelens zat erop, dus veel te dichtbij zeg maar (ik kon de Disney Dream aanraken bij wijze van spreken).... maar het was zo geweldig om dichtbij te staan... ik voelde me echt een miniatuurpoppetje...
zonder de link aan te klikken weet ik welk topic het is Melissa
Heb net zo heerlijk gereden met Banjer... ze is zo braaf de laatste tijd... bijna eng... Alleen de appuyementen blijven een rottige oefening... maar ook dat komt goed (Jaja... westernruiters doen ook wel eens dressuuroefeningen )
ThessaKeizer
Geplaatst: 19-11-10 17:42
Ik vind dat paard wel grappig geschoren, knap ook!! Zou zelf mijn paard nooit zo voor gek laten lopen natuurlijk maar doe het haar ook echt niet na, zit een werk in!!
Vanmorgen heerlijk les gehad en Nicole, mijn bijrijdster voor blaze heeft ook voor de eerste keer les gehad met hem, leuk hoor! Ben echt blij met haar!!
nah korsten vind ik niet maarja dierenmishandeling zoals sommige bokkers in het topic daar beweren is het ook weer niet
loveseben
Geplaatst: 19-11-10 19:16
Gefeliciteerd Ien
Ik vind het wel kickuh hoe het paard is geschoren Zou het bij Eep wel doen, maar dan doe ik het geschoren gedeelte wit verven En trust me......ik zou er gek genoeg voor zijn