Haha nou tip antoinette als je adje hebt veel knuffelen en vertroetelen en omkopen. Bij Bowie werkte het soms wel: als je met rijden lief bent, krijg je na rijden wortels.
Tsjimme!! Ohhh ik heb echt zo lekker gereden, zelfs de linkergalop is gelukt (meer geluk dan wijsheid welliswaar ). Het was echt een superleuke les! Ik denk dat ik volgende week weer wel mee wil rijden .
Hoe was je dienst Milou?
Dames ik heb nog even een dilemma..... Mijn moeder is 27 april jarig en viert dan haar verjaardag . Zouden jullie het heel erg vinden om de 28ste zonder mij te gaan rijden? Ik wil namelijk wel naar haar verjaardag toe maar dat is in Goes (Zeeland) en dan wil ik gewoon 2 dagen kunnen blijven zonder me terug te hoeven haasten. Ik hoor het wel .
Danseresje
Geplaatst: 27-03-13 20:57
Fijn dat je lekker gereden hebt Antoinette! Enne, gezellig als je weer mee wil rijden, haha! Weet wel dat ik volgende week weer mee rij oneigenlijke Adje hè? (En o, wat liep ie er gister gaaf bij !)
Dienst was aardig druk, zeker de eerste 3 uur wel bezig geweest. Komende twee nachten denk ik nog dezelfde patientenpopulatie........moet ik me wel even voor opladen hoor! Gelukkig aardig geslapen vandaag. Werd om iets na 16u wakker......
En mbt de 28e. Dan plannen we toch nog een ander ritje? Familie is belangrijk!
Ja Adje, wat een knapperd he . Betreffende de 28ste, niet allemaal afzeggen hoor laat de rit maar gewoon doorgaan. Ik ben eerder die week namelijk ook al in Goes dus dan zie ik mijn ouders ook.
Maar...... Dat betekend dan wel dat ik waarschijnlijk een 3 laagse stapeltaart over heb. Ik volg de 27ste namelijk een cursus! Helpen jullie mee deze op te eten??
Ohhh dan begreep ik je verkeerd! Maar mischien dat ik niet naar ZLD ga, ben er maandag en dinsdag die week ook al dus dan blijf ik heen en weer rijden. Wil zal je vast tips kunnen geven
Saskia89
Geplaatst: 27-03-13 23:38
Het gaat steeds beter met Tsjimme hè?
Kijk maar wat jij fijn vindt de 28ste. Natuurlijk wel gezellig als je mee gaat! En taart gaat er altijd in Het wordt voor mij de laatste rit op deze leeftijd, aangezien ik de dag erna jarig ben
Weltrusten Milou! Ik ben weer wakker, gisteren met klasgenootjes gaan eten en gezellig avondje gehad. En ik ga dan ff kijken voor de 28e, want zoals ik al aangaf, zit ik ook met Mazzel die iets moet doen. 2x rijden gaat hem niet echt worden op 1 dag, dus dan moet ik nog slachtoffer vinden voor de kar. En taart mag altijd, zeker die van jou, die zijn veel te lekker
Trouwens ook lekker geregeld, ik werk een halve Pasen, koninginnedag, hemelvaartsdag en een hele Pinksteren (nachtdiensten)......of er is gewoon niet naar de feestdagen gekeken of er is enigszins smerig geroosterd.....ben gewoon gewend of Pasen of Pinksteren te werken en of koninginnedag of hemelvaartsdag.....evt op verzoek combinatie, maar niet én, én, én.....
Hahahaha, positieveling! Al 80% gehad ! Maar je hebt wel gelijk! Vannacht was gewoon aardig pittig en heb relatief kort geslapen........ En tja, die wisseldiensten.....voor mij geen kantoorbaan van 9 tot 5 hoor!
Hmmmm denk aan Adje!! Dan red je het vast. Maar je diensten zijn inderdaad wel prut geregeld zeg! Lijkt me niet echt heel erg eerlijk. Ik snap dat je erdoorheen zit, even volhouden nog!
Zo, wederom een latertje vandaag....maa het zit erop! Nu lekker gaan slapen en dan niet al te laat mijn bed uit! Dan hoop ik dat het nog steeds zulk prachtig weer is, ga ik lekker een rondje lopen!
Hee Antoinette, wat moet ik begrijpen uit jouw antwoord op Gijs z'n facebookberichtje? Is trendy niet zo lief als ze er uit ziet? (Vind haar een mooi koppie hebben).